Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 06:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Geografisk langt væk...
Når du skæv begynder du så og tænke på mange af livets store spørgsmål.. Jeg gør hvertfald specialt når det nat og jeg skæv udenfor og kigger op på himlen begynder jeg og fantasere mig hvordan vi er opstået og hvad fremtiden bringer :) Hvis jeg har en god ven til stede begynder jeg bare og fortælle og noget stort og fedt, lige fra noget sindsygt til noget sjovt og farligt :) Hva tænker du på når du skæv af store ting giv en bare en lille kommentar vil nemlig gerne høre

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg får tænkt alt igennem, og det kan jeg gøre mens jeg koncentrerer mig om en film :P
Jeg elsker tanke-mylderet når jeg er baske

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Jeg tænker at jeg burde gøre noget.. istedet for bare at sidde og glo.. Så ender det med at jeg tænker at jeg ikke burde ryge.. Så tænker jeg at jeg burde gå i seng men tænker så at jeg lige skal have noget fråder først, men orker det ikke.. Så tænker jeg at jeg burde gøre noget.. Så tænker jeg at jeg burde sætte en film på men så tænker jeg at jeg har set dem og de ikke er sjove.. Så tænker jeg musik men får vild stener over musikken og så går jeg i seng.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Cubensis skrev:
Jeg tænker at jeg burde gøre noget.. istedet for bare at sidde og glo.. Så ender det med at jeg tænker at jeg ikke burde ryge.. Så tænker jeg at jeg burde gå i seng men tænker så at jeg lige skal have noget fråder først, men orker det ikke.. Så tænker jeg at jeg burde gøre noget.. Så tænker jeg at jeg burde sætte en film på men så tænker jeg at jeg har set dem og de ikke er sjove.. Så tænker jeg musik men får vild stener over musikken og så går jeg i seng.

sikke da en oplevelse.. jeg har vist noget at se frem til :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Cubensis skrev:

Jeg har det på samme måde hvis jeg ryger uden at være på noget psykedelisk.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg plejer sjældent at kunne styre mine tanker. Tænker bare på alt muligt underligt pis. Det er sgu sjovt nok.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Det er da det mest tiltalende ved cannabis, og altid fornøjeligt imo

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Kender det godt Cubensis. For mig er det vigtig at have lavet lektier og ordnet de ting der skal ordnes, før jeg ryger. Ellers kan jeg godt begynde at sidde i en: Jeg burde stoppe med at ryge hash og gøre noget ved mit liv tanke.
Når de ting er ordnet er hash til gengæld et vidundermiddel. Det er simpelthen så dejligt at lade tankerne flyde og bare følge med. Jeg føler mig ofte sat lidt ud for tiden, når jeg sidder i en eller anden mindre åbenbaring. Man opfatter ting på en anden måde og føler en ophøjet tankegang.

Kan godt høre på mig selv at jeg snart må ryge igen ;)

Titel:
Junior medlem

når det er ryger tænker jeg normalt på himlen og helvede og om hvor sjovt det kunne være at kommer i himlen eller helvede... når jeg har været på DXM er det mere filosofisk og tænker på alt, på harmonier og bliver tit 100% afklaret om mit, om min død og min tilværelse og fremtidsplaner ...

ellers nyder jeg bare en go griner og lader vær med at tænker (det kan os være meget rart)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hinsides godt og ondt
nu er det noget tid siden jeg sidst røg, men da jeg gjorde det, fik jeg enormt fråder på sammen med nogle venner, og da jeg stoppede den første bid af den sandwich i munden vi havde købt, synes jeg rent faktisk jeg kunne smage hvad den smagte af; ikke at jeg har dårlige smagsløg, eller mangler en tunge, men pludselig smagte den mere "ægte". Samtidig smagte vandet ligeledes "ægte" og var føltes mere forfriskende end normalt. Det er svært at beskrive, men en fantastisk oplevelse.
Jeg havde ikke tankespind, da min fokus var rettet mod maden :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Når jeg ryger bliver især musik langt bedre, da man kan høre langt mere detaljeret. Også tv og computer spil bliver mere spændende hvis man da ikke har fået stenern på. Har tit taget mig selv i at sidde og se film og pludseligt er mine tanker et helt andet sted og jeg får sådan nogle filosofiske tanker om alt fra folk jeg kender til hvordan mennesket blev skabt osv. Det er bare ikke så fedt at man så ikke får fulgt med i filmen :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
CosmicMind skrev:
[...] Det er bare ikke så fedt at man så ikke får fulgt med i filmen :?

Filmen har så den fordel at den kan startes forfra. Det kan en god tankerække sjældent ;)

Tidsparadokser er noget der kan optage meget af min tid når jeg er skæv og befinder mig i det filosofiske hjørne. Det er et næsten uudtømmeligt emne og har været kilde til nogle fantastiske debatter med forskellige mennesker gennem tiden.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

DeHades skrev:
CosmicMind skrev:
[...] Det er bare ikke så fedt at man så ikke får fulgt med i filmen :?

Filmen har så den fordel at den kan startes forfra. Det kan en god tankerække sjældent ;)

Tidsparadokser er noget der kan optage meget af min tid når jeg er skæv og befinder mig i det filosofiske hjørne. Det er et næsten uudtømmeligt emne og har været kilde til nogle fantastiske debatter med forskellige mennesker gennem tiden.

Hvad vil et tidsparadoks sige? Jeg har også hørt andre tale om det, men forstår ikke helt hvad de mener, måsk har jeg bare ikke været høj nok.

Titel:
Medlem

det er meget forskelligt faktisk... det kommer helt an på hvor og hvem jeg ryger sammen med... hvis jeg er sammen med 2 bestemte venner i deres lejlighed og ryger så tænker jeg på alle mulige ting, livet store spørgsmål og meget filosofiske tanker og jeg får altid lyst til at diskutere det.. vi kan sidde i utroligt lang tid og bare diskutere filosofisk hvor vores diskutioner bare kommer længere og længere ud og det ender altid med at vi når der ud hvor emnet bare ikke kan diskuteres længere ud.. er fandme fedt

når jeg er hvilket som helst andet sted så får jeg mest bare griner på men tænker stadig meget over ting.. dog overhoved ikke på samme plan som når jeg er i den bestemte lejlighed med de 2 venner.... det er egentlig ret underligt at det er sådan.. tror det er fordi jeg er meget mere afslappet og er mere mig selv når jeg er der.

men uanset hvor jeg er og hvem jeg ryger med så er hash altid en vidunderlig oplevelse hehe :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Tjah, meget forskelligt her også. Får som regel masser af idéer og tanker, medmindre jeg samtidigt er fuld eller til fest, så går der lidt mere abe i den.

Nogle af tankerne er indsigter og vinkler på ting jeg ikke kunne have fået uden, og kan drage nytte af. Andre er bare sjov og spads eller noia konspirationer.

Men lige nu trænger jeg og Miss Marijuana, til en lang pause fra hinanden. Vi er begyndt at gå hinanden lidt på nerverne. Men no hard feelings.
Jeg er sikker på at det ikke er slut, vi skal bare lige reviderer vores forhold. Så vi flytter nok fra hinanden.
Men så er det jo godt tellefonen er opfundet.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: 3630
Cubensis skrev:

Hehe, Lyder noget alla det jeg tænker når jeg er skæv. :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hehe samme her som: tribe79 og Cubensis

Titel: @ Cubensis
Junior medlem
Brugeravatar

Hahaha :D hashforbrug gone wrong.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
Jeg får tit taget mig sammen til ting, for eksempel hvis jeg skylder en person nogle penge så når jeg er skæv tænker jeg tit "nu giver du ham kraftedeme de penge".

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
CosmicMind skrev:
Når jeg ryger bliver især musik langt bedre, da man kan høre langt mere detaljeret. Også tv og computer spil bliver mere spændende hvis man da ikke har fået stenern på. Har tit taget mig selv i at sidde og se film og pludseligt er mine tanker et helt andet sted og jeg får sådan nogle filosofiske tanker om alt fra folk jeg kender til hvordan mennesket blev skabt osv. Det er bare ikke så fedt at man så ikke får fulgt med i filmen :?

Haha, præcis sådan jeg har det, kunne ikke beskrive det bedre selv... :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]