Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 08:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Dette er mit middel til at overbevise kristne om at det ER mig der er frelseren:

En fortolkning af Johannes åbenbaring
Jeg forlanger i forholder jer krititsk til denne tolkning. I skal helst sidde og læse i biblen samtidig med i læser denne fortolkning, så i kan regne ud om det er rigtige fortolkninger eller ej. Inden vi går igang med selve tolkningen vil jeg fortælle lidt om Johannes som person. Husk på at han levede for næsten 2000år siden, så hans ordforråd og begrebsrammer er begrænset af at der er vildt stor forskel på nutidens ordforråd og begrebsremmer og dem der eksisterede for næsten 2000 år siden. HUSK at have det i baghovedet når du læser min fortolkning. Om det er den rene sandhed der står skrevet i biblen afhænger af om den er tolket rigtigt. Jeg er temmelig sikker på langt de fleste af mine fortolkninger er korrekte.
Jeg er temmelig sikker på Johannes blev lidt bitter over at se at livet bare ender med at blive en KÆMPE fest til ære for Gud de næste mange milliarder år efter den sidste Messias har frelst verdenen. Johannes har pakket sandheden godt og grundigt ind på en meget snedig måde. I en del af de tilfælde hvor Johannes ævler løs om Gud vrede, er det hans egen vrede han snakker om, men IKKE alle tilfælde. åb. 22:10 Han forsegler lige akkurat ikke sin åbenbaring på en smart måde. Kun med den rette tolkning kommer den rene sandhed frem! Jeg fortolker kun det af åb. jeg syntes der er relevant, så det er ikke en komplet fortolkning.
1:14 Jeg har også mødt ham face to face så jeg kan sige at beskrivelsen er ok, Gud ser gammel ud men på en meget smuk og tidsløs måde.
1:20 Jeg kender 5 af de syv engle/profeter han omtaler: Moses, Buddha, Jesus, Muhammed og den sidste ved du hvem er inden længe, hvis du da tager min tolkning seriøst =)
6:12 USA's bombninger af Afganistan efter 11/9.
6:16 Her snakkes der om Bush
7:4 Tallet 144000 støder vi på en hel del gange, jeg er temmelig sikker på der bliver plads til 144000 i det første rumskib der sendes ud for at kolonisere en af vores nærmeste nabo stjerner. Rumskibet kommer til at hedde det ny Jerusalem.
7:9-17 De astronauter der skal med det ny Jerusalem.
9:17 Ildrøde og dybblå er farverne i USA's og Englands flag. Svovlgule er farverne på de ørken-camouflage uniformer, som deres krigere bruger, desuden er b-2 og f-117 dybblå.
10:1-7 Jeg kender guds inderderste natur, og derfor også en god del af hans hemmeligheder(han er meget mere menneskelig end de fleste går og tror)
her stopper jeg fordi biblo lukker nu
fortsættelse følger imorgen eller i overmorgen( bare rolig jeg har 12 tætskrevne sider endnu)
Hellige hilsner
Messias

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Galning! :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Hvor og hvornår har du mødt Gud?

Så vidt jeg ved, blev Mohammed først født mange år efter Johannes. Koranen er jo af Mohammed - den blev lavet, fordi man mente, de andre evangelister havde løjet i Bibelen, og så skulle Mohammed fortælle den rigtige version.

Hvorfor er du sikker på, der bliver lige præcist 144.000?

- Jeg glæder mig til at se fortsættelsen.

Senest rettet af ke 16 dec 2003 18:05, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Seriøst, det her begynder at minde mere og mere om et Zannioy / MDM@-kompleks, tror du ikke du skulle slappe lidt af med tjalden? Jeg ejer ikke en bibel så jeg kan tjekke det du skriver, men helt ærligt, hvis du tager med på psyk. hospital kan jeg vise dig de første 10 messiaser :\

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det er en god blanding af vrøvl og sandhed du lukker ud der...

Well.. Gud skabte mennesket i sit billede, så mon ikke i sandhed at vi skal finde Gud i den kærlighed vi kan have indbyrdes til hinanden...

Men så til det at sige at Muhammad er en (ægte) profet...

Det vil jeg sige er at gå over stregen... :shock:

Og så at du ovenikøbet kender ham!

Jeg ved at en kundalini rejsning som sker for tidligt kan forårsage mentale forstyrelser, måske enda storhedsvanvid hvis der går noget galt

Jeg håber ikke at det er det... :/ Men well... Jeg er da åben... Jeg kan bare ikke helt få det til at gænge sammen... Du er sikker på du ikke blander Nostradamus du blander midt ind i det hele?

Han kunne tilsyneladende forudsige nogen forskelige ting...

Men sig mig hvis du mener at du har forstået Johannes, så fortæl mig, bliver han omtalt i de andre afsnit af Det nye Testamente og under hvilket navn?

Hvis du kan svare på det, så bevæger vi os hen til noget af det interesante... *Ss*

Jeg venter spændt

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Fråder > Du ender snart på Afdeling P, hvis du ikke passer lidt på. Alt det ævl om at du har mødt profeterne, er lige præcis sådan noget en psykolog ikke kan lide at høre.

Astral > Du skulle bare svine Muslimernes profet til, hva?
:roll:

-Psyko

Titel:
Medlem
Brugeravatar

jeg er havnet på den lukkede fordi jeg fortalte til mine forældre hvem jeg var, men på søndag kommer der en præst som jeg skal diskutere johannes åbenbaringen med. Hvis præsten bøjer sig i støvet for mig ved jeg det ER mig, hvis han siger jeg er skizo, ja så er jeg skizo. Desværre kan jeg kun sjældent bruge internettet så jeg får ikke lagt hele min lange fortolkning op. Men jeg gik fra at være 95% sikker til 100%sikker ved at læse en masse i bibelen, så hvad enten det er mig eller ej, vil jeg gøre et forsøg på at frelse jorden =)

venlig hilsen
Messias(alias satan)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fråder : Jeg har i et stykke tid været i tvivl om hvorvidt du mente det alvorligt, men nu tror jeg på at du mener hvad du skriver.

Jeg tror dig når du siger at din kundalini er blevet aktiveret. Dog vil jeg tro at den ikke er ordentligt afbalanceret, hvilket er kraftigt understøttet af det faktum at du nu er røget på den lukkede.
Det er ikke ualmindeligt at folk som får aktiveret deres kundalini uden at være klar til det, får en fejlagtig opfattelse af hvad det er der sker. Det at du mener at være verdensfrelseren, vil jeg umiddelbart tro er et udslag af dette. Jeg håber du vil være åben overfor muligheden af at du tager fejl i din vurdering, og se på hvilke resultater du egentlig opnår, og om de svarer til hvad man kunne forvente af en verdensfrelser.

Jeg vil kraftigt anbefale dig at kontakte kundalini-netværket i danmark. Alle medlemmerne i dette netværk har selv gennemgået en kundalinirejsning, og de vil kunne forstå din situation og vejlede dig med baggrund i personlig erfaring.

Kundalini netværkets hjemmeside.

Skriv endelig en PM eller email mig, hvis du vil snakke mere.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nå Fråder, hvad sagde præsten så, er du Messias?

Lad mig fortælle dig hvad jeg mener om det du skriver. Jeg har læst det meste af hvad du har skrevet, om religion, om Gud, om at du er en ny messias. Meget af det vil jeg erklære mig enig i, men jeg synes fandme du skal stige ned fra din piedestal, og erkende at du langt fra er den eneste der har de oplevelser du snakker om. Jeg anerkender altså din oplevelse, men du har altså misforstået noget hvis du mener at det hæver dig over andre og gør dig til en særligt udvalgt.

Den eneste måde at medvirke til at "frelse verden" på, er ved at være et lysende eksempel på den forandring man ønsker(sagde Gandhi ikke noget lignende?). Hvis du virkelig har nået et højt energiniveau, så brug den i ligeværdig kommunikation med andre. På den måde kan du sprede din energi som ringe i vandet.

Har du forøvrigt overvejet hvad jeg skriver i min forrige post i denne tråd?

Jeg har lidt travlt nu, så jeg vil stoppe her, men jeg vil meget gerne snakke videre med dig senere.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Child Inside-> Du har nok ret, min kundalini er blevet vækket af sig selv, og det er ikke altid helt overskueligt hvad der sker, specielt fordi jeg rendte rundt og åd alt for mange svampe for et par år siden. Jeg har været på den lukkede afdeling her de sidste par uger, og fået en masse antipsykotisk medicin, der har slået mine tanker lidt ned. Så måske er det ikke mig der er Messias, men jeg er ihvertfald en profet der har set sandheden og meningen med livet.
Præsten mente jeg skulle søge læge og sagde til mig jeg ikke skulle føle jeg havde ret til at dræbe uanset hvad.

Kenaab-> oppe i voldene inde på staden, efter indtagelse af 5g amazon for 2½år siden. Jeg blev væk fra de venner jeg trippede sammen med og endte med at vågne op fra mit trip inde ved voldene inden på staden. Det var oppe i mit hoved jeg var helt væk fra denne verden, så hvis der er nogle der har set mig snakke med gud har de sikkert set en meget lam person tale med sig selv. Da jeg kom til mig selv havde jeg myggestik i ansigtet, og det siger vel jeg var helt væk. Det var også der jeg havde en sammensmeltning med verdensaltet, eller en slags gude eller alt bevidsthed. Det var en virkelig stor oplevelse.144000 fordi det står skrevet i Johannes åbenbaring. Jehovas vidner har misforstået det der med de 144000 pladser i himlen, for det er 144000pladser i det rumskib der skal op i himlen og ud mod en af vores nabo stjerner før eller siden. Gud har ikke skabt milliarder af stjerner så de kan pynte på nattehimlen, nej han har skabt en galakse til os som vi skal erobre, hvis der da ikke bor nogle på planeterne i forvejen, det bliver spændende at se.

Astral-> Johannes er en af de fire evangelister. Det er det afsluttende afsnit i biblen at Johannes får en åbenbaring af gud, så han kan se fremtiden.

Psyko->ikke afdeling P men afdeling Y1 mine forældre blev temmelig bekymrede da jeg begyndte at snakke om jeg var messias, så de kørte mig derud, jeg mente bare jeg skulle have en snak med dem derude, fordi jeg var ret sikker på man kun kunne tvinges til inlæggelse hvis man var til fare for andre, men det er åbenbart nok at de vurderer man er til fare for sig selv, hvordan jeg var det kunne jeg ikke se, og det kan jeg stadig ikke se. Hvordan er det farligt at man har lyst til at gøre livet lykkeligt for alle andre mennesker?

venlig hilsen
Fråder

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]