Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 09:16


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 jan 2018 22:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 09:59
Indlæg: 4
Hej psychedelia

Jeg har haft mistet mit kørekort i 3 år grundet thc i blodet og er nu i gang med generhvervelsen, i den forbindelse er der jo krav til at man skal deltage og bestå det såkaldte ANT kursus

Jeg har længe ledt efter nogle der har taget kurset men uden held, derfor tænkte jeg at det nok var passende at spørge her.

Jeg ved at der er nogle der bliver pålagt narkokontrol fra egen læge før kurset må aflægges og i grove tilfælde også efter kurset, eksempelvis en månedlig kontrol hos egen læge i seks måneder eller op til et år.
I mit tilfælde er der ikke blevet stillet noget krav til narkokontrol fra min læge eller sygehuset hverken før eller efter ant kurset.

Så derfor vil jeg nu høre om man skal aflægge en prøve til selve kurset?

Jeg vil gerne bede om svar fra folk der rent faktisk har gennemført kurset selv da alskens teorier og holdninger ikke er relevante :-)

På forhånd tak for hjælpen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2018 22:36 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg har netop selv gennemført ANT-kursus, fik beviset for et par uger siden.
Jeg mistede pappet for 8-9 år siden, men jeg har først fået taget mig sammen til at skulle igennem møllen nu, fordi jeg skal bruge det nu ifm. uddannelse.

Der var ingen af os kursister der skulle aflægge pisseprøve til kurset :). Og vi var så heldige at have en flink og sjov kursusleder, og så er der kaffe og sandwiches undervejs.
Det foregik 4 mandage i streg, så det tog en måned at færdiggøre det. Og man skal sørge for at komme til tiden.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2018 14:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Dem jeg kender der har taget det kursus, har ikke skulle ligge urin prøve, men de holdte dog med at ryge op til og lidt efter, får at være på den sikre side, min ene kammerat stoppede sit daglige forbrug og ryger kun 1-2 gange om måneden nu, så det hurtigt er ude af kroppen. mener vist at hvis du kommer kørende og politiet har instaleret deres nummerplade læser, så kan de se du har haft mistet kørekortet til THC, også vil de stoppe dig igen og igen og igen, for at buste dig igen med THC i blodet, ( de er nogle rigtige svin hvad det angår ) så husk at pas ekstra på når du skal ud og køre igen.

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2018 17:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 mar 2010 09:54
Indlæg: 998
Geografisk sted: Gartneriet
Min bror gennemførte det for 1-2 år siden og skulle heller ikke aflægge urin/blodprøve.
Held og lykke med det - håber du gennemfører :D

Mvh

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
It ain't real, it ain't a dream... Then what is it? - Psychedelic Reality!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2018 00:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 09:59
Indlæg: 4
Hej Venner

Mange tak for jeres svar! Virkelig fedt at høre det fra nogle med "hands-on experience" :)
Jeg er også selv stoppet med at ryge, just to be on the safe side! Har godt hørt at de er rimelig lede med de nye nummerpladescannere så rygningen må forblive på pause når jeg får kortet ;(

I morgen er første dag på ANT, kom til tiden, tjek- dont smoke, tjek ;)
Tak for de gode råd, fedt at vide hvad man går ind til :)

Kan i holde jer muntre venner :)
Endnu engang tak for hjælpen!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2018 00:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 09:59
Indlæg: 4
BlueCliff skrev:
Hej Venner

Mange tak for jeres svar! Virkelig fedt at høre det fra nogle med "hands-on experience" :)
Jeg er også selv stoppet med at ryge, just to be on the safe side! Har godt hørt at de er rimelig lede med de nye nummerpladescannere så rygningen må forblive på pause når jeg får kortet ;(

I morgen er første dag på ANT, kom til tiden, tjek- dont smoke, tjek ;)
Tak for de gode råd, fedt at vide hvad man går ind til :)

Kan i holde jer muntre venner :)
Endnu engang tak for hjælpen!



OPDATERING:
Såvidt jeg har forstået, vil der fremadrettet ikke komme til at stå noget når politiet tjekker med deres nummerpladescannere.
Det skyldes vist at der har været så mange sager hvor folk røg i weekenden og bliver stoppet om onsdagen- straffen er jo som sagt ret hård og derfor har man valgt at undlade dette indtil en ordentlig udmålingsmetode er fundet.
I må altså ikke hænge mig op på det, jeg er ikke sikker på der er hold i det :)
Jeg vil diskret forhøre mig når jeg får muligheden, så skriver jeg en opdatering på et senere tidspunkt ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2018 00:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
BlueCliff skrev:
BlueCliff skrev:


OPDATERING:
Såvidt jeg har forstået, vil der fremadrettet ikke komme til at stå noget når politiet tjekker med deres nummerpladescannere.
Det skyldes vist at der har været så mange sager hvor folk røg i weekenden og bliver stoppet om onsdagen- straffen er jo som sagt ret hård og derfor har man valgt at undlade dette indtil en ordentlig udmålingsmetode er fundet.
I må altså ikke hænge mig op på det, jeg er ikke sikker på der er hold i det :)
Jeg vil diskret forhøre mig når jeg får muligheden, så skriver jeg en opdatering på et senere tidspunkt ;)



Min kammerat blev taget i hans fars bil, og efter blev bilen konstant stoppet af politiet, faren blev ret sur til sidst, 3 gang de stoppede ham uden grund...

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 apr 2021 13:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 apr 2021 18:40
Indlæg: 8
Hey bluecliff, da du mistede dit kort i 3 år hvor højt var dit blid niveu så med thc, og hvor meget røg du på daværende tidspunkt, håber på svar, men ved self ik og du online mere her- ellers god aften


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 apr 2021 23:31 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
larslarsen42 skrev:
Hey bluecliff, da du mistede dit kort i 3 år hvor højt var dit blid niveu så med thc, og hvor meget røg du på daværende tidspunkt, håber på svar, men ved self ik og du online mere her- ellers god aften

tråden er 3 år gammel og bluecliff har ikke været logget ind siden 2018.

låst.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team