<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Tias: Min argument strækker sig ikke til fascistiske styrer, og heller ikke udemokratiske styrer, som naziTyskland jo var. Man kan hade VK-regeringen(jeg ved jeg gør det), men at give politibetjente nogen på skallen over det er lamt ~ Hvis man er utilfreds med en demokratisk valgt regering kan man smutte til Iran. So there! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Peace, Tias.<HR></BLOCKQUOTE>
HØRT hva fanden hvornår er du begyndt at fatte brikker.
folktet har stemt en vk regering ind og så må de sidste per % fra SF fandme indordne sig,
det er da lamt at 2 % skal styre det hele men de det var de 2 % som fik over talt så brokker de sig jo heller ikke jeg syntes det er fedt DF fik flere stemmer en SF nu har de da i det mindste en grundt til at være sure men stadig væk har de ingen ret til hærværk og vandalimse,
hvis jeg havde den endlige ordere den 18 maj den gang de gik amok så var militæret blevet indledt og så var de blevet bombet med napalm ( WIETNAM STYLE )
sådan nogle flojser hvis der var blevet stem ja ville de gå amok og hvis nej ville de gå amok de autonome havde jo allerede løsnet stene dagen før så afstemningen var jo irelevant de ville have en slås kamp så de kunne råbe vagt i gevære og politivold
så nogle bøller skal man sku ikke have melidenhed med.
|