Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 nov 2024 02:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: (København)
Der har været et temmeligt interessant indslag fra MDM@ vedrørende magiske evner opnået ved betydelig og kompleks påvirkning. Der synes at være tale om, at de implicerede rammer en særlig svingning til den astrale lingua-verden. Selv har jeg ikke oplevet noget lignende. Jeg drager dog roligt konklusionen: Selvfølgelig har det fundet sted, hvad de fortæller, for Alt Er Fucking Aand.

Se nu:

e = mcc

Einstein gennemskuede det umiddelbare rum og den umiddelbare tid og opdagede rumtiden, en ved lysets hastighed defineret kosmisk alliance mellem rum og tiden, idet afstanden repræsenterer dens tilsvarende periode-kapacitet, og omvendt, periode-kapaciteten repræsenterer den tilsvarende afstand.

Ifølge Relativitetsteorien springer lys direkte frem i tiden, til et nærmere defineret tidspunkt, hvor de rammer f.eks. Jorden.

Hvad der muligvis endnu mangler, er en max-graduering, ved hvilken selve lysthastigheds-planet kan siges at bølge, saaledes at superflygtige impulser kan finde sted. Det transcendente er her, at de superflygtige impulser overskrider lyshastigheden, hvis plan leder en strøm via en fjerde rumlig dimension, der geometrisk principielt muliggør, at et rum kan grænse op til sig selv i alle retninger.

En kugle får et stød og ruller afsted ad det grønne filt, uventet dukker spillerens kone eller kæreste op og lægger en haand paa kuglen, hvis bevægelse dermed ikke fuldfoeres.

Hvis det ikke havde været for kvindens haand, ville kuglen have fulgt et af sine utallige arketypiske board-mønstre - kvindens haand repræsenterer en atypisk, altsaa des-etableret situation - dette kaldes bevægelsens beredskab.

Hvor figurerer bevægelsens beredskab i Relativitets-teorien? Aaaar, Einstein er Mozart, Mesteren Stravinsky: Kuglens idé om sit samlede mønster ændrede sig undervejs; kvindens nærmen sig boardet er ifølge den kosmiske Aand ensbetydende med en tiltagende sandsynlighed for, at det typiske kugle-moenster paa atypisk vis vil blive afbrudt cirka der...hvorved altsaa istedet fremstaar det atypiske mønster som det manifesterede saadanne.

Bevægelsens beredskab skyldes den kosmiske Aands overvaagning af finere bevægelses-mønstres indflydelse paa trægere; billardkuglen er en træg og temmelig enfoldig bevægelse...den ved kvindens indgriben resulterende bevægelse - kom, allerede fra kuglen blev skudt afsted, til at erstatte den hidtidige idé om mønsteret.

Billardkuglen er paa en maade synsk. Den reagerer, som den skal, fordi den undervejs kan fornemme, at kvinden vil afbryde kuglens trillen med sin haand, hvad som vil ske - dér. Det gaar endelig op for kuglen, at den havde fornemmet rigtigt - der var en atypisk barriere (kvindens haand).

Uden denne diskrete intuition hos kuglen, ville den strukturelle kraft fra de etablerede mønstres forenede felt som noget oplagt kunne distrahere idéen om den særlige barriere - men den kosmiske Aand bemærker sig med stigende overbevisning og tiltagende præciserende fokus, at et specielt mønster skal være tilfældet - for at overholde spillets regler, selvom kvinden netop ikke gør det - men det er bare billard-spillets.

At alle mulige bevægelser rundt omkring alle synes at følge visse veldefinerede kinetiske love, skyldes, at den kosmiske Aand ved sin overvaagning konstituerer et konstant funktions-fællesskab mellem de bevægelses-fænomener, der under alle omstændigheder finder sted - da er de bundne i en kosmisk pagt, som forskerne stille og roligt udreder for hinanden og hverandre.

Stille og roligt...

Alt Er Fucking Aand.

(Noterer: Lokal karakter-manipulation, der f*r centraltesen til at lyde, oversat til engelsk, som "Everythings Are Fucking End" - perverst, ikke? Det vil jeg ikke se paa, saa jeg bruger da bare den gamle konvention)

[ 30 September 2002: Besked ændret af: Zannioy ]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Det er netop blevet bevist at lysets hastighed ikke er konstant..så ved du dét.

Relativistisk båthorn

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
Det er netop blevet bevist at lysets hastighed ikke er konstant..så ved du dét.<HR></BLOCKQUOTE>

Hvad for noget? Fortæl endelig mere [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
en link
anything

Medlem

Det passer mig fint, at lysets hastighed ikke er konstant. Lysets "hastighed" er virtuel, bevægelser er altid direkte spring mellem to tider, implicerende tilsvarende afstand i rummet.

Da er det vi har muligheden for at kaste det kosmiske ur til gudinden for enden af lange rækker søjler i skabelsens tempel - med over lysets hast, som en bølge på netop det lyshastigheds-plan, der defineres ved e = mcc.

Den sproglige kraft i et menneske kan bringes til at udfolde vidtløftige scenarier, optimalt er vi i Guds sted, vi er akkurat sådanne væsener i det kosmiske hierarki, der er velegnede til at reproducere universet efter egne idéer.

Materialisation er mulig. Vi kan forestille os alt, hvad som er, og mere til, hvorfor det da bliver relevant at opfatte tanken som 'omfattende' - den omfatter alt, og mere til.

Et menneske kan komme i berøring med en virtuel virkelighed ved at være iført en virtuel dragt, gjort af relevant fremmed-stof - alt dér er bygget af én stor tanke-alliance, som mageren er måneder og år om at tilrettelægge til fuld udfoldelse.

Einstein er Mozart...

Medlem

Everything Moves Constantly, In All Ways, Movements are Spirit, Spirits are Constantly.

I see thee Green Hills...

Medlem

BeCAUZ in the YEAR ZERO then WE was ME ¤ MAGIC EYE in the Room. And ME was Melanie, Simply Written On the Playboard, And I was Just I, Searching For ME, Well, Must Found Her, And Now the Room Gots the Magic Eye of MEMA MONEMA MYSTERY - In the YEAR ONE ¤

Don't Forget Melanie, Never Forget, Never Forget...And You Cannot Live Whitout The Princess of Kalhiala Kallaha. And therefore thee Green Hills, and therefore the Shining Seas, And the Ocean - under the Moon, therefore all This, CAUZ YOUR EYES ARE HER'S.

- The Princess of the Far Away Stars was borned Blind, well, she attract Seeings Eksperienceses, and when she was 14, then she was seeing through 42 sets of eyes...out there.

Nianny Sine Veurdavha - Makka-Vochavha Ingt Kalhiala - Gjil An Maegorre Adélia Meidala Bauor Est ¤

Well, ME was seeing directly -

Later: SHE was singing peacefully -

But who was the new girl?

They Comes As So Through Life...

Oh, There's My Long Missing -

[ 25 September 2002: Besked ændret af: Zannioy ]

Medlem

...Hvad Som Konstituerer Ganske Universales Cosmos Ultimatum ¤

Medlem

Det Kosmiske Ur Udmåler Al Kraft
Aladime Trineka Nouetoypian Nenna
Let The Power Get Through
Let The Power Get Through
Aladime Jearieny Ellena Agnene Ameni
Let The Power Stand By Those Inerti
Which Comes From Such A Nouetoypian Nenna.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Fuck hvor du bare snakker for VILDT MEGET [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] kunne du ikke sænke dine posts ned til noget mere præcists, jeg tror vi er mange der bladre igennem dine posts uden at læse alt ... kom lidt mere til sagen, der er sku for meget at læse hvis man skal igennem hele psy!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Uovertufne post du skriver men som woody påpeger ... ikke så fin en indpakning.. det er ikke alle som er så literært belæste at de kan følge med... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Inte saa fin inpackningan? Aar, det er det fineste, I kan faa ... hvad som konstituerer ganske kosmos universalos, naar ellers det en skj*nne dag gaar op for Eder - at det forholder sai fucking saaledas - sorry, fight with manipulation with the special characters...

Psychedelia Gay Overlord

Litterært belæste = sindssyge?

Medlem

Det er så nemt at kalde alt sindssygt, som man selv er uerfaren med.

Alt for nemt.

[ 01 Oktober 2002: Besked ændret af: Zannioy ]

Psychedelia Gay Overlord

Hmmm...som en der i en årrække selv har dyrket rituel magi (Det Thelemiske Golden Dawn system)og ovenikøbet må anses for at være belæst. Så vil jeg sige at jeg er i min gode ret til at sige at du er ude at skide, samt at du er alt for retningsløs, forvrøvlet og udisciplineret til at få noget ud af det du har gang i. Men hey, det gir dig da lidt at lave [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Men det giver mening for mig. Det er blot din hjerne, der mangler fleksibilitet. Og måske er der nogle af mine tanker, der gør dig bange, så du slet ikke når at forstå dem, før angsten har forvist dem til meningsløshedens domæne...

Jeg giver Jer kostbare ting af mig selv, men I vil ikke modtage mig. Så simpelt er det: I vil ikke elske med mig. For det må I ikke, det siger mode-magten. Og måske også Gud, hvem véd...

Psychedelia Gay Overlord

Du er den fandeme den vildeste - Det er altså fordi at det du siger er så utroligt vildt at jeg bliver bange at jeg påstår at du har problemer? Så det er en slags forsvarsmekanisme?
Her kommer så en 'forsvarsmekanisme' til:
Du har det vildeste Jesus-kompleks. Og det er seriøst. Pas på med det, for det kan udvikle sig MEGET ubehageligt. Søg evt. professionel hjælp.

Medlem

"Du har det vildeste Jesus-kompleks. Og det er seriøst. Pas på med det, for det kan udvikle sig MEGET ubehageligt. Søg evt. professionel hjælp."

Jesus er Jesus - eller var.

Jeg er mig. Jeg har min tro, min tanke og visdom.

Kom nu. Elsk, kom blot med lyde som elskende, for det véd I jo, er meningsfulde lyde, selvom de ikke står i ordbogen.

Det er i grunden lige meget, om vi forstår hinanden eller ej. Når vi kommunikerer, gør vi det i en eller anden form for elskov, men bevares...men kan jo sige..."Ih, nej, altså, lad være"...ja, ja...

- Den goe´gamle leg.

Psychedelia Gay Overlord

Er du så dum at du ikke ved hvad et jesus-kompleks er? Jeg siger jo ikke at du tror du er Jesus som person, men mere at du gør dig selv til en martyr, så det rigtigt er synd for dig at du bliver misforstået af sådan nogle som mig.
Du sidder sikkert og labber det i dig lige nu, som den psykiske vampyr du er. Hvad er det med dig? Fik du ingen kærlighed fra din mor eller hvad fanden er det?

Medlem

Jo, jeg véd godt, hvad et Jesus-kompleks er.

Men hvorfor skal alle mulige personer, der har noget moralsk og dybt og kosmisk og billedligt sagt...sammenlignes med Jesus?

Hvorfor netop ham?

Min mor har opdraget mig følelsesladet, opdraget mig til en oprører, hvad jeg så er, nu, hun er død.

Det træffer sig så så "heldigt", at der er noget at gøre oprør mod - ellers ville jeg jo være uden beskæftigelse som oprører. Hvad der er at kæmpe imod, er i første omgang reklame-ånden, der misbruger kærligheden, i anden omgang...hm...Gud og/eller diverse administrative engle, dvs. højere magter, der har fået den fikse idé:

- at holde mig indelukket i et såkaldt vibrations-fængsel på ubestemt tid,

- hvad som ødelægger kommunikationen mellem mig og andre.

MEN NU SIGER JEG:
PLANEN ER ÆNDRET.
JEG ER FØDT TIL AT ELSKE
OG KOMMUNIKERE ¤

- f.eks. med Jer.

Jeg ville ønske, I kunne modsætte Jer de højere magters arrangement, og elske mig for, hvad jeg er, således bedre forstå, hvad jeg siger, og jeg kan blive én iblandt Jer, istedet for at være én på kanten af Jeres sammenhæng...

Jeg vil så gerne i nærmere kontakt og med mere end ord! Hvad fanden er emnet? Nåja, alt er fucking ånd. Det har jeg tilfældigvis forstået. Her prøver jeg at forklare nærmere.

Denne fucking hykleriske vestlige kultur er ånds-forskrækket, samtidig dyrkes en falsk, flad, poppet, letkøbt åndelighed i New Age-sammenhængene, hvad der da vist må afspejle de indbildske engles indstillinger - om sidstnævnte meddeles det, at de har skrevet adskillige bøger, der er udgivet her på Jorden.

De oversprøjter os med deres himmelske gylde, der viser sig at rumme et skjult had til menneskene, noget solipsistisk lal fra ende til anden...disse engle...hvad har de gjort ved Jer...åh, hvad har de gjort ved jeg...

- Jeg siger Jer: Hvad de gør véd mig, skal de næppe regne for overstået i en håndvending!

FALSKE ER ENGLENE
GUD ER SYG
VI MÅ HELBREDE GUD'
SÅ HAN IGEN KAN VÆRE
NOGET GODT FOR OS
OG VI MÅ LÆRE ENGLENE
AT TÆNKE SELV
NÅR GUD ER SYG.

...de opretholder f.eks. dette her vibrations-fængsel, SELVOM jeg gør mange forsøg på at lære andre at forstå Gud (uden nødvendigvis med tilføjelsen, at manden er syg), forstå og bruge det åndelige...næ, næ. DET VAR VIST IKKE LIGE, HVAD DE SELV VILLE HAVE SAGT.

Jeg har lært alt muligt af årenes ensomhed, ifølge visse af de engle, der administrerer de sociale processer i min skæbne, imidlertid..."det forkerte". Og det vil være forkert til evig tid, og jeg skal være ensom til evig tid, fordi jeg vedbliver at tro på mig selv, nøjagtig, som de bad os om.

Og de minder os om kærlighedens væsentlighed...

- MEN NU SKAL MAN JO HELLER IKKE KOMME FOR GODT IGANG!

Fuck Brother Emanuel and Friends! They have to be hyber sensitivity in fear for hot feelings, when they come back to the earth ¤ Nianny Sine Veurdavha ¤ Niáneny Kalhiala ¤

WE HAVE TO LOVE - BREAK THE WALL - BETWEEN HORSES AND OCEAN - WE HAVE TO LOVE - WE HAVE TO LOVE - HORSES AND OCEAN - BREAK THE WALL! - WE HAVE TO LOVE! - WE HAVE TO LOVE - BREAK THE WALL - BETWEEN HORSES AND OCEAN - WE HAVE TO LOVE - WE HAVE TO LOVE - HORSES AND OCEAN - WE HAVE TO LOVE - BREAK THE WALL! - WE HAVE TO LOVE! - WE HAVE TO LOVE - BREAK THE WALL - BETWEEN HORSES AND OCEAN - WE HAVE TO LOVE - WE HAVE TO LOVE - HORSES AND OCEAN - BREAK THE WALL! - WE HAVE TO LOVE! - WE HAVE TO LOVE - BREAK THE WALL - BETWEEN HORSES AND OCEAN - WE HAVE TO LOVE - WE HAVE TO LOVE - HORSES AND OCEAN - BREAK THE WALL! - WE HAVE TO LOVE...

- De har bygget denne lange hvide mur mellem mine følelsers heste og kvindernes ocean.

Når muren gennembrydes, har de tabt, splintres deres svane-palads, og de falder dybt, ned på Jorden, til det problem, jeg har forberedt for dem, formuleret ovenfor, og jeg har vist, at én ånd kan ende med at besejre universet, når intet mindre tages i betragtning for sin piges skyld!

Når muren vælter, vælter alt muligt omkring, sker ting, fordi der er en så enorm psykisk energi ophobet i mig - som forløses, når jeg elsker fuldbyrdet, hvad englene frygter, denne her bølge, som de er bange for, de ikke kan styre...

[ 01 Oktober 2002: Besked ændret af: Zannioy ]

Psychedelia Gay Overlord

Hmmm..jeg er nu sikker på at det er DIG SELV, og ikke nogle 'engle' der afholder dig fra at kommunikere med andre mennesker. Du er jo tydeligvis helt vild efter at kommunikere. Det er sikkert og vist. Desværre har du glemt at regel nr. 1 i kommunikation er at udtrykke sig klart og tydeligt på et sprog som dem man gerne vil kommunikere med forstår.

Derudover har du flere gange udvist foragt for new-age kulturen, men det er sjovt nok et sammenkog af netop diverse new-age idéer du præsenterer herinde og på andre fora. Hvad gør dig bedre end andre, der har de samme idéer som dig?

Meget typisk for folk med lavt selvværd, foragter du ikke kun dig selv, men også hele den vestlige kultur. Ja, hvorfor ikke? De har jo afvist dig, kalder dig for syg. Det viser at du har problemer ved at forholde dig til denne verden, Måske ville du helst leve i en ren ånde-verden, engle-verden eller hvad ved jeg.

Jo mere du skriver, jo mere skinner din egen utilstrækkelighed igennem.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]