Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 20:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: Lyngby
@Astral:

At kombinere Ayahuasca og Ketamin lyder SPECIELT. Har på fornemmelsen at de ikke rigtigt harmonerer sammen. Men har aldrig hørt om nogen der har prøvet. Men kombinationen 2CB-Ketamin fungerer rigtigt godt efter min og mange andres mening.

@Fanny:

Jeg ryger ALTID i et K-hole. Det sker både når jeg tager Ketamin alene eller kombinerer med 2CB. Det er specielt, men den terapeutiske værdi har indtil videre været minimal. Hvilke doser bruger du? Jeg plejer at tage mellem 100 og 125 mg. Jeg har på fornemmelsen at det du beskriver med at arbejde med energi o.s.v. skal gøres på lavere doser?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Felix skrev:
@Astral:

At kombinere Ayahuasca og Ketamin lyder SPECIELT. Har på fornemmelsen at de ikke rigtigt harmonerer sammen. Men har aldrig hørt om nogen der har prøvet. Men kombinationen 2CB-Ketamin fungerer rigtigt godt efter min og mange andres mening.

Det ville være ærgeligt hvis de ikke harmonerede sammen, men hvorfor skulle de ikke det?

DMT findes jo i hjernen i forvejen

Ved godt at Ketamin ikke gør det....

Har hørt at 2CB gør det nemmere at huske en Ketamin oplevelse, end med f.eks. et tryptamin, er det noget du kan verificere?

Mvh. Astral

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg er helt enig med Yeti's spekulation vedr. syntetisk Psilocybin lavet af Hofmann, og naturligt producerede svampe.

Jensus > Hvis vi havde nogen beviser, havde der jo ikke været noget at diskutere om.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
B3ND > Din post er hermed slettet, eftersom den var for useriøs. Det er helt okay med højtragende diskussioner, men ligegyldige kommentarer tolereres altså ikke i dette forum!

Mvh. Psyko

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Felix@
Jeg tog først 130 mg (insuffleret) og da jeg stadig kunne kravle efter 15 minutter tog jeg 20 mg til!

Måske skal der bare meget ketamin til at slå mig ud. Jeg ved det ikke. Min følsomhed for andre stoffer er som regel ganske stor. Men jeg vil hellere tage imod det jeg ser på rejsen, frem for at søge efter noget andre har fortalt om. Men hvem ved, måske kommer jeg forbi en dag!

Astral@
Tryptaminer og Ketamin skulle gå fint sammen. Har selv prøvet med svampe, men har også set eksempler på at LSD er godt.
Jeg vil dog lige anbefale dig at undersøge hvordan ketamin og MAOi har det sammen, inden du blander det med Ayahuasca! Men hvis der ikke er nogle problemer der, kan jeg ikke se at der skulle være noget galt med komboen.

Hilsen Fanny

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Fanny skrev:

Astral@
Tryptaminer og Ketamin skulle gå fint sammen. Har selv prøvet med svampe, men har også set eksempler på at LSD er godt.
Jeg vil dog lige anbefale dig at undersøge hvordan ketamin og MAOi har det sammen, inden du blander det med Ayahuasca! Men hvis der ikke er nogle problemer der, kan jeg ikke se at der skulle være noget galt med komboen.

Hilsen Fanny

Yep det har jeg skam allerede undersøgt ;)

http://www.erowid.org/library/books_onl ... ions.shtml

Citat:
Mushrooms + Syrian Rue + N,N-DMT + Nitrous Oxide + Ketamine -
This experimental session was quite enjoyable and exceeded my expectations. The mushrooms + Syrian Rue was a medium strength dose, pleasant but not overwhelming. The DMT added to the experience, especially in the visual context, and the nitrous blasts felt great whenever I did them. The unique portion came towards the end of the experience when I injected 75 mg. of Ketamine, my first time using it in combination with mushrooms. The Ketamine experience overpowered what was left of the previous high but was pleasantly enhanced having a wider range of feelings than on Ketamine alone. I was semi-consciously aware of my body chanting and moving about during part of this time. This is something which is common with DMT + Syrian Rue but had not happened to me on Ketamine before. Additional journeys with mushrooms + Ketamine initially produced good results. However, I eventually decided this combination was not appropriate. My reasons for this are discussed in the previous chapter.

Men for at se tingene fra to sider så måske du lige skulle se på det her

http://www.erowid.org/culture/character ... mory.shtml

Citat:
Mr. Turner was in the process of revising his Essential Psychedelic Guide, but as the changes may never come to light, it should be stated that his opinion of ketamine had changed considerably. He was sensitive to safety issues, and was increasingly troubled by what he called the "psychedelic heroin" properties of ketamine. He confided in friends that DMT, which he considered his most helpful ally, had a difficult time counteracting the addictive and increasingly life-negative effects of this drug. DMT conveyed to him that ketamine was a sort of "Frankenstein molecule" that didn't obey the shamanic rules, and he was given several warnings to drop it from his program. Ultimately, his failure to completely do so led to his untimely passing.

Hmm.... :?

Mvh. Astral

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Lyngby
@Fanny

Dosisbeskrivelserne på lycaeum siger:

Dosage:
IM Injection
.4 mg/lb, or 60-120 mg

Insufflated
1-2 mg/lb or 75-300 mg

Så det passer fint med at du ligger på en middeldosis, mens jeg har taget en højdosis. Jeg tager mit IM, da det er SJOVT at stikke sig selv. Det føles sådan lidt lægeagtigt og narkomanagtigt på samme tid. Så hvis du vil i "hullet", skal du bare gå efter de 300 mg eller finde nålene frem. Men det der sker under dine trips lyder mere interessant end bare at hoppe i hullet.

@Astral

Det er rigtigt nok at 2CB gør det lettere at huske hvad der sker. Måske du kan opnå det samme med Ayahuasca, men jeg har bare på fornemmelsen at det ikke vil være rigtigt for mig at forsøge. Grunden er noget i retning af det Turner beskriver med at DMT synes at Ketamin er en dårlig samarbejdspartner eller legekammerat. Ved ikke om DMT bare er snobbet eller om "han" har en pointe. Men for mig personligt får jeg meget mere ud af DMT/Ayahuasca end af ketamin.

Jeg har tit lyst til at tage skidtet, men det er mere bare som flugt eller ferie fra den normale virkelighed end noget andet. Og det er som om det på en eller andet måde gør mig "fremmed" fra verden i stedet for at give mig indsigt og medfølelse. Så jeg har ikke taget det længe. (knapt 2 måneder er længe i min verden)

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Citat:
Så det passer fint med at du ligger på en middeldosis, mens jeg har taget en højdosis. Jeg tager mit IM, da det er SJOVT at stikke sig selv. Det føles sådan lidt lægeagtigt og narkomanagtigt på samme tid. Så hvis du vil i "hullet", skal du bare gå efter de 300 mg eller finde nålene frem. Men det der sker under dine trips lyder mere interessant end bare at hoppe i hullet.

300 mg i min næse vil vist fylde ret meget :? . Jeg synes det er svært nok at få 130 mg til at blive der oppe uden at ryge ned i svælget!
Men ja, nålen er da udvej, -synes bare ikke jeg vil gøre for stor reklame af den, når der sidder Noobs og læser med. Det kræver immervæk en grundig sterilisering at arbejde med nåle! Det farlige ved nålene er ikke narkoen (hvis den ellers er ren) men bakterierne, hvis man ikke ved hvordan man skal gøre.

@Astral
Det er rigtigt at Ketamin er det eneste psykedelia som kan skabe afhængighed. Men igen, -det handler mere om personen end om stoffet. Har du hang til afhængighed, så hold dig fra det. Ellers kan jeg kun sige: prøv det, og døm for dig selv.

Hilsen Fanny

Hilsen Fanny[/quote]

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Felix skrev:
@Fanny

@Astral

Det er rigtigt nok at 2CB gør det lettere at huske hvad der sker. Måske du kan opnå det samme med Ayahuasca, men jeg har bare på fornemmelsen at det ikke vil være rigtigt for mig at forsøge. Grunden er noget i retning af det Turner beskriver med at DMT synes at Ketamin er en dårlig samarbejdspartner eller legekammerat. Ved ikke om DMT bare er snobbet eller om "han" har en pointe. Men for mig personligt får jeg meget mere ud af DMT/Ayahuasca end af ketamin.

Jeg har tit lyst til at tage skidtet, men det er mere bare som flugt eller ferie fra den normale virkelighed end noget andet. Og det er som om det på en eller andet måde gør mig "fremmed" fra verden i stedet for at give mig indsigt og medfølelse. Så jeg har ikke taget det længe. (knapt 2 måneder er længe i min verden)

Angående Ayahuasca gælder det om at kunne integrere oplevelsen, dvs. at fordøje det så man kan bruge de enorme potentionaler som ligger gemt i Ayahuasca, muligheden for at udvikle magiske/shamanistiske evner og healing og kontakt med elementarvæsener og selv-analysering og terapeutisk metaprogramering. Folk med erfaring med både LSD og Ayahuasca siger f-els- at LSD er det rene legetøj i forhold det Ayahuasca

Felix hva er din højeste dosis Ayahuasca og vildeste oplevelse?

Mvh Astral

Fanny>Det er ikke afhængighed jeg er bange for. overhoved ikke.... Det er meget mere sublime ting...

Mvh. Astral

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]