Hvad er det folk whiner over?! Det er jo slet og ret rigtigt. Der burde jo slet ikke ske noget ved det! Danmark er min religion. Mit flag. Fuck korset, det er sgu ikke det.
Jeg er super anti-religiøs. Mange folk forstår det ikke. Jeg har som udgangspunkt ikke noget i mod de folk, som dyrker religionen - men jeg har noget helt fundementalt imod ALLE!! religioner, men i sær islam (måske med undtagelse af Buddhismen, som jeg har en eller anden form for respekt for, men stadig ikke min kop te).
Men folk lægger sig bare ned og tager den hårdt bagfra, fordi deres gedekne... pædofil af en profet ikke må afbilledes. En halv verden går fuldstændig amok over sådan noget crap. Det fungerer jo ikke med vores samfund! Indvandring koster EKSTREME summer, og det går bare ikke op for folk hvilken byrde vi står med

Det skærer mig i hjertet at se mit kære Danmark blive spoleret (delvist af danskere også).
Og nej, jeg er ikke racist!! (Den skal jo lige med hver gang, ellers tror folk jo det modsatte). Man burde have det som signatur....
dit kære danmark ? jeg brækker mig. det er da et fint stykke land ja, men fordi her ikke skulle være danskere længere vil det stadig være et fint stykke land

jeg syntes ikke vi skal lukke grænserne, tværtigmod syntes jeg at alle lande skulle invitere alle til at bo hos dem hvis de ville, vores gener bliver da også bedre og stærkere når vi blandes så langt væk fra vores "stamtavle" som muligt ikke ? ? ?
drop lande drop grænser drop national stolthed. vær hellere stolt over den race du er som alle racer burde være, de har jo i deres område klaret sig godt og været den dominerende siden de stadig er der den dag i dag, siden de klarede den. Men drop det der med landegrænser.
jeg tror ikke på at verden bliver et lykkeligt sted så længe grådige leder vil eje mere land og bekrige flere lande. jeg tror på at verden ville fungere bedre hvis vi alle så os som et stort folk der skulle hjælpe hvor de svageste syge og fattige var, istedet for at bruge pengende på krig.
istedet for at kalde det danmark sverige tyskland os.v så skulle det hedde verden.. jordens folk. de burde alle samarbejde uanset hvad de troede på af religion, ikke bekrige hinanden men sørge for overall at gøre det her til et bedre sted for os alle, og smide pengende i den retning hvis vi altså virkelig har brug for valuta.
mennesket skal ikke begrænses.. det skal rejse hvorhen det vil, og leve hvor det vil
at begrænse det er sindsyge efter min mening.