Jeg kom til at tænke på... I forbindelse med tråden alder!
At det må have en betydning hvornår i ens liv man starter med at tage psykadelika... Man er som teenager meget opmærksom på hvordan andre folk oplever en og hvis man så tager psykadelika må den opmærksomhed jo blive skærpet og man lærer nok nogle ting om dette. Men i takt med at man bliver ældre bliver man opmærksom på andre ting og man kommer tættere på at være 'fuldkommen' og der er så nogle andre ting som giver sig til udtryk i trippet!
EDIT/Det er selfølgelig ret indivivuelt men alligevel?
Jeg vil ikke uddybe det mere da jeg er pissefuld ligenu men folk her på psy er jo startet i forskellige aldre, nogen som 13 årige og andre som 25 årige og jeg er interesseret i at høre om jeres oplevelser af trips og samtidig fortælle hvor gamle i er.. F.eks. hvis der var en på 18 der startede som 15 årig og en på 30 der startede som 25 årig, der gad at fortælle om hvad psykadelika har betydet... For det er uden tvivl at det har en effekt på ens oplevelse af verden og er man f.eks. 25 og tættere på at være 'sig selv' må det sgu da rykke gevaldigt ved ens opfattelse af 'eksistensen' hvorimod en på 15 ville have et mere åbent syn på det nye perspektiv....
Håber i ka følge mig![/b]
|