Infected Cope skrev:
Hvad mener du JEL når du siger at white noise indeholder alle lyde?
Som Åndsamøbe og Fanny si'r

Fanny skrev:
Jeg er ret skeptisk omkring man overhovedet kan bruge hvid støj til at høre andet end det, man håber på at høre.
Jeg er helt enig.
Ta'r man hoved-telefoner på og lytter til et signal med hvid-støj længe nok, så ka' man høre hvad-som-helst; musik, snak, lyde, alt-muligt. Det mest oplagte gæt på hvad det reelt er man hører, er at hjernen bli'r træt og derfor begynder at 'manipulere' med det man opfatter man hører (men fundamentalt set er det jo stadig kun et gæt

, og man ka' jo også spørge hvorfor hjernen måske manipulerer med det den opfatter sådan at folk hører _forskellige_ ting, og ikke bare bli'r ved med at høre den 'rene' støj)
Personligt ved jeg ikke om hvid-støj ka' bud-bringe noget fra andre bevidstheder (jeg har aldrig selv hørt den slags i hvid-støj, og jeg har ellers lavet en hel del eksperimenter med lyd gennem tiden), men verden vi lever i er vist bizar nok i-sig-selv til at intet bør udelukkes kategorisk

Du ka' iøvrigt finde forskellige programmer på internettet du ka' downloade, og som du ka' lave egne forsøg med.
Never say never (solen skinner jo også stadig døgnet rundt selvom det indimellem ser ud til at være nat her på kuglen's overflade

)