Det virker meget som om folk her generelt har meget imod politiet. Sikkert fordi nogle har nogle dårlige oplevelser med dem. Men kan ikke se hva i brokker jer over med politiets brug af diverse magtmidler? Politiets opgave er at holde orden på tingene, og til tider er den eneste måde at gøre det på, våben!
Politiet har et farligt job, det kan vi være enige om. Om det så er den store rocker på coke med et bat eller flere hundrede demonstranter på nørrbro, de sætter livet på spil for at gøre deres voldeligheder mindre. Tror de fleste herinde også ville reagere rimelig meget som politiet hvis der blev kastet brosten mod dem?!?!
Hvis i har så meget imod at politiet viser den magt de har, kan vi ligeså godt afskedige dem alle. Det vil vel ende i total anarki hvis jeg ikke tager meget fejl?
Ja politiet overtræder til tider deres egne regler, men det er de vel nødt til hvis de skal klare sig? "Nej, nu vil jeg ikke overtræde mine regler så jeg vil pænt fortælle de her 10 aggressive unge med brosten at de skal tage og slappe af. Det skal nok hjælpe!"
Nu har jeg bare sagt min menin som sikkert ikke ligger i god jord hos flertallet her, men vil håbe i kan se fornuften i mit indlæg. (og nu er der sikkert nogle snæversynede folk der vil svine mig til fordi de synes at "politiet aldrig gør det rigtige"?!?!)

P.S.: kan godt se det er neder at politiet er for voldelige nogle gange, men nogle af er det altså selvforskyldt