Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 14:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Her er et link til en spændende artikel der forklarer hvorfor det måske kunne være i vores interesse at cannabis forblev ulovligt. En interessant vinkel.

ARTIKEL - TRYK HER!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hmmm interresant vinkel

Medlem

Geografisk sted: En lille sivhytte i Peru
Jeg vil ¤#%& hellere have at mine penge går til staten eller til firmaer end til kriminelle organisationer som f.eks. rockerne.
Jeg tror heller ikke jeg er den eneste der ikke synes det er sjovt at mafiaen tjener millarder hvert år på forskellige stoffer, deribland cannabis.
Men OK, det er da rigtigt at markedet nok ikke bliver meget mere frit end det er nu ...

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Du skal ikke blande andre stoffer ind i det. Det drejer sig KUN om cannabis, da situationen er anderledes for de andre stoffer. Jeg vil bare helst undgå at det osse skulle blive en pengemaskine for staten, ligesom alkohol og tobak. Ved lovliggørelse skulle vi jo gerne have bedre priser og bedre produkter. Jeg synes at det er nogle interessante problemer artiklen tager op.
Desuden er det jo ikke nødvendigvis et valg imellem staten og (andre) rockere. Der er jo mange andre aktører end rockere og mafiosi på det illegale marked.

Medlem

Geografisk sted: En lille sivhytte i Peru
men jeg bryder mig stadig ikke om at man 'giver plads' til kriminelle organisationer på markedet. Det ideelle ville være at staten blandede sig fuldstændig udenom, men det er stadigt bedre at regulere end at forbyde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]