IAMTHELIZZARDMAN skrev:
Du fortæller mig at jeg ikke har ret til at udtale mig, imens du selv syndtes det er iorden at du udtaler dig omkring alt... hold nu op opis- du virkede som et fornuftigt menneske til at starte med, nu lyder du virkelig som en der ikke er i stand til at opdrage og passe et barn.
Du har ikke ret til at komme med antagelser og komme med frit opfundne karatertræk ud fra dine fordomme om hvem jeg er. Du må gerne diskutere alt hvad du vil, bare du holder dig til det du rent faktisk ved noget om, eller er villig at lære noget om.
Jeg er et meget fornuftigt menneske, men jeg er også kun et menneske. hvilket vil sige at jeg også drømmer og fantaserer og gør fejl. men jeg handler ikke ud fra hvad jeg fantaserer om men hvad jeg ved noget om.
At du så ligefrem begynder at være til doms overfor hvad jeg er i stand til ud fra dine moralske fordomme, hører jo ingen steder henne.
Jeg udtaler mig om det vi snakker om, så faldt snakken på mig, og så må jeg vel give svar på tiltale.
Som sagt har jeg opdraget på to unger og klarede det fint og havde mig så gode børn at de var svært at få hjælp til dem da de ikke havde problemer, men at det var mig der havde problemerne. Deres problemer kom først da jeg blev så syg at jeg ikke kunne tage mig af dem.
Du har ret i at jeg ikke er i stand til at tage mig af ungerne som nu er, derfor er jeg flyttet fra dem og overgivet dem til andre til at passe på dem, for jeg kan ikke. Men jeg håber at jeg kan igen en dag.
IAMTHELIZZARDMAN skrev:
Nej opis- din slags kan man ikke diskutere med, for uanset hvordan man drejer og vender den for dig, vil du altid mere eller mindre give dig selv ret - og fortælle dit lille syge hoved at det er alle de andre den er gal med og ikke dig..
Hvor skriver jeg at det er de andre det er galt med og ikke mig?
Jeg ved hvilkne af tingene er mine og hvad der ikke er.
men hvis du påstår det må du have det et sted fra, så hvor skriver jeg det?
IAMTHELIZZARDMAN skrev:
se dog på hvad folk gør ? de hjælper dig ?
Nå, så det gør de. Kan du sige mig hvor og hvordan. hvem hjælper mig ?
IAMTHELIZZARDMAN skrev:
Bare fordi tingene ikke går lige efter dit hoved er der ingen grund til at gå ned på sådan et lavt nevu.
Du skælder os ud fordi dit ejet liv er noget lort..
Hvor skælder jeg ud på jer over at mit liv er noget lort ?
Og hvilkne ting snakker vi om ?
IAMTHELIZZARDMAN skrev:
Ja det er da forskel på virkelighed og fantasi- men nu sagde du jo ikke det var fantasi, du sagde jo bare "
et ufornuftigt valt " og et " fornuftigt valg "
Det betyder ikke fantasi for mig, det betyder at du ville vælge en af delene -
Det siger så mere om dig end mig at du ikke ved hvilket valg man tager, det fornuftige eller det ufornuftige.
For mig er det ufornuftige altid fantasi og ikke en mulighed for mig. Jeg ser det ikke som et valg.
IAMTHELIZZARDMAN skrev:
Opis jeg er en ung fyr på 20 år- tør slet ikke tænke på hvor gammel du er, men er det ikke lidt pinligt at en 20åri muligvis har en anelse mere realitetsans end dig ?
Tja det er dig der ikke ved om man bør tage det ufornuftige valt eller det fornuftige, så ved ikke hvor meget realitesans du har siden du bedømmer at du har mere...
IAMTHELIZZARDMAN skrev:
Så den dag din søn opdager du ligger og roder rundt inde på stuegulvet og siger sjove ting, blir han skræmt og aret resten af sit liv..
jaja... sig nu du aldrig ku finde på at gøre det når du passede din søn..
Men får du ham en dag for evigt ku dit svage sind få dig til det.
På grund af mit svae sind, har jeg ikke min søn. Det var mit valg for ikke at gøre min søn ondt. Så nej det kunne jeg ikke finde på at gøre mod mine børn, jeg veljer at gå isteden for.
Plasnen er heller ikke at jeg skal have dem her og nu, som du vist tror.
Jeg er nemelig realistisk nok til at se at jeg ikke kan tage ansvaret af mine børn som nu er. Jeg giver dem andre ar i steden for. At undvære mor er heller ikke en sjov ting for et barn. Men når man skal vælje mellem pest eller kolera, kan det være meget svært at træffe rigtige beslutninger. Jeg er ked af at din far ikke evnede at passe på dig eller at overlade dig til andre som så kunne gøre det. Men du kan ikke dømme mig efter hvad du har oplevet af svigt fra dine forældre.
Den dag jeg igen har kontrollen over min søn skal han i en rigtig plejefamilje, med kvalifiserede voksne som ikke er for gamle til at rode rundt på gulvet og mosle med ham. Jeg har en lang behandlingstid foran mig og jeg gør besat i at koncentrere mig om det så jeg hurtigts muligt kan bo sammen med mine børn igen.
IAMTHELIZZARDMAN skrev:
Bliv dog lige lidt rarsk i hovedet, før du overhoved overvejer at passe et barn..
Jeg har sku ondt af den lille gut der..
Igen, døm mig ikke efter hvad du har af traumaer, du kender mig ikke og ved ikke hvormeget der ligger i det her.