Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 15:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
18-8 bliver der holdt anti nazi demonstration i Kolding.... men hvor er det? nogen siger det er på axeltorv og andre siger det er i stejlbjerganlægget? er bange for at folk går det forkerte sted hen.. så hvis der er nogen der ved det præcist ville det være en hjælp.
så skal jeg nok bring svaret videre til den unge søde pige (Rikke) som spørger - er der nogen fra koling - så find de røde faner eller piben frem. (bare kald mig for en fedterøv - det passer)
For en sikkerheds skyld giver jeg hende mulighed for at finde ud af det selv - "ring på gården og spørg hvor der er anmeldt en demo - søde pige".
Den sidste del er udenfor referat ik :wink:

Dedikeret medlem

På lørdag vil DNSB sammen med deres tyske nazi-venner demonstrere i Kolding. Initiativet mod Nazisme arrangerer en fredelig manifestation mod Nazismen. Lørdag d. 18 august kl 12.00 i Stejlbjerganlægget i Kolding.

Demonstration er af politiet blevet flyttet fra Akseltorv til Stejlbjerganlægget. Årsagen er, at der ganske enkelt ikke er plads på Akseltorv, hvor der i forvejen er torvedag lørdag formiddag.

Moddemonstrationen begynder i Stejlbjerganlægget klokken 12 og varer to timer.

Enhedslistens anti-racistiske netværk bakker selvfølgelig op.

Der er organiseret fællesafgange fra følgende steder:

Odense: OdenseBanegårdsCenter, samling ved billetsalget kl. 10.30.
København: Hovedbanegården, under uret, samling kl. 09.00. afgang 9.30

Fredericia: Samling på Ungdommens Hus, Norgesgade 46A, kl. 11.00.

Mere info: http://debat.modkraft.dk/read.php?7,860 ... #msg-86030

Initiativet mod Nazisme http://www.myspace.com/initiativetmodnazisme

Anti-Racistisk Netværk i København

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Jeg håber at det bliver en fredelig demonstration og at det ikke bliver det sædvanlige venstreekstremister mod højreekstremister. Det er så ubehageligt når yderfløjenes gadebøller skal slås mod hinanden.

Nazister har også ret til at bruge deres ytringsfrihed. Husk det.

Titel:
Dedikeret medlem

Især hvis de har husket og tage køller med ellers er det pisse uretfærdig, for de er totalt i undertal og så må man godt bruge slagvåben, sådan for at udligne foreskellen lige som politiet gør faktisk..
Spøg til side har lige hørt et svagt ekko om at det ik er så skide fredeligt som det ku have været.

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Badblindboy skrev:
Især hvis de har husket og tage køller med ellers er det pisse uretfærdig, for de er totalt i undertal og så må man godt bruge slagvåben, sådan for at udligne foreskellen lige som politiet gør faktisk..
Spøg til side har lige hørt et svagt ekko om at det ik er så skide fredeligt som det ku have været.

I følge Politiken var det venstreekstremister der angreb en vogn der angiveligt havde noget med nazisterne at gøre. Det er bare ikke i orden den slags. Det viser endnu engang at disse ekstremister ikke er et hak bedre end dem de vil bekæmpe.

Meget som jeg foragter både kommunister og nazister, så vil jeg til enhver tid holde fast i at de har ytringsfrihed.

Man havde også kastet med æg mod nazisterne. Hvad fanden sker der for den slags?

Johnni Hansen havde slået ud efter en betjent,vist fordi de havde forsøgt at forsvare sig mod venstreekstremisterne og politiet ville forhindre slagsmålet. Man kan så spørge sig selv om hvorfor Politiet lod moddemonstrationen komme så tæt på at de kunne kaste med ting og sager på talerne. Dårligt politiarbejde.

Jeg synes det er foragteligt at man laver en moddemonstration der har til formål at FORHINDRE nazisternes demo. Man kan lave en der udtrykker foragt, men vil man ikke lade andre tale så er man selv et fascistisk svin.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
.....................

Senest rettet af Troll 28 aug 2007 18:34, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Flueknepper kongen

Det er det, man kalder demokrati, Troll.

Det er en del af loven, som du sjældent er bange for at påkalde dig.

Nu tvivler jeg på, at der nogensinde bliver valgt nazister ind i det danske folketing, men hvis der gjorde, ville de aldrig få indflydelse.

Nazister er også mennesker, selvom jeg er dybt uenig med deres holdninger, og i øvrigt finder nazismen og fascismen forkastelig.

Jeg håber ikke du tager dette indlæg som et led i en personlig hetz mod dig.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
....................

Senest rettet af Troll 28 aug 2007 18:32, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

dankdawg skrev:

Johnni Hansen havde slået ud efter en betjent,vist fordi de havde forsøgt at forsvare sig mod venstreekstremisterne og politiet ville forhindre slagsmålet.

Han slog ud efter betjentene fordi han lige var blevet kørt ned af et salat fad, og han ville op og pande chaufførren non seriøse non. Og det var der så en håndfuld betjente inkl. dagens leder, der ville forhindre, hvorefter han slog dem.

Jeg hader nazisme men jeg elsker ytringsfrihed langt mere end jeg hader noget andet så jeg syntes det var tamt at antifa, vidst, var dem der begyndte urolighederne.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Jugg skrev:
dankdawg skrev:

Johnni Hansen havde slået ud efter en betjent,vist fordi de havde forsøgt at forsvare sig mod venstreekstremisterne og politiet ville forhindre slagsmålet.

Han slog ud efter betjentene fordi han lige var blevet kørt ned af et salat fad, og han ville op og pande chaufførren non seriøse non. Og det var der så en håndfuld betjente inkl. dagens leder, der ville forhindre, hvorefter han slog dem.

Jeg hader nazisme men jeg elsker ytringsfrihed langt mere end jeg hader noget andet så jeg syntes det var tamt at antifa, vidst, var dem der begyndte urolighederne.

Potato, potato...

Jeg har ikke ondt i røven over, at Nazi-Johnni slog ud efter en polis. Hvorfor er det værre, end at polisen prøvede at køre ham ned? Det har jeg svært ved at se.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Kan informere om at der ca var 50 anholdte den dag - både nazister og venstrefløjs demonstranter...

På Kolding banegård har jeg fået at vide at såvel familien danmark og venstrefløjs demonstranter tog imod nazisterne... Var ikke selv til stede da jeg skulle noget andet... Men det mest voldige der skete var vist lidt kartoffel-kasteri...

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Djohn Djohnson skrev:
Potato, potato...

Jeg har ikke ondt i røven over, at Nazi-Johnni slog ud efter en polis. Hvorfor er det værre, end at polisen prøvede at køre ham ned? Det har jeg svært ved at se.

Hvor skriver jeg at jeg har ondt i røven over det? Og jeg tvivler nu på at det var bevidst at han blev kørt ned. Og det var jo i virkeligheden ikke andet end et lille puf i ryggen.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
moddemonstranterne var da fuldstændig til grin for sig selv!!! fuldstændig!!! 14 årige bumser, med huller i tøjet, og mini paraplyer!!! lol!

og hvorfor fanden kunne nazisterne ikke bare få lov til at demonstrere i fred?, de havde offentliggjort en yderst fredelig demonstration, hvor de vifter med nogle flag, og råber heil!!

Sidste år var der ingen problemer!!!

ungdommen idag :shock:

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

HopIFjorden skrev:
Kan informere om at der ca var 50 anholdte den dag - både nazister og venstrefløjs demonstranter...

På Kolding banegård har jeg fået at vide at såvel familien danmark og venstrefløjs demonstranter tog imod nazisterne... Var ikke selv til stede da jeg skulle noget andet... Men det mest voldige der skete var vist lidt kartoffel-kasteri...

i følge aviserne var der 100...8 nazier, 92 venstreekstremister.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

dankdawg skrev:
HopIFjorden skrev:

Nå ok... det var bare hvad min makker der røg med i salatfadet fortalte...

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

HopIFjorden skrev:
dankdawg skrev:
HopIFjorden skrev:

Det er svært at bevare overblikket fra et salatfad :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

dankdawg skrev:
HopIFjorden skrev:
dankdawg skrev:
HopIFjorden skrev:

Det er svært at bevare overblikket fra et salatfad :D

Ja, han røg nu også med videre på stationen...

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

HopIFjorden skrev:

Så må vi håbe at han er færdig med at forsøge på at forhindre andre mennesker i at tale frit.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

dankdawg skrev:
HopIFjorden skrev:

Så må vi håbe at han er færdig med at forsøge på at forhindre andre mennesker i at tale frit.

Det ved du jo heller ikke om han gjorde. Politiet har det trods alt med at masse anholde folk der bare er tilstede, uanset om de aktivt tager del i "balladen".

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
dankdawg skrev:
Jeg synes det er foragteligt at man laver en moddemonstration der har til formål at FORHINDRE nazisternes demo. Man kan lave en der udtrykker foragt, men vil man ikke lade andre tale så er man selv et fascistisk svin.

JA! Lad os da være så tolerante at vi tollererer intolerance!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]