Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 14:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Politiet tjener systemet, ligegyldigt hvem systemet er. De er mænd og kvinder der gør deres job, og langt de fleste gør deres arbejde med samme lidenskab ligegyldigt om de er enige med regeringen eller ej, for de har en pligt om at holde lov og orden i deres land.

At kaste lim i deres mandskabsvognes døre og så smide smørsyre ind ad vinduerne er ikke bare infantilt, det er ulovligt og skulle straffes hårdt så wannabe 'revolutionære' møgunger ikke får flere god ideer [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Peace
Tias.

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Well, Politiet tjener samfundet. De har gjort sig til soldater i politiske stridigheder, derfor må de også betale prisen ved at få nogen på skallen en gang imellem. Hvis man er så dum at tage et job hvor man kan risikere at gøre noget der er forkert, som panserne ofte gør, så fortjener man lidt tæsk synes jeg.
SS fulgte også bare ordrer, så det er msåke ikke lige den fedeste mentalitet eller undskyldning?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Min argument strækker sig ikke til fascistiske styrer, og heller ikke udemokratiske styrer, som naziTyskland jo var. Man kan hade VK-regeringen(jeg ved jeg gør det), men at give politibetjente nogen på skallen over det er lamt ~ Hvis man er utilfreds med en demokratisk valgt regering kan man smutte til Iran. So there! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Peace,
Tias.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Tias:
Min argument strækker sig ikke til fascistiske styrer, og heller ikke udemokratiske styrer, som naziTyskland jo var. Man kan hade VK-regeringen(jeg ved jeg gør det), men at give politibetjente nogen på skallen over det er lamt ~ Hvis man er utilfreds med en demokratisk valgt regering kan man smutte til Iran. So there! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Peace,
Tias.
<HR></BLOCKQUOTE>

HØRT hva fanden hvornår er du begyndt at fatte brikker.

folktet har stemt en vk regering ind og så må de sidste per % fra SF fandme indordne sig,

det er da lamt at 2 % skal styre det hele men de det var de 2 % som fik over talt så brokker de sig jo heller ikke jeg syntes det er fedt DF fik flere stemmer en SF nu har de da i det mindste en grundt til at være sure men stadig væk har de ingen ret til hærværk og vandalimse,

hvis jeg havde den endlige ordere den 18 maj den gang de gik amok så var militæret blevet indledt og så var de blevet bombet med napalm ( WIETNAM STYLE )

sådan nogle flojser hvis der var blevet stem ja ville de gå amok og hvis nej ville de gå amok de autonome havde jo allerede løsnet stene dagen før så afstemningen var jo irelevant de ville have en slås kamp så de kunne råbe vagt i gevære og politivold

så nogle bøller skal man sku ikke have melidenhed med.

Dedikeret medlem

jeg gider ikke engang svarer dig guffe.......

men lige til vores to auto'ere [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] politiet er ikke hovedfjenden. At mener at man kan bekæmpe samfundet ved at bekæmpe politiet er ikke bare dumt, det er direkte tåbeligt. Derudover må jeg da sige at ideen om at smide smørsyre ned blandt nogle betjente uden grund er præcis lige så tåblig som den er patetisk!

derimod kunne smørsyre jo bruges til mange andre aktioner, oxo mod politiet men hvor der er et konkreti en meget blandet indhold......

og dank, om suf er for pacifistisk.........tjaaaaa som sagt tidligere er suf en meget blandet organisation, vi har både hippier og militante, og vi tror på at man kan og skal sammenarbejde.

Psychedelia Gay Overlord

Nej politiet er bare brikker, helt sikkert, men de må sgu tage nogen tæsk, når de ukritisk bare stiller op hver gan His Masters Voice kalder. Desuden Tias, så er man ikke nødvendigvis imod demokrati, bare fordi man er imod en over 100 år gammel styreform som repræsentativt demokrati. Der er jo mange mange andre demokratiske former. Det kunne jo være at man opfattede det repræsentative demokrati som en form for diktatur?

Dedikeret medlem

Amen!

Et menneske har først og fremmest ansvar over for sine egne moralbegreber, og andre menneskers ret/frihed/velværd.
Uanset om han er politibetjent eller ej.

Stiller man sig op for at adlyde ordre uanset omstændighederne, glemmer man sit vigtigste ansvar, og så har jeg sgu ikke ondt af personen når han får nogle tæv, eller smørsyre kastet ind i sin fascistomobil.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

DD>> Ja, så meget er jeg klar over [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] Men hvis valget står mellem Demokrati og noget der ikke er, så ved jeg hvad jeg vælger.

Desuden prøver jeg også blot at opstille det fuldstændigt hjernedøde i at bruge smørsyre mod politibetjente(Og man påstår at politiet er brutale? Christ, de blegner i sammenligning med nogle af deres kritikere.).
Jeg har set nok gange at politiet er dukket op, og dernæst har smidt køllebank og tåregas til højre og venstre - Sq ikke bare fordi de har fået ordren, også fordi de kan lide det....

Peace,
Tias.

Psychedelia Gay Overlord

Tias --> igen sæt dig udover den tankegang at demokrati = det demokratiske system vi har nu. Der er jo mange andre former for demokrati end den form vi har. I USA har de f.eks. et, i England et andet, og der er mange andre modeller man kan bruge.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]