Moonage daydreamer skrev:
Så du Nyherne her til aften Jugg?
Det er kommet frem at Morten Messerschmidt fra DF har hygget sig i tivoli med nazisange og nazihilsner, og her til aften ser man så tv2's udlægning af sagen. Fakta bliver kort nævnt
Først og fremmest vil jeg lige påpege at jeg er skideligeglad med hvad Morten Messerschmidt har sagt eller ikke sagt. Han er en tumpe.
Men... hvilke fakta? Det er ikke "fakta" at han har sunget nazi sange eller heilet. Det kan passe at han har, men det kan osse passe at han ikke har.
Det er ikke blevet filmet at han står og synger nazistiske sange, ej heller at han heiler.
Der er nogen der siger han gjorde de ting og nogen andre der siger at han gjorde de ting. Intet er definitivt bevist.
Tror jeg på han gjorde? Det vil jeg slet ikke tage stilling til, før jeg har set noget der viser det. En film optagelse, lydoptagelse, film eller lignende. Eller hvis alle tilstede den aften entydigt var enige i at han sang nazi sange og heilede. Men det er de ikke.
Citat:
men derefter køres historien DIREKTE over i hvordan politikere også har ret til privatliv, istedet for at fokusere på det væsentlige; at politikerne fra Danmarks tredjestørste parti hylder Hitler i offentlige rum!
Morten Messerschmidt er kun én man (Det hedder EN thomas EN .- preben fra linje 3 år)
Citat:
Og det er ikke første anden tredje fjerde eller femte gang at DF'erne markere sig med dybt fascistiske udskejelser!
Ja Dansk Folkeparti består af en flok ignorante spader. Det er nok derfor.
Citat:
Enten synes journalisterne på TV2 synes at historien om polikernes privatliv er vigtigere end "nyheden" om at Danmark delvist bliver regeret af nazis-sympatisører, tidligere nynazister og fremskridtfolk; eller også er det en velovervejet beslutning om at skærme regeringen for unødig kritik.
Ja uha, at danmark bliver regeret af folk der engang var medlem i et andet parti end det de er nu? Hvor vil du hen med din reference til fremskridts partiet?
Fordi Morten Messerschmidt, Peter Krarup og Mogens Camre siger noget ignorant bæ, betyder det vel ikke at hele Dansk Folkeparti og samtlige deres medlemmer kan stå inde for det. Vel?
F.eks. stemmer jeg normalt SF, men det betyder ikke at jeg ikke blev skidesur da jeg så SF gik med på at nedsætte selskabsskatten, som jeg mener skal hæves.
Citat:
Hvad synes du, Jugg, er det mest væsentlige?
Jeg syntes, Moonage Daydreamer, at det mest væsentlige er at TV2 heldigsvis må sende præcis hvad de vil, i den rækkefølge de nu ønsker (takket være ytringsfrihed og pressefrihed)
Jeg mener ikke det er specielt relevant at blive ved med at høre om at Morten Messerschmidt måske har udtalt sig på den måde.
Jeg mener der en del politiske emner der er langt vigtigere at dække (ikke at TV2 gør det, det gør de ikke), end sladder om politikere, fodret til mig med Se og Hør stil.
Citat:
Senere kan man så høre om hvordan Don Ø, den store kapitalist og manden bag FCK, er blevet medlem af TV2's bestyrelse!! DR-sporten har regeringen nedlagt og nu bliver sportsmedierne drevet af den mest magtfulde mand inden for fodbolden. Ja huhej hvor det går, frihed og demokrati så det batter
Han er medlem af bestyrelsen, ikke diktator over dansk sport. Han er iøvrigt osse lidt af en flejnert.
Og hvordan er det ikke FRIHED og DEMOKRATI at TV2 har kunne vælge en mand til bestyrelsen selv? HVORDAN er det FRIHED eller DEMOKRATI hvis det blev bestemt af f.eks. regeringen?
Citat:
Jeg vil nødigt lyde grov Jugg
Nej men alligevel fortsætter du linjen med at kalde mig en idiot.
Citat:
men du lyder ærlig talt som lidt af en idiot, når du siger at TV2 ikke varetager regeringens interesser og at nepotismen i Danmark ikke er blevet VÆSENTLIGT mere udbredt i løbet af Foghs diktatorperiode.
Jeps bare kald mig en idiot fordi jeg ikke er enig med dig.
Jeg tror ikke jeg har set nepotisme under Foghs regering.
Ved du hvad nepotisme er? (og iøvrigt har jeg slet ikke nævnt nepotisme, så lad da være med at lægge ord i munden på mig)
Fogh er bestemt ikke diktator. Han er folkevalgt. Ikke at jeg stemte på ham, men man kan desværre ikke altid få sin vilje.
I et diktatur er AL statsmagt placeret hos en person.
Deny Ignorance.