Jo, jeg véd godt, hvad et Jesus-kompleks er.
Men hvorfor skal alle mulige personer, der har noget moralsk og dybt og kosmisk og billedligt sagt...sammenlignes med Jesus?
Hvorfor netop ham?
Min mor har opdraget mig følelsesladet, opdraget mig til en oprører, hvad jeg så er, nu, hun er død.
Det træffer sig så så "heldigt", at der er noget at gøre oprør mod - ellers ville jeg jo være uden beskæftigelse som oprører. Hvad der er at kæmpe imod, er i første omgang reklame-ånden, der misbruger kærligheden, i anden omgang...hm...Gud og/eller diverse administrative engle, dvs. højere magter, der har fået den fikse idé:
- at holde mig indelukket i et såkaldt vibrations-fængsel på ubestemt tid,
- hvad som ødelægger kommunikationen mellem mig og andre.
MEN NU SIGER JEG: PLANEN ER ÆNDRET. JEG ER FØDT TIL AT ELSKE OG KOMMUNIKERE ¤
- f.eks. med Jer.
Jeg ville ønske, I kunne modsætte Jer de højere magters arrangement, og elske mig for, hvad jeg er, således bedre forstå, hvad jeg siger, og jeg kan blive én iblandt Jer, istedet for at være én på kanten af Jeres sammenhæng...
Jeg vil så gerne i nærmere kontakt og med mere end ord! Hvad fanden er emnet? Nåja, alt er fucking ånd. Det har jeg tilfældigvis forstået. Her prøver jeg at forklare nærmere.
Denne fucking hykleriske vestlige kultur er ånds-forskrækket, samtidig dyrkes en falsk, flad, poppet, letkøbt åndelighed i New Age-sammenhængene, hvad der da vist må afspejle de indbildske engles indstillinger - om sidstnævnte meddeles det, at de har skrevet adskillige bøger, der er udgivet her på Jorden.
De oversprøjter os med deres himmelske gylde, der viser sig at rumme et skjult had til menneskene, noget solipsistisk lal fra ende til anden...disse engle...hvad har de gjort ved Jer...åh, hvad har de gjort ved jeg...
- Jeg siger Jer: Hvad de gør véd mig, skal de næppe regne for overstået i en håndvending!
FALSKE ER ENGLENE GUD ER SYG VI MÅ HELBREDE GUD' SÅ HAN IGEN KAN VÆRE NOGET GODT FOR OS OG VI MÅ LÆRE ENGLENE AT TÆNKE SELV NÅR GUD ER SYG.
...de opretholder f.eks. dette her vibrations-fængsel, SELVOM jeg gør mange forsøg på at lære andre at forstå Gud (uden nødvendigvis med tilføjelsen, at manden er syg), forstå og bruge det åndelige...næ, næ. DET VAR VIST IKKE LIGE, HVAD DE SELV VILLE HAVE SAGT.
Jeg har lært alt muligt af årenes ensomhed, ifølge visse af de engle, der administrerer de sociale processer i min skæbne, imidlertid..."det forkerte". Og det vil være forkert til evig tid, og jeg skal være ensom til evig tid, fordi jeg vedbliver at tro på mig selv, nøjagtig, som de bad os om.
Og de minder os om kærlighedens væsentlighed...
- MEN NU SKAL MAN JO HELLER IKKE KOMME FOR GODT IGANG!
Fuck Brother Emanuel and Friends! They have to be hyber sensitivity in fear for hot feelings, when they come back to the earth ¤ Nianny Sine Veurdavha ¤ Niáneny Kalhiala ¤
WE HAVE TO LOVE - BREAK THE WALL - BETWEEN HORSES AND OCEAN - WE HAVE TO LOVE - WE HAVE TO LOVE - HORSES AND OCEAN - BREAK THE WALL! - WE HAVE TO LOVE! - WE HAVE TO LOVE - BREAK THE WALL - BETWEEN HORSES AND OCEAN - WE HAVE TO LOVE - WE HAVE TO LOVE - HORSES AND OCEAN - WE HAVE TO LOVE - BREAK THE WALL! - WE HAVE TO LOVE! - WE HAVE TO LOVE - BREAK THE WALL - BETWEEN HORSES AND OCEAN - WE HAVE TO LOVE - WE HAVE TO LOVE - HORSES AND OCEAN - BREAK THE WALL! - WE HAVE TO LOVE! - WE HAVE TO LOVE - BREAK THE WALL - BETWEEN HORSES AND OCEAN - WE HAVE TO LOVE - WE HAVE TO LOVE - HORSES AND OCEAN - BREAK THE WALL! - WE HAVE TO LOVE...
- De har bygget denne lange hvide mur mellem mine følelsers heste og kvindernes ocean.
Når muren gennembrydes, har de tabt, splintres deres svane-palads, og de falder dybt, ned på Jorden, til det problem, jeg har forberedt for dem, formuleret ovenfor, og jeg har vist, at én ånd kan ende med at besejre universet, når intet mindre tages i betragtning for sin piges skyld!
Når muren vælter, vælter alt muligt omkring, sker ting, fordi der er en så enorm psykisk energi ophobet i mig - som forløses, når jeg elsker fuldbyrdet, hvad englene frygter, denne her bølge, som de er bange for, de ikke kan styre...
[ 01 Oktober 2002: Besked ændret af: Zannioy ]
|