Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 08:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hallo der er intelligent liv bare man rækker armen ud i luften....

Planeter og stjerner er der sq da ikke for tilfældigvis!

Intelligent væsener behøver ikke at iklæde sig de samme kroppe som os, de kan findes på et rent energi eller psykisk plan om man vil ;)

Militæret, de hemelige selvskaber kender sikkert til det....

Endnu en måde at fordreje sandheden på, er ved at give folk forestillingen at de nødvendigvis iklder sig kød og blod...

Se hvor mange ufo film der er blevet lavet, er det ikke lidt mistænktsomt?

Vi sku jo nok finde ud af det aligevel, smart så at vildlede ved at bilde folk ind at de er "små grønne mænd i kød og blod"

Jeg vil ikke benægte at deres udseende ikke nødvendigvis er tilsvarende det kan de godt, for der findes en del variationer, men som sagt, de består af psykisk energi eller mentalt substans om man vil.... (sjælelig/astral)

Felix som har haft et stærkt tryptamin trip og fortæller om hans møde med en ufo...

Det er der faktisk mange som har, også på ayahuasca....

Der er faktisk tilsyneladende også tegnet ufo lignende billeder hos indianerne....

Men igen.... De kan være synlige for nogen (evt. nogen som har taget ayahuasca)

Og de kan være usynlige for andre....

Derved så tror jeg selv at de kan bestemme om de vil synliggøre sig selv

Hvilket også ville kunne give forklaringen på hvordan de formår at holde sig så godt skjult....

Deres intelligent er højt sandsynligt støre end hvores...! Meget støre !

Indianerne havde muligvis kontakt til dem....

Titel:
Medlem

Citat:
Deres intelligent er højt sandsynligt støre end hvores...! Meget støre !

Tal for dig selv :P

Kan du ikke prøve at bakke dine røverhistorier op med argumentation? Hvis du er så skråsikker, at du ligefrem kan udtale dig om, hvad de består af, må du vel have nogle argumenter, eller hvad?

Citat:
Se hvor mange ufo film der er blevet lavet, er det ikke lidt mistænktsomt?

Hvorfor? Der er også masser af film om julemanden. Som filmskaber kan man sagtens hente inspiration fra andet end virkeligheden.

De ufo-lignende billeder hos indianerne er interessante, men langt fra noget bevis for noget som helst. Indianerne kan vel også godt have været fascinerede af den tanke, at der fløj små grønne gutter rundt og kneppede bøfler osv. Faktisk mener jeg at have læst, at det, at aliens altid ser ens ud (store hoveder og øjne, lille krop osv.), kan have noget a gøre med den menneskelige psyke.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: København
Anjin-san skrev:
Så vidt jeg kan se, holder det der kun, hvis du går ud fra, at "intelligent liv" opstod i det første sekund (el. lign.) af de 24 timer. Hvad hvis det opstod en 2 sekunders tid før jordens liv i den tidsmålestok, du bruger? Der er masser af galakser med sole i alle aldre.

Hmm? Jeg prøver at forklare ovenfor at det intelligente liv kunne have eksisteret (og derefter ikke-eksisteret) på et vilkårligt tidspunkt i løbet af "vores" 24 timers opfattelse, uden vores erkendelse (hvilket jeg føler taler til sandsynligheden for at intelligent liv i det mindste har eksisteret). "Vores" 24 timers opfattelse indebærer også, at nu-tid er vores nutid her på jorden, og ikke andre steder i universet. Vi er jo fremtid for alle der endnu ikke har set vores nutid. Håber dét forstås.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Et reelt missilskjold er ikke noget at frygte endnu overhovedet, så tag en slapper. "Star wars" faldt til jorden under den kolde krig, og selvom Bush er meget liderlig efter at føre krig i rummet, har han allerede kørt økonomien så hårdt i jorden at der kun er penge til anti-sattellit rumvåben.

Hvis du med 'oplevelser' mener de mange påståede bortførelses/møde-oplevelser med rumvæsner, er det nok mere sandsynligt af disse oplevelser har været indbildte som en del af en søvnlammelse.

Tias.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg synes det lyder spændende. Men hvornår er de foregået de her NPC "høringer"?

Hvis det er fra 2001 så tvivler jeg på at vidnerne taler sandt, men jeg vil ikke være irrationelt indstillet... Spændende... dette emne har altid interesseret og skremt mig.

/Cope

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Infected Cope skrev:
Jeg synes det lyder spændende. Men hvornår er de foregået de her NPC "høringer"?

Hvis det er fra 2001 så tvivler jeg på at vidnerne taler sandt, men jeg vil ikke være irrationelt indstillet... Spændende... dette emne har altid interesseret og skremt mig.

/Cope

Konferencen blev afholdt i 2001 ja, kan ikke huske om det var et specielt dårligt vidne-år...

Citat:
At universet er uendeligt stort (eller uendeligt indenfor sin endelighed alt efter teori) er ikke et bevis på at aliens landede i Roswell i 1947 eller at USA har et projekt kørende med UFO'er i Area 51. Area 51 derimod har sandsynligvis været - og er - et af hovedforskningsstederne for amerikansk luftvåben og er derfor naturligvis meget hemmeligt. Det samme gælder for Ruslands ødeområder, Kinas, you name it. Hvorfor har disse ikke nogen UFO'er på deres udviklingsbaser? Mærkeligt, mærkeligt... aliens bliver kun fanget af engelsktalende burger spisende mennesker der kommer fra et land der laver tusinder af b-film om aliens. Hvor belejligt.

Der er da rapporteret ufo-observationer fra stort set hele kloden gennem alle tider. Jeg har set dokumentarfilm med ufo-fænomener i fra de fleste verdensdele, nogle mere tvivlsomme end andre selvfølgelig, men som en ældre herre får liret af til den konference; hvis bare ét af disse observationer er så veldokumenteret at det kan betragtes som fakta, er det bevis nok. (frit fortolket efter en hukommelse der har set bedre dage lige pt)
Den absolutte majoritet har højst sandsynligt været hoaxes eller naturfænomener etc. Men jeg finder det ikke usandsynligt at der skulle være nogle 'ægte' fænomener i mellem.
Hvis man antager at vi har været i kontakt med liv i rummet, og at der kører top secret classified projekter med ekstra låse og hele pibetøjet i rumteknologi som offentligheden ikke kender skyggen af omfanget af, så finder jeg det heller ikke helt usandsynligt at et land som USA skulle ligge i front.
Det er jo ingen hemmelighed at de er i en hel anden liga end resten af verden militærmæssigt, har massive økonomiske resourcer, og gennem deres funktion som selvbestaltet triggerhappy sheriff i 'the once proud town Mother Earth' patruljerer luftrummet og har smidt massive resourcer i stoppe atmosfæren op med satelliter til at overvåge både Jorden og rummet.
Altså med andre ord, tror jeg de har den største indsigt i hvad der foregår på kloden globalt.
Derfor finder jeg det ikke helt usandsynligt, at netop USA kan være længst fremme på dette område, altså hvis der overhovedet er noget om snakken.
Nogle af de bedst dokumenterede plausible ufo-sightings, har været ufo'er som 'hooverede' i længere perioder over baser med nukleare-springhoveder og interkontinentale balististike missiler. Sightings hvor man har konstateret et flyvende metalobjekter som både blev set visuelt og gav udslag på radarer på jorden, og blev set visuelt i luften af piloter og på deres radarer. Og hvor 'de' i nogle tilfælde har 'saboteret' affyringsmekanismerne på samtlige missiler. Hvor senere undersøgelser har vist at eneste mulige forklaring var at de var blevet ødelagt af elektromagnetiske stråler.
Hvis man så hopper med på tanken om at et gyldigt formål med en lysår lang rejse til en fjern tilbagestående planet kunne være af bekymring for vores masseødelæggelses våben som er på et teknologisk højere plan end menneskehedens åndelige udvikling globalt set burde tillade os kontrol over, og som måske kan forårsage større skade universielt set end vi er i stand til at begribe, specielt hvis de vendes mod verdensrummet. Eller at det måske er et optagelseskrav for at komme med i det intergalaktiske broderskab at man i det mindste er nået så langt evolutionsmæssigt, at man har lært at lade være med at bekrige sig selv og smadre sin egen planet.
USA er ret stærk repræsenteret indenfor verdens samlede antal militærbaser med atomvåben + vildere WoMD, ikke nødvendigvis beliggende i USA, og og hvis man så følger sit konspirationsteori-lystne hjerte og godtager at der skulle være også skulle være nogle der målrettet arbejder for en militarisering af rummet, er USA et oplagt valg at aflægge visit. Men det ville da nu ikke komme bag på mig hvis man kunne støde på en UFO-sag i et gammel KGB-arkiv :) Har også set et par doku-film om observationer i Australien og Syd-Amerika som var godt underbyggede og virkede troværdige, eller i alt fald mulige. Alt er selvfølgelig relativt og standarden for ufo-doku-film er ikke nævneværdig høj.

Tias skrev:
Et reelt missilskjold er ikke noget at frygte endnu overhovedet, så tag en slapper. "Star wars" faldt til jorden under den kolde krig, og selvom Bush er meget liderlig efter at føre krig i rummet, har han allerede kørt økonomien så hårdt i jorden at der kun er penge til anti-sattellit rumvåben.

Hvis du med 'oplevelser' mener de mange påståede bortførelses/møde-oplevelser med rumvæsner, er det nok mere sandsynligt af disse oplevelser har været indbildte som en del af en søvnlammelse.

Jeg er lidt hyper lige pt. men skal nok slappe af senere, thats a promise. Jeg mente også våben i rummet generelt, lige nu der står der bare Missilskjold ovenpå Under Construction skiltet. Samtidig med kunne det også bruges som en halvvejs dommedagsprofeti/EB-headline i topic :)
Problemet med det militærindustrielle kompeks, med hemmelig afdelinger gemt i hemmelig afdelinger med yderligere special access klasser, er jo at de kører uden regeringen/ den nuværende Bush-administrationens vidende, og bliver hemmeligt finansieret, altså er usynlige på det offentlige budget, så pengene må supposedly blive malket ud af systemet gennem kreativ bogføring. Et andet problem med de blacklistede projekter er at de høje herrer der trækker i trådene på de projekter næppe på noget tidspunkt vil komme til at handle i menneskehedens interesse, men altid vil være præget af en generel paranoia for den verden der ligger uden for USA's grænser, praktisk talt for alle de usynlige fjender der venter lige udenfor hovedbunkeren.

Jeg tror også bortførelsesoplevelser er et psykisk fænomen, og/men er absolut åben for muligheden for at 'de' kan kommunikere/interagere med os på nogle andre planer end med vores normale sanser. Emotionelt, astralt, telepatisk etc.
Men direkte kontakt, nærkontakt af 3. grad om man vil, vil nok ikke vinde terræn som case evidence i den akademiske verden foreløbig, så mener de mere målelige fysiske observationer som eks. indikationer fra radar'e, video og billed materiale, og hvis man er rigtig naiv/optimist så crashede rumskibe og fremmede væsener, dead or alive, som er manifesteret fysisk/materielt.
Specielt radarobservationerne synes jeg er interesante, elektronisk udstyr kan selvfølgelig fejle, men når flere radarer ved forskellige geografiske lokationer, uafhængigt af hinanden, alle kan spore et metalisk objekt og følge dens retning, højde og hastighed (og sindsyge accelerationsevne) er det da et skridt i retning af et håndgribeligt bevis på at der eksister luftfartteknologi som ikke er kendt af offentligheden og som tilsyneladende er langt foran vores nuværende. Spørgsmålet er så om disse fly er jordisk skabte militær enheder, eller en demonstration af avanceret teknologi fra en muligvis fjern planet. Eller som det påstås på både NPC konferencen og dokumentarfilmen, som jeg btw har fået fat i det hele af :), a little of both world, størstedelen er det første, menneskeskabte fly, et godt bud ville sikkert være i eller omkring området kaldet Area 51, såkaldte ARV's, alien reproduction vehicle's, eller replikas af teknologi man har erhvervet ved studier af crashede UFO's.
Men stadig skulle der komme en del og tjekke vores overflødighedshorn af militært isenkram ud med jævne mellemrum :)

Jeg fremhæver igen 'The Disclosure Project' fordi udvalget af vidner, er mennesker som har stået i de tophemmelige afdelinger ved militæret og hos eks. Lockhead Skunk Works, har haft adgang til adskillige klasser over Top Secret niveau, og soldater på baserne, folk som har været betroet adgang til affyring af atomvåben. De fleste vidner er folk som er godt inde i pensionsalderen, som altså ikke har turdet at stå frem med deres oplevelser før nu, af frygt for repressalier ala. 2 års udstationering i en 1-mands iglo til daglig temperaturmåling på Alaska.
Men der er også folk som stadig er aktive i civile jobs, mange af dem offentlige, som vil miste deres arbejde ved at fyre pis af når de skal vidne foran kongressen, som alle vidner sværger på at være villige til, på filmene (og så vidt jeg lige har fattet vist nok har gjort =)).
At en stak pensionerede højtrangerede, respektable militærfolk med intet at vinde og alt at tabe ved at stå frem og komme med sådanne påstande, er på ingen måde bevis i sig selv, men tror næppe de gør det for 15 minutes of fame på en dokumentarfilm om noget så 90'er agtigt som ufo'er :P

Sidst, men absolut ikke mindst har jeg lige erhvervet mig 'The Disclosure Project Briefing Documentary: 500 pages of Solid UFO evidence' :),i PDF format (~38MB) :skrevne vidneforklaringer, og kopier af officiele dokumenter og rapporter om ufo observationer hovedsagligt fra det amerikanske luftvåben men også fra det russiske og sydafrikanske. Desuden en liste over de mest veldokumenterede observationer fra før 40'erne til i dag fra alle kontinenter, med kilder etc. Dokumenterne øger imo i høj grad troværdigheden af filmen, og den større sag som helhed.
Men vidnerne fortæller også om en konsekvent og bevidst hemmeligholdelse og coverup's fra regeringens side. Og at emnet har været så tophemmeligt at folk i mange tilfælde valgte at lade være med at rapportere observationer, fordi det var forbundet med alt for meget bureaukrati og administration etc. Flere fortæller at de er blevet truet til at benægte hvad de har oplevet og ikke skrive nogen rapporter om hændelsen.
(Vidnerne som står frem i the Disclosure Project er under noget beskyttelsesprogram btw)
PM mig, (eller slap mig på irc) hvis det sgu have interesse...

Dette blev en rimelig lang smøre, men emnet har en vis interesse, og meth'en holder mig stadig vågen, så skal jo have tiden til at gå :)
Selvom jeg nok giver udtryk for at være rimelig overbevist, vil jeg dog stadig være skeptisk indtil den dag en ufo lander i min baghave, eller jeg lander i en intergalaktisk plenumdebat over en pibe 5-meo-dmt ;)

Titel:
Medlem

Jeg ved ikke helt hvorfor jeg læste den lange svada, men hyped er du da :) Jeg kan ikke se andet end følelser og forestillinger i det du siger, så vil stoppe her med argumentationen (står ovenover). Jeg tror fortsat det er stærkt usandsynligt, for ikke at sige "umuligt" at nogle mennesker udnytter ikke-menneskelig teknologi.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Fellini skrev:
Jeg ved ikke helt hvorfor jeg læste den lange svada, men hyped er du da :) Jeg kan ikke se andet end følelser og forestillinger i det du siger, så vil stoppe her med argumentationen (står ovenover). Jeg tror fortsat det er stærkt usandsynligt, for ikke at sige "umuligt" at nogle mennesker udnytter ikke-menneskelig teknologi.

Heheh maskineriet var vist overclocked lidt rigelig på daværende tidspunkt. :)
Men en del af grunden til at jeg er lidt hyper angående det her, er netop at 'The dislcosure project' er så veldokumenteret. Vidnerne er ikke rednecks der er blevet bortført på vej hjem i en brandert. Man har bevidst valgt folk med lange karrierer i militær, luftvåben, efterretning og de industrier der samarbejder med dem. I vores domstole er 1.håndsvidnesbyrd et meget tungvejende argument, og disse mennesker som er folk der er fundet pålidelige nok til at have adgang til de allerhøjeste sikkerhedsniveau'er i det amerikanske forsvar eller yderst hemmelige industrielle udviklingsafdelinger, hvorfor skulle de pr. definition være utroværdige _bare_ fordi de snakker om et kontroversielt emne som ufo'er?
I PDF'en som hører til, er der scannet en del politi- og luftfartsrapporter, og en del rapporter fra luftvåbnet hvor man har 4-vejs kontakt, visuelt og elektronisk, både i luften og på jorden. Og der er transkriptioner af den radiokontakt der er foregået under nogle af episoderne. Desuden er der en rapport hvor det lykkes det SydAfrikanske luftvåben at skyde en af dem ned! Alt dette er fakta og ikke følelser og forestillinger. Der eksisterer flyvende objekter som flyver med en teknoologi som er vores traditionelle langt overlegen, basta!
Om det så er mennesker der flyver i dem, eller væsner fra rummet, er så sådan lidt 50/50 ;)

At der eksisterer en masse USAPS (Unaknowledged Special Access Projects) har en del af de amerikanske præsidenter været bekendt med, men meget få har kendt omfanget af dem. Man mener både Eisenhover og Kennedy fik lov til at se en kapret UFO, men fik ikke adgang til at se hvad hvor langt man var nået med reverse ingeneering da UFO projected er det mest topsecret.

Har du btw set dokufilmen? Jeg vil også gerne med glæde sende dig PDF'en ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
ThirdEyeFloond skrev:

Har du btw set dokufilmen? Jeg vil også gerne med glæde sende dig PDF'en ;)

Hvad er en PDF?

/Cope

Titel:
Medlem

Nej, jeg har hverken set filmen eller PDF dokumentet. Jeg er bare ret bekymret for om det ikke bare er et stort hoax. Er jo set før.

Titel:
Relativistisk båthorn

Infected Cope skrev:
Hvad er en PDF?

det er et fil-format. Ligesom feks .txt, .wav, .mp3, osv :)
http://www.adobe.com/products/acrobat/adobepdf.html

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]