Jeg stemte Danskernes Parti. Er jeg den eneste højreorienterede herinde ?

Jeg stemte også på Danskernes parti. Det mindst ringe parti.
Vi er i en omvæltningstid, hvor de "alternative/autonome" er blevet magthavernes villige talerør. Den danske underklasse oplever, lige nu, at deres land bliver stjålet. Tag flaskesamlerne i København, som oplever at horder af kinesere, sigøjnere og diverse afrikanere udkonkurrerer dem. Jeg ved, i griner, flaskesamlere er sølle eksistenser, de er ikke normale som os andre. Men i mine øjne er min eksistens indviklet i mine landsmænds både spirituelt og biologisk, alle har sin rolle og dermed deres eksistensberigtigelse, fra bums til boss. DERFOR er den mest ildelugtende bums til dansker mere værd end en indisk Phd´er i fysik.
Hvad de politisk korrekte siger er solidaritet er i virkeligheden klassehad og misundelse. Et solidarisk samfund er et hvor alle samfundslag er på samme hold, den danske smed, smeder for Danmark, sælgeren sælger for Danmark og lægen læger for Danmark.
Det vi ser i dag, er fagforeninger truer danske virksomheder på deres eksistens, virksomhederne derfor vælger at flytte til udlandet. Til gavn for hvem?
De eneste ægte revolutionære, den eneste trussel mod finanseliternes plyndringer og de eneste der siger magten imod, er nationalister/racister/nazister.
De "autonome" og lignende statsautoriserede pseudo-rebeller arbejder for systemet.
De har således solgt deres sjæl til højestbydende, belønningen kommer i form af: topstillinger i det offentlige, deres virksomheder får "venskabskontrakter" og endda håndtryk fra Prins Joachim som tak for veludført arbejde.
Du er ikke alene.
Eksternt link slettet.