Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 01:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 05 jul 2013 16:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 apr 2013 06:01
Indlæg: 9
For en del år siden mødte jeg en fyr som i en periode blev min guru. Han var ikke østerlandsk, helt almindelig dansker. Men han fortalte om en meditationsteknik, som skulle kunne losse én til himmels.

For psykonauter der tager bevidsthedsudvidende midler, kan dette være en indfaldsvinkel til at opnå superbevidsthed.
Selv ryger jeg kun hash en gang imellem, og jeg er misundelig på folk som kan tåle ketogan og al det der, der udvider bevidstheden. Min egen vej er langsom, jeg bruger hvad jeg har til hver dag at blive mere klar og levende, vågen.
Men altså, jeg har lært en meditationsteknik, som overstiger alt hvad jeg ellers kender til. Jeg kan ikke selv gennemføre den - af grunde som jeg kan fortælle dig,hvis du skulle være interesseret.

Jeg vil gerne dele al indsigt jeg har i denne teknik/vej, men det kræver at du har styr på dig selv og dit sind, og kan navigere gennem overbevidste oplevelser. Hvis du er villig til selv at tage ansvaret for din rejse, så sender jeg flybilletten til dig. Med andre ord: Er du interesseret og klar, så skriver jeg til dig hele beskrivelsen af vejen til "Den Højeste Tilstand".


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2013 16:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
og os andre der ikke er interesseret i at deltage må ikke få noget at vide om denne "superbevisthed" øhm...
har aldrig oplevet direkte.. bevisthedudvidende effekt af ketogan.. måske modsat :D

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2013 17:02 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Jeg vil gerne dele al indsigt jeg har i denne teknik/vej, men det kræver at du har styr på dig selv og dit sind, og kan navigere gennem overbevidste oplevelser. Hvis du er villig til selv at tage ansvaret for din rejse, så sender jeg flybilletten til dig. Med andre ord: Er du interesseret og klar, så skriver jeg til dig hele beskrivelsen af vejen til "Den Højeste Tilstand".


Lol.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2013 17:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 apr 2009 13:09
Indlæg: 633
Må jeg være med i hulen?

_________________
Har festen varet for længe? Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm. Tryk på mig!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2013 18:36 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 feb 2004 09:57
Indlæg: 1743
Geografisk sted: Orbit Earth
Hej Tjilleren, det lyder da vældigt interessant. Meditation har uden tvivl et kæmpe potentiale, som en måske langsommere, men også mere permanent vej til de udvidede bevidsthedstilstande psykedelika glimtvis åbner op for. Når folk er færdige med at pege fingre af at du ikke er narko-nørd som flertallet herinde (jeg gætter på du mente ketamin fremfor ketogan..) må du meget gerne uddybe hvad denne meditationsteknik mere konkret går ud på.

_________________
Let Go And Let God!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2013 19:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jun 2009 15:37
Indlæg: 229
Jeg synes nu ikke nogen peger fingre af ham/hun for ikke at være "narkonørd". Jeg tror snarere at folk i sarkastisk tone fortæller hvor lidt de har til overs for "visdommen", når den skal præsenteres på så mystisk vis. Hvis personen rent faktisk har en stor stor visdom som lader sig overlevere pr PM, så kan det måske virke en smule arrogant og selvsmæskende, ikke bare at dele visdommen, i stedet for at "kryptere" det på den der måde - især hvis screeningsprocessen angående egnethed, består i at man bare skal tilkendegive overfor vedkommende at man er "klar". Hvis det virkeligt er visdommen der kan ypperliggøre den menneskelige bevidsthed, så smæk dog pikken på blokken for sagen. For mig virker det som forsøg på gurugørelse af vedkommende selv.

Tjilleren: Held og lykke med selv at lære det du er parat til at give videre til andre, og derudover held og lykke med hvervningen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2013 19:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 apr 2013 06:01
Indlæg: 9
Der er en grund til at jeg ikke bare serverer opskriften. Jeg mener det kræver grundig personlig instruktion, for bare at kunne nå frem til beslutningen om at gøre det,
Jeg vil ikke servere fragmenter , der gør at nogen uden "rette sikkerhedsudstyr" og grundig indførsel bare begynder at eksperimentere løs.
Jeg siger ikke at det er forbeholdt supermennesker fra Krypton. Men jeg synes det er en forudsætning, at du har nogle forkundskaber i at eksperimentere med sindet, evt. har erfaring med at opleve anderledes bevidsthedstilstande.OG at du har styr på dig selv!
Da denne meditationsform kan ændre din opfattelse af livet, skal du også være parat til at være på gyngende grund.

Derfor søger jeg inkarnerede psykonauter. Jeg er nervøs ved at dele ud af det, for det er ikke legetøj. Potentielt har jeg et medansvar hvis du går hen og fucker op. Den angst ville jeg ikke have med en psykonaut, som har tonsvis af erfaring med at navigere på åndelige planer.

Men da I andre almindelige dødelige, sagt med et glimt i øjet, føler jer diskrimineret, så vil jeg gerne høre fra nogle af kritikerne om de føler sig egnet til en transcendental meditationsteknik?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2013 19:17 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jun 2009 15:37
Indlæg: 229
Snakker vi helt TM i helt almindelig/gængs forstand?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2013 19:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 apr 2013 06:01
Indlæg: 9
Nej det er ikk Maharishis TM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2013 20:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 feb 2004 09:57
Indlæg: 1743
Geografisk sted: Orbit Earth
Jeg synes nu ikke nogen peger fingre af ham/hun for ikke at være "narkonørd". Jeg tror snarere at folk i sarkastisk tone fortæller hvor lidt de har til overs for "visdommen", når den skal præsenteres på så mystisk vis. Hvis personen rent faktisk har en stor stor visdom som lader sig overlevere pr PM, så kan det måske virke en smule arrogant og selvsmæskende, ikke bare at dele visdommen, i stedet for at "kryptere" det på den der måde - især hvis screeningsprocessen angående egnethed, består i at man bare skal tilkendegive overfor vedkommende at man er "klar". Hvis det virkeligt er visdommen der kan ypperliggøre den menneskelige bevidsthed, så smæk dog pikken på blokken for sagen. For mig virker det som forsøg på gurugørelse af vedkommende selv.

Tjilleren: Held og lykke med selv at lære det du er parat til at give videre til andre, og derudover held og lykke med hvervningen.

Ja ok, det var måske mest første svar der præg af det. Min hensigt var også mere at på diplomatisk vis indbyde til at få en uddybning så vi kunne få afklaret om det drejer sig om hvervning til en kult eller ej. Det peger det lidt henaf, men omvendt findes der f.eks. forskellige pranayama-teknikker og teknikker til aktivering af kundalini og andet, som ville være ret uansvarlige at smide på et online-forum uden videre instruktion/guiding.

_________________
Let Go And Let God!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2013 21:21 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Jeg synes nu ikke nogen peger fingre af ham/hun for ikke at være "narkonørd". Jeg tror snarere at folk i sarkastisk tone fortæller hvor lidt de har til overs for "visdommen", når den skal præsenteres på så mystisk vis. Hvis personen rent faktisk har en stor stor visdom som lader sig overlevere pr PM, så kan det måske virke en smule arrogant og selvsmæskende, ikke bare at dele visdommen, i stedet for at "kryptere" det på den der måde - især hvis screeningsprocessen angående egnethed, består i at man bare skal tilkendegive overfor vedkommende at man er "klar". Hvis det virkeligt er visdommen der kan ypperliggøre den menneskelige bevidsthed, så smæk dog pikken på blokken for sagen. For mig virker det som forsøg på gurugørelse af vedkommende selv.

Tjilleren: Held og lykke med selv at lære det du er parat til at give videre til andre, og derudover held og lykke med hvervningen.


Især når postet på et forum der er fyldt med, og rettet mod, nysgerrige og erfarne bevidsthedsudvidende personer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2013 05:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 apr 2013 06:01
Indlæg: 9
Nu skal jeg fortælle jer, hvorfor jeg er forsigtig og tøvende.
Min guru Dennis, han havde mediteret sig til "Den Højeste Tilstand". Han kender altså hele vejen til "stjernerne"
Jeg ved kun hvordan man bygger raketten, altså hvordan teknikken udføres, og hvad man vil opleve.
Jeg har tænkt over dette i lang tid, om man kan tillade sig at sende folk ud på en måske farlig rejse, når man ikke kan føre dem til måls.
Selv er jeg ikke gået i gang med meditationen, da jeg ikke pt. er parat til en strengt transcendent vej. Men inde i mig ligger det og venter, for jeg skal helt 100 udforske dette, når jeg selv opfylder de krav, som jeg stillede herinde: at man er en øvet psykonaut.
Jeg har mange gange tænkt, at jeg kan ikke indvie andre i denne sælsomme hemmelighed, for jeg skal da som minimum have gået vejen selv. Men årene går, og da jeg jo er podet med indtrykket om at teknikken kan "losse folk til himmels", så ville det måske være egoistisk eller overforsigtigt ikke at dele dette med andre. Så har jeg besluttet at prøve at dele det herinde, i håbet om at finde netop disse hærdede psykonauter, der ikke spacer ud i psykoser over et lsd-trip o.a., men ved hvad der skal til for at bevare sin sanity.
N.b.: Meditationen involverer ikke (nødvendigvis) stof-indtag.
Ser frem til feedback.

ThirdeyeFlood, det er noteret at du har meldt dig under fanerne. Jeg skriver til dig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2013 10:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 apr 2013 06:01
Indlæg: 9
Min guru Dennis kender hele vejen til den Højeste Tilstand.
Jeg har ikke haft kontakt med ham nogle år.
Jeg ville gerne give øvede sindsrejsende muligheden for at opleve overbevidste tilstande og en vej til, ja "idel lykke".
Min dagsorden ville være at hooke de rejsende op med Dennis, hvis de stødte på uløselige problemer.

Meditationen er for ALLE. Henvendt til dem der er blevet fortørnet over hemmelighedskræmmeriet.
Men da jeg ikke er Dennis, og dermed kan følge folk til måls, så kan jeg kun håbe på, at en super-psykonaut ville vurdere sig egnet til at eksperimentere med min metode.

Måske er det naivt fra min side at håbe på et møde med en psykonaut. Måske skulle jeg bære denne hemmelighed i mig længe fremover indtil jeg beslutter at tage rejsen.
Mit ønske var at få folk i gang med at meditere, og så dele vores oplevelser, netop for - som en af jer sagde - gøre det tilgængeligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2013 11:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
hvis det er så farligt at blive sendt til "stjernerne" hvad end så det betyder, og du ikke engang selv har erfaring eller prøvet det hvad for dig så til at tro at du kan få andre vellykket igennem det når du ikke selv har prøvet det ? hvis du virkelig taler sandt, lyder det da først rigtig farligt og åndsvagt ja undskyld sproget, tror du ikke selv du lige skulle mærke hvad det hele handlede om ? søger du forsøgskaniner fordi du er ivrig efter at se hvad det gør og ikke kan selv ?

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jul 2013 21:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2009 15:39
Indlæg: 973
Det lyder altså som en hvervning til et eller andet underligt. Højeste tilstand. Ideel lykke...

_________________
Seriøs leg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jul 2013 23:29 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Det lyder altså som en hvervning til et eller andet underligt. Højeste tilstand. Ideel lykke...

Så vidt jeg har forstået, er det når alle traumer ophører, at man opnår denne tilstand. Altså at man har smidt alt frygt, og opnår fred.

Satori, bare på en måde hvor man kontrolleret fremkalder det.

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jul 2013 00:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 apr 2009 13:09
Indlæg: 633
Det lyder meget interessant.. Jeg er for et halvt års tid siden selv begyndt at meditere ind i mellem, og jeg er bestemt ikke blind overfor hvad man måske kan opnå igennem meditation..
Min "Må jeg være med i hulsen?"-kommentar var ment som en lidt provokerende bemærkning, der netop stillede sig lidt kritisk overfor det med at du ikke vil dele en sådan opskrift på et narko forum/internettet.. Måske er det bare mig, der ikke forstår hvor skadeligt det kan være, men jeg tvivler da stærkt på at det ikke er noget der kan findes relativt kort på en Google søgning. Og helt ærlig, findes der ikke mere skadelige ting herinde? Hvorfor så ikke bare offentliggøre den med god stil, og så lige skrive nogle kort advarsel med til "opskriften"?
Anyhow, hvis du ikke smider den op, kunne jeg da også godt tænke mig at få den på en PM. Jeg vil ikke mene jeg er nogen super guru hvad angår bevidsthed, men jeg er da bestemt blevet mere bevidst om min bevidsthed, (?) efter jeg er begyndt at meditere og efterhånden har leget med psykedeliske stoffer igennem en år række.

TLDR: Hvorfor smider du det ikke bare op her? Man kan sikkert finde noget lign. på en 2 mins google søgning.

_________________
Har festen varet for længe? Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm. Tryk på mig!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jul 2013 01:31 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Det lyder meget interessant.. Jeg er for et halvt års tid siden selv begyndt at meditere ind i mellem, og jeg er bestemt ikke blind overfor hvad man måske kan opnå igennem meditation..
Min "Må jeg være med i hulsen?"-kommentar var ment som en lidt provokerende bemærkning, der netop stillede sig lidt kritisk overfor det med at du ikke vil dele en sådan opskrift på et narko forum/internettet.. Måske er det bare mig, der ikke forstår hvor skadeligt det kan være, men jeg tvivler da stærkt på at det ikke er noget der kan findes relativt kort på en Google søgning. Og helt ærlig, findes der ikke mere skadelige ting herinde? Hvorfor så ikke bare offentliggøre den med god stil, og så lige skrive nogle kort advarsel med til "opskriften"?
Anyhow, hvis du ikke smider den op, kunne jeg da også godt tænke mig at få den på en PM. Jeg vil ikke mene jeg er nogen super guru hvad angår bevidsthed, men jeg er da bestemt blevet mere bevidst om min bevidsthed, (?) efter jeg er begyndt at meditere og efterhånden har leget med psykedeliske stoffer igennem en år række.

TLDR: Hvorfor smider du det ikke bare op her? Man kan sikkert finde noget lign. på en 2 mins google søgning.

Tillader mig lige at komme med et svar til dig. Så vidt jeg har forstået, kan det ikke undgåes at bruge den her slags teknikker uden at det bringer en masse angst op, og hvis du ikke er klar til det, og prøver at flygte imens, kan du få lov at være et nervevrag resten af dit liv, jo mindre du tør forsøge igen. Det kan svare lidt til et ædru badtrip, hvis der ikke er styr på sagerne.

Til OP: Jeg er interesseret

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jul 2013 12:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2009 15:39
Indlæg: 973
Det lyder altså som en hvervning til et eller andet underligt. Højeste tilstand. Ideel lykke...

Så vidt jeg har forstået, er det når alle traumer ophører, at man opnår denne tilstand. Altså at man har smidt alt frygt, og opnår fred.

Satori, bare på en måde hvor man kontrolleret fremkalder det.


Det er muligt. Ham her lyder bare som en sælger. TEF er "meldt under fanerne" og hvad ved jeg. Og så er det kun "Dennis" der ved at det fungerer, eller som har opnået denne tilstand.

Hvor lang tid vil det tage? Skal man have hjælp til det? Af Dennis måske? Og kan en teknik være så meget bedre end alle de andre?

Tjilleren: Send din opskrift til mig. Jeg er ganske øvet

_________________
Seriøs leg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jul 2013 14:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2009 15:39
Indlæg: 973
Øv jeg har ingen PB modtaget. Ville ellers gerne det der "ideel lykke" :( Hvis der er nogen der har fået denne metode, så send den lige til mig

_________________
Seriøs leg.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team