Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 10:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Nu læste jeg for nylig Aliaarhuses Salvia rapport, og endnu engang strejfede det mig.. ''Har Salvinorin A og DMT noget til fældes måske''

Altså ikke kemisk, men mth. oplevelserne på dem. Det er De to stærkeste Hallucinogener/Psychedelika verden kender til. Hvis man overhovedet kan kalde dem psychedeliske? For de er vel ikke narkotiske, eller oplysende på samme måde som psilocybin Svampe eller Meskalin kakti er det?

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal spørge, men jeg synes bare ofte at rapporterne fra DMT trips og Salvia ligner lidt hinanden..

Det kunne vi nu godt få lidt snak om tror jeg..

Grunden til at jeg smider denne tråd i filosofisk er fordi emnet nemt kan dreje sig ind på mødet med det spirituelle kunne jeg forestille mig..
Ellers er det fordi jeg er en psykopat som bare elsker at smøre mig ind i DOVE på min skaldede ise :twisted:

EDIT: Nu mener jeg DMT røget, ikke Ayahuasca.

/Cope

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hmm... Salvia 10x ekstrakt .

Med salvia bliver du BLÆST ud, nærmest som at få et gok i nødden og så ikke rigtig være istand til at udtale dit eget navn og vide at du er på et stof.

Salvia kan være brutalt skræmmende som at blive flået iflere stykker og have både tid og rum revet væk under benene på en, pludselig er det som om du svæver rundt om din krop som var du en satelit i omløb, eller som at blive klasket op på et tag som var du en tagsten og se hen i en farvede striber som strækker sig laaaaaaaaaangt op i rummet.

Der er en rapport i trip-sektionen omhandlende en kombination af Salvia og 5-Meo-DMT og på erovid kan du også søge på kombinationer med Salvia og (5-Meo-)DMT Jeg ved helt hvor vi skal hen med det her...

For de to ting er så langt fra hinanden og er vidt forskellige i deres virkemåde

Mvh Astral

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]