Child of Aum skrev:
Det fede ved konspirationsteoretikere er at de sjældent medtager bevis for det modsatte - istedet får man en masse beviser lige på det, som de tror på.... Det gør det bare ikke mere sandt på nogen måder.
Hehe, so true

Det minder mig om en hvis kriminel person der engang sagde:
"Det er ikke noget vi tror, det er noget vi ved"
Haha, hvad var det lige de vidste???
Pudsigt nok var samme gut imod religion, selvom de mest forhippede kristne jo egentlig si'r præcis det samme: "Vi VED gud findes... det er ikke noget vi tror."
Jeg ka' ihvertfald ikke se den store forskel.
Han har iøvrigt lært mig at det bedre ka' betale sig at lyve, hvis man vil blive til noget i deres samfund.
"Jeg er ikke kandidat til nogen post", gentog han hele vinteren... yeah right.
Blå time skrev:
Jel jeg tvivler på at du har læst tråden igennem.
Well, medmindre den tråd mit internet viser ikke er den samme som den tråd dit internet viser, så ka' jeg garantere dig at jeg har læst den igennem

Men i disse regerings-kontrol tider er det jo svært at vide om informationen er fri eller ej. Alt er jo så hemmeligt at man ikke ka' vide hvad der reelt foregår bag staten's lukkede døre mere.
Blå time skrev:
Grunden til at tænderne idag kræver så meget vedligeholdelse er jo vores livstil. Tænderne er ikke udviklet til at spise den enorme mængde sukker de fleste mennesker i dag spiser.
Desuden har tænderne virket som en slags "timer" for hvor lang tid et menneske skulle leve. Når tænderne var mistet så var håbet ude. En simpel måde for naturen at "regulere" bestanden på.
+
Child of Aum skrev:
Blåtime: Nej var så ikke en reguleringsting - vi mennesker kan sagtens spise ting kun med gummerne, de skal bare ikke være så hårde, så går det.
Tænderne kan i realiteten holde hele livet - du skal bare holde dem rene og pæne - droppe sukkerbadet - syrebadet - børste dem, tandtråd, tandsticks osv.
Dog skal vi lige huske på at bær og andet frugt tit indeholder sukker og syre.
jim fear nævnte at korn-produkter er den store synder mht maden vi spiser meget af i vesten idag. Jeg spiser selv meget müsli, og ind-imellem er der små sten i som jeg allerede har knækket 1 tand på. Og jeg ka' også godt mærke at en sej bøf virker meget blødere på tænderne end en portion müsli.
Men alternativet er hvad? Det samme som aber lever af? Blade?
Er det mennesket's mest naturlige føde? Hvis man forsøger at se rent dyrisk på det.
Kød er jo ikke mennesket's mest naturlige føde, for så havde vi vel haft tænder som rov-dyr, og det har vi jo ikke.
Men ka' man under alle omstændigheder ikke sige at hvis tænder havde været smartere designet, så havde de ku' følge med vores forandringer i livs-stil? Det ka' resten af kroppen jo.
Det er jo ikke hjerte, nyrer, lunger, lever, osv, der typisk har nogle problemer med at mennesket lever ca 70-80 år. Det er kun tænderne (når vi taler Upasset form).
Man ska' ikke gøre noget særligt ved sin krop, for at den ka' holde i 70 år, men man ska' gå til tandlæge og børste tænder osv hvis de ska' holde lige så længe. Så man ka' vel sige de, alt andet lige, kræver en del mere service end resten af kroppen.