http://uk.youtube.com/watch?v=xAhRKQ_mA5U Jeg læste lige en post inde under emnet TAL, og jeg så så denne film.
Det mærkelige er at for ca. 14 dage siden drømte jeg en drøm om at hele universet var styret ud fra en dims. Så hvis man lagde en energi ned i den ene række, ville den åbne for en ny låge og så føre en anden energi videre og udløse en specielt funktion i rummet.
Altså præcis det samme som sker i denne film jeg lige stødte på med det binære tal-system. Når man kører kuglen ned og en til. Så giver det et nyt tal og altså en speciel funktion inde i en computer.
Jeg er helt sikker på at det ikke er et dejavú jeg lige har fået, fordi jeg skrev nemlig drømmen ned fordi jeg ville prøve at analysere den med en drømmetydningsbog. Men der stod nu intet om det i bogen.
Er det et tegn fra himmelen til mig? Eller er det bare ren tilfældighed det her? Tro ikke jeg er den store matematiker. Jeg har lige fået 00 til min eksamen, og jeg fattede heller ikke min drøm. Men den dims i drømmen var bare akkurat som på filmen i linket?
Ps. jeg ved ikke helt om det er det rette sted jeg poster. For emnet om tal var desværre låst, så jeg kunne ikke kommenterer der inde