Efter at have set Terence McKennas video "Timewave zero" og læst i "The archaic rivival" er jeg efterhånden også ret sikker på at der sker noget ekstremt i år 2012...
Jeg ved ikke hvad, og ligemeget hvad jeg filosoferer mig til, så tror jeg aldrig jeg vil have ret i min filosofi, for hvis jeg som et lille menneske tror jeg kan regne hele "spillets" strategi ud, så har jeg vist storheds vandvid
Men mht. det du skrev *thebo* om folk på psykriatisk hospitaler, så er jeg ret sikker på at der er nogle af dem der er indlagt som har set det jeg har set. Derfor tror jeg faktisk på at nogle af dem der påstår de har set gud osv.. faktisk har set gud. Dem som er blevet så skræmt, at deres hjerne har fået et overload i science fiction fantasierne. Det kan ske at jeg har bygget min filosofi om "spillet" op med oplevelser fra en psykose, men denne psykose kan ikke forklares og folk der ikke har oplevet bare noget lignende vil tro at man er skingrende sindsyg, mens folk der har haft nogenlunde samme oplevelse sagtens kan sætte sig ind i det.
En ven af mig sagde engang at når man så noget på psykedelika som ikke kan forklares og som folk ikke vil kunne forstå uden de så det, så må det jo være fordi vi har åbnet op for noget i vores hjerne som andre folk ikke har.
Dvs. at vi faktisk er blevet klogere et eller andet sted.. Vi som psykedeliske folk kan side og snakke om div. "hallucinationer" og andre folk kan ikke forstå hvad vi snakker om fordi de aldrig har set det og derfor ikke kan forestille sig det.
Men er det så et slags løst-løst-løst bevis på at de hallucinationer som vi ser har været gemt i hjernen og kun kan komme frem med den rigtige nøgle? Eller er det en fremmed intelligens, af en art, der har fået lov til at vise os noget som egentligt ikke kan lade sig gøre.
21 dimensionelt univers f.eks...?
Jeg kan have taget skade af min oplevelse, ellers er det 100% ægte det jeg så. Og som de fleste så tror jeg på mit eget sind.
Jeg har længe undret mig over, hvordan videnskaben kan sige at alt hvad du ser på psykedelika er illusioner. Hvad nu hvis det ikke altid er tilfældet og at der faktisk er to eller tre slags kemiske bindinger der ser ud som dem der giver hallucinationer, men som faktisk viser mindst en ting som er 200% ægte. Altså en slags joker i spillet?
Hvad nu hvis lægerne og forkerne kun kan se illusioner fordi de (metaforisk set) kun er en del af spillet og ikke kan se virkeligheden, og "beviser" at en DMT oplevelse kun er en illusion, men hvor det i den 200% virkelighed faktisk er lige omvendt. DMT'en er den røde pille (sammenligner med matrix filmene)..
Dette kan selvfølgelig ikke "bevises"
/Cope