Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 06:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg starter denne tråd for at fortælle lidt om nogle af mine oplevelser på dxm. De kan nemlig godt være lidt svære at huske, men jeg har nu nogle erindringer på plads. Måske vil min beretning vække nogle glemte ting frem hos nogle af jer. Kan godt være det bliver lidt rodet skrevet, jeg er stadig lidt dizzy efter i går hvor jeg var på mit sidste dxm trip inden sommerferien, muligvis for altid. Jeg to 600mg og røg lidt joint.

Som i jo nok ved bevirker dxm blandt mange andre ting at man mister følelsen af at have en identitet, hvilket giver sig udslag i nogle sjove situationer for mig, men jeg har egentlig lidt på fornemmelsen at andre oplever præcist det samme, det er et af de spørgsmål jeg gerne vil have svar på.

Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men tankerne flyver bare frit omkring oppe i hovedet på en i alle muligemærkelig mønstre når man dexer, men de samme "syn" kommer tilbage gang efter gang, tror det er CEV's men har også oplevet det hvor jeg bestemt mener at have haft åbne øjne. Det lyder lidt fucked det ved jeg, men man overtager identiteten fra en af de ting der er i samme rum som en selv. Fx ligger man som en kuglepen, eller som i går hvor jeg var åh så ked af det fordi jeg bare var en lænestol. Er der andre der oplevet dette eller lignende og på et dybere plan hvad betyder det så at være uden identitet, og det at være sat uden for de normal fysiske begrænsninger.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Hvor dumt det end lyder, har engang telepateret med, og lavet mindtricks på en pakke cigaretter, der ikke ville skifte farve som alt andet i rummet, på mit allerførste svampetrip.

Jeg er ikke sikker på jeg forstår dit spøgsmål, men jeg tror der er en del der har prøvet 'at tænke som en ting'. eller i hvert fald at forestille sig de gjorde.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg tror at mange folk oplever lignende på Salvia Divinorum.

Jeg har ihvertfald selv oplevet, at hele min bevidsthed "var" i min ene arm efter at have røget Salvia-ekstrakt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neurotika
Det er nogenlunde de samme erfaringer jeg har med DXM. Jeg har dog ikke taget det i så store doser endnu, men jeg har haft lidt den samme følelse som trådstarter beskriver.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Moonage daydreamer skrev:
Jeg starter denne tråd for at fortælle lidt om nogle af mine oplevelser på dxm. De kan nemlig godt være lidt svære at huske, men jeg har nu nogle erindringer på plads. Måske vil min beretning vække nogle glemte ting frem hos nogle af jer. Kan godt være det bliver lidt rodet skrevet, jeg er stadig lidt dizzy efter i går hvor jeg var på mit sidste dxm trip inden sommerferien, muligvis for altid. Jeg to 600mg og røg lidt joint.

Som i jo nok ved bevirker dxm blandt mange andre ting at man mister følelsen af at have en identitet, hvilket giver sig udslag i nogle sjove situationer for mig, men jeg har egentlig lidt på fornemmelsen at andre oplever præcist det samme, det er et af de spørgsmål jeg gerne vil have svar på.

Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men tankerne flyver bare frit omkring oppe i hovedet på en i alle muligemærkelig mønstre når man dexer, men de samme "syn" kommer tilbage gang efter gang, tror det er CEV's men har også oplevet det hvor jeg bestemt mener at have haft åbne øjne. Det lyder lidt fucked det ved jeg, men man overtager identiteten fra en af de ting der er i samme rum som en selv. Fx ligger man som en kuglepen, eller som i går hvor jeg var åh så ked af det fordi jeg bare var en lænestol. Er der andre der oplevet dette eller lignende og på et dybere plan hvad betyder det så at være uden identitet, og det at være sat uden for de normal fysiske begrænsninger.

Jeg kender det godt. Man føler sig som en ting, man er tingen hvilket vil sige at man "tænker" ligesom tingen. Problemet ved DXM synes jeg bare er, at det er ligesom en drøm, så man er ikke ved fuld bevidsthed og kan derfor ikke forstå, huske og lære så meget af det, som man kan på andre psykedeliske stoffer.
Men jeg er ret sikker på at jeg ved lige præcis hvad du mener!
I'm loving it!

Og tak for din positive kommentar til min DXM trip-rapport forresten. Jeg ser frem til at dexe med lidt ryger og grapefrugt! ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
ikke noget jeg har prøvet men syntes lidt det lyder som det som når man tripper ketamin. Altså man får en ud af kroppen oplevelse hvor ens bevidsthed flyver rundt lokalet og man kan telepatere sig med ting. Og hvor man konstant ser forskellige farver over det hele..

Lyder sku syret nok i mine øre man kan overtage en genstands tanker :o .

har man overhovedet nogen form for kontrol under trippet`? Og er man klar i hovedet bagefter?

Ser ud til, det har været noget af en oplevelse 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
CosmicMind skrev:
ikke noget jeg har prøvet men syntes lidt det lyder som det som når man tripper ketamin. Altså man får en ud af kroppen oplevelse hvor ens bevidsthed flyver rundt lokalet og man kan telepatere sig med ting. Og hvor man konstant ser forskellige farver over det hele..

Lyder sku syret nok i mine øre man kan overtage en genstands tanker :o .

har man overhovedet nogen form for kontrol under trippet`? Og er man klar i hovedet bagefter?

Ser ud til, det har været noget af en oplevelse 8)

Man kan sagtens have kontrol ved mindre doser. Der ligger man bare og lever sig ind i tingenes verden og forstår den, uden selv at være tingen som sådan.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

the-red-pill skrev:
Moonage daydreamer skrev:

Jeg kender det godt. Man føler sig som en ting, man er tingen hvilket vil sige at man "tænker" ligesom tingen. Problemet ved DXM synes jeg bare er, at det er ligesom en drøm, så man er ikke ved fuld bevidsthed og kan derfor ikke forstå, huske og lære så meget af det, som man kan på andre psykedeliske stoffer.
Men jeg er ret sikker på at jeg ved lige præcis hvad du mener!
I'm loving it!

Og tak for din positive kommentar til min DXM trip-rapport forresten. Jeg ser frem til at dexe med lidt ryger og grapefrugt! ;)
´

Ja problemet ved dxm er at trippet er lidt for meget som en drøm, og man kan som du påpeger ikke så godt filosofere over oplevelserne,til gengæld er det også en del af det fascinerende ved stoffet; at man bliver så crazy.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]