Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 13:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 168 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Skal vi ikke lige allesammen tage en dyyyyyyyb indånding og falde helt ned på jorden. Det virker som om vi er kommet lidt på afveje her.
For at komme lidt tilbage på sporet, her er artiklen fra New Scientist i dansk oversættelse.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
Hvordan kommer man til artiklen. Jeg kommer ind på en side (RapidShare.de) hvor jeg skal oploade noget??

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Citat:
Du aner ikke en skid om mig til at komme med sådan en komentar, du aner ikke en skid af hvad livet har budt mig og hvad jeg har været nødt til at tage ansvar af gennem tiden

Okay jeg startede sku med at have ondt af dig, men nu syndtes jeg godt nok du virker en smugle egoistisk..
Syndtes der er meget " mig mig mig " og " jeg har det hårdt "
Ja muligvis opis.. det er der mange der har - og de fleste prøver at deale med dem på ejen hånd og tage ansvar.
Det er da fint du har haft flinke venner der oversatte for dig, men regn ikke med at folk herinde er ligesom dine venner, vi kender jo ikke hinanden, og når så en stakkel herinde har søgt og søgt for at hjælpe os med noget, og han finder det på engelsk og viser os det, går en som dig amok... som tak... sikke en tak...
Jeg kan da også have problemer med de der svære ord på engelsk, men så undersøger jeg bare hvad de enkelte ord jeg ikke forstår betyder... fek.s via en ordbog eller google.
Og sådan har jeg så videre lært mere og mere engelsk.. smart ik ?
Men tvivler på du overhoved gider gøre et forsøg... ( gaaab )
altså.. har du overhoved prøvet at få det oversat på ejen hånd, eller har du bare sagt " ej det ka jeg ikke det der "
for så er det da klart du indtet nyt lære...
Jeg er fek.s talblind ( dvs en idiot til matematik ) men det forhindre mig sku ikke i at prøve at regne lidt en gang imellem, og når jeg får breve med en masse tal på fra skattevæsnet, skal jeg så bare opgive fordi jeg ikke kan finde ud af hvad det betyder... ? nej selføgelig skal jeg ikke det.
Du kunne jo også prøve at spørge folk pænt om de havde lyst til at oversætte det for dig... istedet for et eller andet ( det skal være på dansk så alle kan forstår det ) shit... det får du nok ikke megen hjælp ud af -og dog aligevelle gør du fordi folk er så flinke, så sæt dog pris på det..

Dedikeret medlem

ja ja alle kan lære...tror du

sku da jer der er focking egoistiske ved at holde folk ude ved at tage fremmedesprog ind i debatten.

det sjove er jo at det slet ikke er den artikel jeg bad om hehe. Jeg bad om noget der var tilsvarende det de havde lagt op, bare med alle de vegitabalske retter og ikke kun et par billige bundting ingen vegitar kan overleve på.
Jeg bad om en realistisk sammenligning isteden for den probaganda der blev fremlagt.
Realistiske tal på import forskællen.
Så realistisk set har jeg aldrig bedt om den artikkel, det er noget han selv har fremlagt og derfor kan han også selv stå for oversættelsen når han nu vil tilføje nyt metreale til debatten, så må han sku gerne gøre det så at dansktalende folk på den sansksproget siden kan være med. Alt andet er egoistisk. Det er sku ikke egoistisk at stå på at få formidlet viden ud. Det er ikke kun mig herpå der har problemer med sproget. Det er ikke kun mig du skal give undervisning hvis det er. Der er et par stykker herinde.
Synes det er meget egoistisk af jer at ville holde andre ude. Men nu er det sådan at jeg er ligeglad om du kan lide mig eller ej. Jeg er her bare og jeg har aldrig været god til at holde kæft og det er heller ikke noget jeg øver på eller har tænkt mig at øve på. Så jeg brokker mig som jeg vil, gider du ikke at læse det, står det dig frit for at rulle videre i teksten. Ingen tvinger dig til at læse mine indlæg.

Synes bare det er sjovt når der sidder et par narkomaner, der råber op om fri hash og stoffer, åbenbart synes at fleretallet skal bestemme når det kommer til deres fordel.... Det er hvad jeg kalder EGO....

Medlem
Brugeravatar

Opis skrev:
ja ja alle kan lære...tror du

sku da jer der er focking egoistiske ved at holde folk ude ved at tage fremmedesprog ind i debatten.

det sjove er jo at det slet ikke er den artikel jeg bad om hehe. Jeg bad om noget der var tilsvarende det de havde lagt op, bare med alle de vegitabalske retter og ikke kun et par billige bundting ingen vegitar kan overleve på.
Jeg bad om en realistisk sammenligning isteden for den probaganda der blev fremlagt.
Realistiske tal på import forskællen.
Så realistisk set har jeg aldrig bedt om den artikkel, det er noget han selv har fremlagt og derfor kan han også selv stå for oversættelsen når han nu vil tilføje nyt metreale til debatten, så må han sku gerne gøre det så at dansktalende folk på den sansksproget siden kan være med. Alt andet er egoistisk. Det er sku ikke egoistisk at stå på at få formidlet viden ud. Det er ikke kun mig herpå der har problemer med sproget. Det er ikke kun mig du skal give undervisning hvis det er. Der er et par stykker herinde.
Synes det er meget egoistisk af jer at ville holde andre ude. Men nu er det sådan at jeg er ligeglad om du kan lide mig eller ej. Jeg er her bare og jeg har aldrig været god til at holde kæft og det er heller ikke noget jeg øver på eller har tænkt mig at øve på. Så jeg brokker mig som jeg vil, gider du ikke at læse det, står det dig frit for at rulle videre i teksten. Ingen tvinger dig til at læse mine indlæg.

Synes bare det er sjovt når der sidder et par narkomaner, der råber op om fri hash og stoffer, åbenbart synes at fleretallet skal bestemme når det kommer til deres fordel.... Det er hvad jeg kalder EGO....

:life:
Det kan godt være du selv syndtes du ka kæfte op lige når du vil- men en dag vil psychedelia.dk blive trætte af det og ip blokkere dig, eller bare bande dig, bare så du ved det.
Jeg kunne forstå du brokkede dig hvis det var på tysk eller andet i den stil, men engelsk er nu et sprog ret mange her i verdenen kan forstå, og derfor tænker folk ikke så meget over det- men poster det bare, netop for at hjælpe.. de prøver ikke at pege på dig og sige (haha vi kan engelsk du kan ikke, sådan holder vi dig udenfor ) vi prøver sku da ikke at holde nogen udenfor ? ta dig lige sammen man altså ?!
Måske er vi bare nogle "narkomaner" der ikke gider oversætte for "forkælede" børn... og nej ved godt du muligvis ikke er forkælet, men doven eller andet i den stil må du da være..
ALLE KAN LÆRE HVIS DE GIDER OG VIL-
og det vil du åbenbart ikke - og du gider heller ikke
medmindre du har altimers eller andet i den stil.. det ved jeg ikke noget om.. og så må du undskylde det jeg lige har skrevet.
Grunden til at folk måske ikke hjælper, er måske at de ved at du på ejen hånd sagtens ville ku oversætte det selv... ved du hvad en ordbog er ?
:whogives:
Man kan jo også vende den sådan her, at kan du ikke læse det må du bare bladre videre og holde din kæft :-)

Dedikeret medlem

Jeg har sku for travlt til at lære engelsk. Jeg har mistet mine unger, mit liv og mig selv. Synes jeg vil lægge min energi der og ikke på at skulle lære et sprog.

Og nej ikke alle kan lere. Nogle af os er for ukoncentrerede til det og sådan er det bare.

Jamen så ban mig hvis det er så ulideligt at blive kritiseret for ikke at kære sig om andre. EGO wannabee hippie narkomaner... åh nej eller må jeg ikke kalde jer narkomaner.. UPS min fejl, men nu er det sådan at de flæste af jer er narkomaner og vi tager jo efter fleretallet, Vi kan jo ikke tage hensyn til de få der virkelig ikke er narkomaner for de flæste er det aligevel og de kan bare lade være med at tage narko og få sig et normalt liv, så har i ikke flere problemer som narkomaner. For alle kan blive cleen, hvis bare de vil. Men du er og bliver narkoman for du vil åbenbart ikke være cleen og normalt menneske.

Ja det kunne jeg, men jeg valgte ikke at gøre det, da jeg ser det som en forhindring for mig at forsætte i debatten som jeg allerede deltog i.

Ordbog ?? Er det ikke dem jeg brugte sidste gang jeg manglede toilepapir ?

Medlem
Brugeravatar

er det ikke dig der går og roder med natskygger og svampe ?
Natskygger tør jeg slet ikke pille ved- så inden du kalder os for narkomaner så kig lige ned af dig selv ik opis ?
Nej det sku ikke alle der heller har tid til at sidde og oversætte alt for dig-
og hvis du har så travlt hva fanden laver du så her ?

wannabee hippie narkomaner ? du er jo direkte barnlig og umoden at høre på- det sjællendt sådan noget direkte more mig, men det gør det her nu lidt..
og ukoncentreret ? jamen så lær at koncentrere dig ordenligt, så kan det jo være du også ka få det med din søn iorden osv..
Jeg har ligesom dig et hashmisbrug, og jeg ved da at det ikke ligefrem hjælper koncentrationen, og når det går mig for meget på holder jeg en pause... tror du ikke det måske var noget for dig ?
Du har for travlt med at have ondt af dig selv og skælde andre ud..
det lige før jeg syndtes det lyder som om du har psykose, men det kender jeg dig ikke nok til at ku udtale mig om overhoved.. men en af mine venner der havde psykose - opførte sig lidt alla din stil ...altså .. mig mig mig.. det er kun jer den er gal med.. osv osv..
Og nej siger da ikke du har sådan en, men så har du måske nogle træk der ligner lidt...
pas nu på opis, du for indtet ud af at svine os alle til fordi universet ikke køre efter dit hoved- livet er fuld af modgang og det kan vi kun lære af, selv om det er hårdt og det gør skide ondt.
Jeg håber selføgelig alt godt for dig, og at du blir " rarsk " og får din søn at se igen- men en ting er helt sikkert- jeg ville ikke overlade et barn til en der trippede på natskygger og den slags, ikke fordi jeg vil sige at man er være end andre fordi man tar en anden type stoffer- men lige nøjagtig sådanne ting, har jeg hørt man meget nemt ender med at blive gak af resten af livet, hvis man ikke passer på- og med en søn at tage ansvar for- er det måske ikke lige så skide klogt.

du skrev i en anden tråd så jeg :
Citat:
ufornuftig ville jeg invistere i en masse stoffer og bitte hus på landet, slippe for dårlig hash og have en masser energi til at få lavet ting.

Hmmm, egenlig lyder det ganske fornuftigt .... hehe

hold da op hvor " mor " agtigt...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Billede

Dedikeret medlem

IAMTHELIZZARDMAN skrev:
er det ikke dig der går og roder med natskygger og svampe ?
Natskygger tør jeg slet ikke pille ved- så inden du kalder os for narkomaner så kig lige ned af dig selv ik opis ?
Nej det sku ikke alle der heller har tid til at sidde og oversætte alt for dig-
og hvis du har så travlt hva fanden laver du så her ?

wannabee hippie narkomaner ? du er jo direkte barnlig og umoden at høre på- det sjællendt sådan noget direkte more mig, men det gør det her nu lidt..
og ukoncentreret ? jamen så lær at koncentrere dig ordenligt, så kan det jo være du også ka få det med din søn iorden osv..
Jeg har ligesom dig et hashmisbrug, og jeg ved da at det ikke ligefrem hjælper koncentrationen, og når det går mig for meget på holder jeg en pause... tror du ikke det måske var noget for dig ?
Du har for travlt med at have ondt af dig selv og skælde andre ud..
det lige før jeg syndtes det lyder som om du har psykose, men det kender jeg dig ikke nok til at ku udtale mig om overhoved.. men en af mine venner der havde psykose - opførte sig lidt alla din stil ...altså .. mig mig mig.. det er kun jer den er gal med.. osv osv..
Og nej siger da ikke du har sådan en, men så har du måske nogle træk der ligner lidt...
pas nu på opis, du for indtet ud af at svine os alle til fordi universet ikke køre efter dit hoved- livet er fuld af modgang og det kan vi kun lære af, selv om det er hårdt og det gør skide ondt.
Jeg håber selføgelig alt godt for dig, og at du blir " rarsk " og får din søn at se igen- men en ting er helt sikkert- jeg ville ikke overlade et barn til en der trippede på natskygger og den slags, ikke fordi jeg vil sige at man er være end andre fordi man tar en anden type stoffer- men lige nøjagtig sådanne ting, har jeg hørt man meget nemt ender med at blive gak af resten af livet, hvis man ikke passer på- og med en søn at tage ansvar for- er det måske ikke lige så skide klogt.

du skrev i en anden tråd så jeg :
Citat:
ufornuftig ville jeg invistere i en masse stoffer og bitte hus på landet, slippe for dårlig hash og have en masser energi til at få lavet ting.

Hmmm, egenlig lyder det ganske fornuftigt .... hehe

hold da op hvor " mor " agtigt...

Som jeg skriver der, at det er det ufornuftige valg, ovenover stod det det fornuftige som jeg ville haft valgt. Fantasi og virkelighed er hver sin ting.
Det ved alle som ikke har psykose og uden at kende dig eller noget så har jeg en ven det blandede sammen på virkelighed go fantasi, ligesom dig ov han havde psykose. Måske du skal undersøge dig selv og lade være med alle de stoffer når du nu har problemer med at skille virkelighed og fantasi fra hianden.

Og ja du har ret du kender ikke en skid til mig til at komme med de udtaleser.

heldigvis er vi forskællige, du mister din konsitration jeg får den, sådan er det.

ja det er barnligt mit indlæg, men blot en kopi af hvad i skriver til mig, en spejling hvis man sige sådan. Hvis I vil diskutere mig på personligt plan må i også finde jer i at jeg kommer med dumme og hen i vejret tydninger ud af jeres liv som i gør med mit.

Jeg føljer bare strømmen og prøver at skrive samme sprog som jer, tænkte at i nok bedre forstod, men nææ, i fatter hat og briller, måske skulle du lade stofferne ligge på hylden lidt og få klartet hjærnen. I trænger til at koncentrere jer, så kan i jo ikke tage stoffer.
natskygger er ikke anderledes end andre stoffer man skal passe på med og ikke er farlige hvis man ved hvad man har at gøre med. Synd du også lider af fordomme overfor det du ikke ved noget om. Du burte ikke være herinde når du er så fordomsfuld at du ikke kan acceptere andres stoffer end dine egne og det du er vant til. Endnu mere synd at du begynder at udtale dig om ting der er bygget på dine fordomme og ikke fornuft og viden.
Din slags kan man ikke diskutere med, det er lidt som at diskutere med kristne. argumenter grebet fra himlen og som man skal tro på for at de er holdbare da man ikke accepterer hvordan tingene hænger sammen i virkeligheden.

Dedikeret medlem

Opis skrev:
Hvordan kommer man til artiklen. Jeg kommer ind på en side (RapidShare.de) hvor jeg skal oploade noget??

Nederst på siden er der to knapper; premium og free. Klik på free og du bliver taget til downloadsiden. Der er en lille venteperiode, hvor man kan sidde og tænke over hvor meget hurtigere det ville gå hvis man gav dem sine penge. Derefter kommer downloadknappen frem.

Medlem
Brugeravatar

Citat:

Som jeg skriver der, at det er det ufornuftige valg, ovenover stod det det fornuftige som jeg ville haft valgt. Fantasi og virkelighed er hver sin ting.
Det ved alle som ikke har psykose og uden at kende dig eller noget så har jeg en ven det blandede sammen på virkelighed go fantasi, ligesom dig ov han havde psykose. Måske du skal undersøge dig selv og lade være med alle de stoffer når du nu har problemer med at skille virkelighed og fantasi fra hianden.

Og ja du har ret du kender ikke en skid til mig til at komme med de udtaleser.

heldigvis er vi forskællige, du mister din konsitration jeg får den, sådan er det.

ja det er barnligt mit indlæg, men blot en kopi af hvad i skriver til mig, en spejling hvis man sige sådan. Hvis I vil diskutere mig på personligt plan må i også finde jer i at jeg kommer med dumme og hen i vejret tydninger ud af jeres liv som i gør med mit.

Jeg føljer bare strømmen og prøver at skrive samme sprog som jer, tænkte at i nok bedre forstod, men nææ, i fatter hat og briller, måske skulle du lade stofferne ligge på hylden lidt og få klartet hjærnen. I trænger til at koncentrere jer, så kan i jo ikke tage stoffer.
natskygger er ikke anderledes end andre stoffer man skal passe på med og ikke er farlige hvis man ved hvad man har at gøre med. Synd du også lider af fordomme overfor det du ikke ved noget om. Du burte ikke være herinde når du er så fordomsfuld at du ikke kan acceptere andres stoffer end dine egne og det du er vant til. Endnu mere synd at du begynder at udtale dig om ting der er bygget på dine fordomme og ikke fornuft og viden.
Din slags kan man ikke diskutere med, det er lidt som at diskutere med kristne. argumenter grebet fra himlen og som man skal tro på for at de er holdbare da man ikke accepterer hvordan tingene hænger sammen i virkeligheden.

Du fortæller mig at jeg ikke har ret til at udtale mig, imens du selv syndtes det er iorden at du udtaler dig omkring alt... hold nu op opis- du virkede som et fornuftigt menneske til at starte med, nu lyder du virkelig som en der ikke er i stand til at opdrage og passe et barn.
Nej opis- din slags kan man ikke diskutere med, for uanset hvordan man drejer og vender den for dig, vil du altid mere eller mindre give dig selv ret - og fortælle dit lille syge hoved at det er alle de andre den er gal med og ikke dig..
se dog på hvad folk gør ? de hjælper dig ?
Bare fordi tingene ikke går lige efter dit hoved er der ingen grund til at gå ned på sådan et lavt nevu.
Du skælder os ud fordi dit ejet liv er noget lort..
Ja det er da forskel på virkelighed og fantasi- men nu sagde du jo ikke det var fantasi, du sagde jo bare "
et ufornuftigt valt " og et " fornuftigt valg "
Det betyder ikke fantasi for mig, det betyder at du ville vælge en af delene -
og bare det at den ufornuftige tanke kan strefje dig når du har barn - er igen ikke særlig " mor " agtigt
Opis jeg er en ung fyr på 20 år- tør slet ikke tænke på hvor gammel du er, men er det ikke lidt pinligt at en 20åri muligvis har en anelse mere realitetsans end dig ?
Jeg kan da sagtens acceptere andre tager forskellige stoffer, det jo ikke min krop ?
Men jeg tænkte mere på din stakkels søn -
Jeg er vokset op i et miljø fuld af stoffer osv, det har givet mig ar resten af livet, bare det at se min far ryge en fucking joint har givet mig ar..
Så den dag din søn opdager du ligger og roder rundt inde på stuegulvet og siger sjove ting, blir han skræmt og aret resten af sit liv..
jaja... sig nu du aldrig ku finde på at gøre det når du passede din søn..
Men får du ham en dag for evigt ku dit svage sind få dig til det.

Bliv dog lige lidt rarsk i hovedet, før du overhoved overvejer at passe et barn..
Jeg har sku ondt af den lille gut der.. :(

Dedikeret medlem

IAMTHELIZZARDMAN skrev:

Du fortæller mig at jeg ikke har ret til at udtale mig, imens du selv syndtes det er iorden at du udtaler dig omkring alt... hold nu op opis- du virkede som et fornuftigt menneske til at starte med, nu lyder du virkelig som en der ikke er i stand til at opdrage og passe et barn.

Du har ikke ret til at komme med antagelser og komme med frit opfundne karatertræk ud fra dine fordomme om hvem jeg er. Du må gerne diskutere alt hvad du vil, bare du holder dig til det du rent faktisk ved noget om, eller er villig at lære noget om.
Jeg er et meget fornuftigt menneske, men jeg er også kun et menneske. hvilket vil sige at jeg også drømmer og fantaserer og gør fejl. men jeg handler ikke ud fra hvad jeg fantaserer om men hvad jeg ved noget om.
At du så ligefrem begynder at være til doms overfor hvad jeg er i stand til ud fra dine moralske fordomme, hører jo ingen steder henne.
Jeg udtaler mig om det vi snakker om, så faldt snakken på mig, og så må jeg vel give svar på tiltale.
Som sagt har jeg opdraget på to unger og klarede det fint og havde mig så gode børn at de var svært at få hjælp til dem da de ikke havde problemer, men at det var mig der havde problemerne. Deres problemer kom først da jeg blev så syg at jeg ikke kunne tage mig af dem.
Du har ret i at jeg ikke er i stand til at tage mig af ungerne som nu er, derfor er jeg flyttet fra dem og overgivet dem til andre til at passe på dem, for jeg kan ikke. Men jeg håber at jeg kan igen en dag.

IAMTHELIZZARDMAN skrev:
Nej opis- din slags kan man ikke diskutere med, for uanset hvordan man drejer og vender den for dig, vil du altid mere eller mindre give dig selv ret - og fortælle dit lille syge hoved at det er alle de andre den er gal med og ikke dig..

Hvor skriver jeg at det er de andre det er galt med og ikke mig?
Jeg ved hvilkne af tingene er mine og hvad der ikke er.
men hvis du påstår det må du have det et sted fra, så hvor skriver jeg det?

IAMTHELIZZARDMAN skrev:
se dog på hvad folk gør ? de hjælper dig ?

Nå, så det gør de. Kan du sige mig hvor og hvordan. hvem hjælper mig ?

IAMTHELIZZARDMAN skrev:
Bare fordi tingene ikke går lige efter dit hoved er der ingen grund til at gå ned på sådan et lavt nevu.
Du skælder os ud fordi dit ejet liv er noget lort..

Hvor skælder jeg ud på jer over at mit liv er noget lort ?
Og hvilkne ting snakker vi om ?

IAMTHELIZZARDMAN skrev:
Ja det er da forskel på virkelighed og fantasi- men nu sagde du jo ikke det var fantasi, du sagde jo bare "
et ufornuftigt valt " og et " fornuftigt valg "
Det betyder ikke fantasi for mig, det betyder at du ville vælge en af delene -

Det siger så mere om dig end mig at du ikke ved hvilket valg man tager, det fornuftige eller det ufornuftige.
For mig er det ufornuftige altid fantasi og ikke en mulighed for mig. Jeg ser det ikke som et valg.

IAMTHELIZZARDMAN skrev:
Opis jeg er en ung fyr på 20 år- tør slet ikke tænke på hvor gammel du er, men er det ikke lidt pinligt at en 20åri muligvis har en anelse mere realitetsans end dig ?

Tja det er dig der ikke ved om man bør tage det ufornuftige valt eller det fornuftige, så ved ikke hvor meget realitesans du har siden du bedømmer at du har mere...

IAMTHELIZZARDMAN skrev:
Så den dag din søn opdager du ligger og roder rundt inde på stuegulvet og siger sjove ting, blir han skræmt og aret resten af sit liv..
jaja... sig nu du aldrig ku finde på at gøre det når du passede din søn..
Men får du ham en dag for evigt ku dit svage sind få dig til det.

På grund af mit svae sind, har jeg ikke min søn. Det var mit valg for ikke at gøre min søn ondt. Så nej det kunne jeg ikke finde på at gøre mod mine børn, jeg veljer at gå isteden for.
Plasnen er heller ikke at jeg skal have dem her og nu, som du vist tror.
Jeg er nemelig realistisk nok til at se at jeg ikke kan tage ansvaret af mine børn som nu er. Jeg giver dem andre ar i steden for. At undvære mor er heller ikke en sjov ting for et barn. Men når man skal vælje mellem pest eller kolera, kan det være meget svært at træffe rigtige beslutninger. Jeg er ked af at din far ikke evnede at passe på dig eller at overlade dig til andre som så kunne gøre det. Men du kan ikke dømme mig efter hvad du har oplevet af svigt fra dine forældre.
Den dag jeg igen har kontrollen over min søn skal han i en rigtig plejefamilje, med kvalifiserede voksne som ikke er for gamle til at rode rundt på gulvet og mosle med ham. Jeg har en lang behandlingstid foran mig og jeg gør besat i at koncentrere mig om det så jeg hurtigts muligt kan bo sammen med mine børn igen.
IAMTHELIZZARDMAN skrev:
Bliv dog lige lidt rarsk i hovedet, før du overhoved overvejer at passe et barn..
Jeg har sku ondt af den lille gut der.. :(

Igen, døm mig ikke efter hvad du har af traumaer, du kender mig ikke og ved ikke hvormeget der ligger i det her.

Medlem
Brugeravatar

Gider ikke alt det der citere osv lige nu :) , så jeg skriver bare ligeud okay ?

Lukasino prøver da at hjælpe dig ser det ud til ? gør det ikke ?
du siger ikke engang tak eller noget til ham, du brokker dig bare.. tsk...

Du skælder faktisk os ud fordi vi ikke lige gider oversætte for dig..
og for at være ærlig var jeg ved at oversætte noget for dig, indtil jeg læste videre, og så mistede jeg sku lysten.... måske er der mange andre der har gjort det samme, hvem ved..
Man gider jo ikke når man ser hvor utaknemmelig du egentlig er..

og undskyld, hvis du selv mener du ik er istand til at passe børn er jeg glad for du selv fik dem fjernet eller hvad man siger, det vidste jeg ikke lige, så det undskylder jeg gerne for..

og nej det siger ikke mere om mig, det fortæller mig at du ikke formulere dig ordenligt når du skriver.
jeg ved hva for et valg jeg ville ta, hvis du kigger i den tråd du selv postede din lille fantasi i , ville du ku se hva jeg ville bruge pengene på jo ?
I modsætning til dig, du skriver jo ikke hvaf for et valg du ville tage...
Du siger faktisk bare " hvis jeg var ufornugtig den dag ville jeg tage " og " hvis jeg var fornuftig "
Sådan høre jeg det- så må du jo sige- " i min fantasi " for ellers kan man jo ikke vide det ? regner du bare med sådan uden videre at folk ka gennemskue at du skriver det ene, når du i virkeligheden skriver noget andet ?
og ja ved udemærket godt du ikke staver så godt, så det vil jeg abselut ikke hakke på dig med, men tit når jeg er lidt " tåget " staver jeg heller ik så godt, så læser jeg bare det jeg har skrevet 2 gange.. så er jeg sikker..
måske skulle du begynde at overveje det.. siger det ikke for at provokere men for at hjælpe dig, så slap nu lidt af inden du skider i bukserne..

Sæt nu bare pris på den hjælp du får istedet for at brokke dig over den hjælp du ikke får.
Det er sku for ynkeligt :- )
Og hvordan kan du egenlig bestemme hvad jeg har ret til at sige og hvad jeg ikke har ret til ?
du har ikke ret til at kalde os for narkomaner !

efter det lort du fyrede af- siger jeg alt det til dig som jeg har lyst til at sige.. og du kan sådan set indtet gøre kan du ? andet end at fortælle mig jeg ikke har ret til det... jamen så andhold mig dog opis ?

Du siger jo åbenbart lige hvad der passer dig, og holder dig ikke tilbage, kan du så fortælle mig hvorfor jeg ikke sku gøre det samme over for dig ?

Dedikeret medlem

IAMTHELIZZARDMAN skrev:
Du siger jo åbenbart lige hvad der passer dig, og holder dig ikke tilbage, kan du så fortælle mig hvorfor jeg ikke sku gøre det samme over for dig ?

Hvis du kikker efter så er det mig der gør det samme som jer.
I starter med at svine mig til fordi jeg ikke har tiden eller overskud til fremmedesprog.
hvis du kikker har jeg fået langt flere tilsvinger end jeg har delt ud og jeg er først blevet personlig her langt inde i debatten i forhold til jer andre der startede den på et personligt plan.
Jeg har skæld ud over at man vil bruge fremmedesprog på en dansk debat, jeg har ikke givet jer skylden for mine problemer. Men jeg beder om et hensyn som jeg ved der er andre end mig der ville have gavn af på denne danske side.
Hvis jeg stod alene med problemet, så var det også mig det var galt med, men jeg er ikke alene herinde der har problemer med skrift og fremmedesprog.
Jeg synes bare det er så rart med steder hvor der er plads til alle og blev træt af tilsvininger på grund af at bede om noget så simpelt som hensyn overfor hianden i en dansk debat.
man behøver ikke at blive personlig af den grund, men det gjorte i og så det blev jeg også.

jeg kan godt se hvorfor du ikke gider det der med citaterne, så er du jo nødt til at svare på de enkelte ting.
men du mås stadig godt finde de steder du har dine påstande fra.

Medlem
Brugeravatar

Det skam ikke derfor jeg ikke gider citere, syndes det fylder så meget plads, og totalt unødvendigt når man jo godt ved hvem man skriver til osv :-)

Jamen hvem siger folk har tid og overskud til at ku oversætte fremmedsproget til for dig/jer ?
Hvis det er så vigtigt kan i selv oversætte det.. ganske enkelt..
syndes ikke du svarede på hvad jeg sagde ? folk prøver jo at hjælpe.. nogen mennesker gør ivertfald og det ser da ikke ud som du har sagt skyggen af tak..
Regner du virkelig med at folk bare springer ud i det og begynder at oversætte for dig med det samme fordi du befaler det ? regn ikke med det.. og hvis du gjorde så er du lidt for naiv..
Ja her er da plads til alle- er du her ikke indu måske ?

Her på siden finder vi oplysnigner til hinanden for at hjælpe hinanden..
Det kan ha været svært- og det kan ha taget lang tid.. det ikke alle der orker at skulle oversætte til for dig/ "jer "
Det muligvis manges problem at de ikke kan engelsk- men der står da ikke i reglerne at alt skal være på dansk gør der ? det tror jeg nu ikke der gør..
Du kan jo klage til en adminstrator, og spørge om det ikke skal være med i reglerne, men har på fornemmelsen at de vil grine lidt af dig, og det forstår jeg udemærket godt.
Let røven opis !
overset lortet selv, det her får du ikke så fandens meget ud af sys du ?
du kunne ha været færdig nu hvis du havde gidet det.. tænk over den...
eller... er du istand til det ;) ?
som sagt- jeg håber jo det kommer til at gå dig godt osv- og du bliver rarsk.
men hvis du ikke selv gør noget ved det og forvendter alle andre's hjælp er du en stupid godtroene tåbe, der fortjener hvad end livet kaster i hoved på dig..

peace :- )

Dedikeret medlem

Ja ja, selfølgelig kan jeg gå til de øveste herrer. men det burte være nok at appelere til folk selv.
Det jeg bad om var at han oversatte sit eget indlæg så jeg kunne være med.
Han kunne sige nej og jeg kunne brokke mig over det og det ville være det.
men så var det alle der fik ondt i røven over at jeg beder om det. Jeg har ondt af jer...at i ikke kan se at det er unfair at når han er inde på en dansk debat og i en debat med en der ikke kan andet fremmedesprog end dansk ikke vil debatetre på dansk. Derved er jeg ude af debatten, men den forsætter da i alle blander jer.
Det er så hvad der sker med denne verdens situation. Al debat forsvinder i småligheder over andres forskælle og skænderier om hvem der har ret om ligegyldige ting i forhold til selve emnet man burte debattere.
Derfor er det fucking ligemeget om vi velter os om i kød og alt luxus, for når alt kommer til alt er vi blot mennesker der tænker på sit eget først og hævder sig på andres bekostninger for at virke kloge og betydningsfulde.
Ku have været smukt hvis i lagde samme energi i selve emnet global katastrofe, men det er nemmere for jer at forholde jer til mit krav og glemt er verdens undergang... vi er nok betænksomme væsner.

Medlem
Brugeravatar

Opis skrev:
Ja ja, selfølgelig kan jeg gå til de øveste herrer. men det burte være nok at appelere til folk selv.
Det jeg bad om var at han oversatte sit eget indlæg så jeg kunne være med.
Han kunne sige nej og jeg kunne brokke mig over det og det ville være det.
men så var det alle der fik ondt i røven over at jeg beder om det. Jeg har ondt af jer...at i ikke kan se at det er unfair at når han er inde på en dansk debat og i en debat med en der ikke kan andet fremmedesprog end dansk ikke vil debatetre på dansk. Derved er jeg ude af debatten, men den forsætter da i alle blander jer.
Det er så hvad der sker med denne verdens situation. Al debat forsvinder i småligheder over andres forskælle og skænderier om hvem der har ret om ligegyldige ting i forhold til selve emnet man burte debattere.
Derfor er det fucking ligemeget om vi velter os om i kød og alt luxus, for når alt kommer til alt er vi blot mennesker der tænker på sit eget først og hævder sig på andres bekostninger for at virke kloge og betydningsfulde.
Ku have været smukt hvis i lagde samme energi i selve emnet global katastrofe, men det er nemmere for jer at forholde jer til mit krav og glemt er verdens undergang... vi er nok betænksomme væsner.

Hold da kæft hvor kan du lukke meget ligegyldigt lort ud...
hmm.. tja.. ja vi burde jo nok, os 6000 medlemmer (har jeg hørt vi er ) alle rette os efter , at ligesåsnart at opis er med jamen så er det forbudt at tale fremmedsprog ! husk det folkens !
Vi må kun tale dansk når opis er her !
hva fanden tror du selv ?

GOOGLE TRANSLATOR !!!!
SÅDAN KVINDE !
kan du ikke finde ud af at bruge den, så ta lige dit liv op til overvejelse engang vil du ?
for det ka alle sku finde ud af.. JA! selv dig hvis du ellers gad lette røven..

Bare fordi at vi er inde på et dansk forum betyder det ikke at alle skal poste danske oplysninger, eller oversætte dem for folk som dig.
Det fint du beder pænt om det- men te dig nu ik som et barn når folk ikke lige ka overskue det, lissom der er så meget du ikke lige kan overskue.. er den skåret nok ud i pap for dig nu eller hva ?

Medlem
Brugeravatar

Opis skrev:
Jeg har ondt af jer...at i ikke kan se at det er unfair at når han er inde på en dansk debat og i en debat med en der ikke kan andet fremmedesprog end dansk ikke vil debatetre på dansk.

debatten foregår jo på dansk. vi linker til videnskabelige artikler på engelsk for at underbygge det vi argumenterer for, og så kan du jo vælge at stole på at vi ikke lyver. i så fald er der nok andre som råber op. selve meningen i debatten mener jeg ikke er gået tabt på noget tidspunkt.

Medlem
Brugeravatar

Citat:
debatten foregår jo på dansk. vi linker til videnskabelige artikler på engelsk for at underbygge det vi argumenterer for, og så kan du jo vælge at stole på at vi ikke lyver. i så fald er der nok andre som råber op. selve meningen i debatten mener jeg ikke er gået tabt på noget tidspunkt

PRÆCIS !
opis :- ) stoler du på os ?
og ka vi stole på dig :D haha... nu er det hele sku lidt blæst..

Dedikeret medlem

Booty-Lone skrev:
Opis skrev:
Jeg har ondt af jer...at i ikke kan se at det er unfair at når han er inde på en dansk debat og i en debat med en der ikke kan andet fremmedesprog end dansk ikke vil debatetre på dansk.

debatten foregår jo på dansk. vi linker til videnskabelige artikler på engelsk for at underbygge det vi argumenterer for, og så kan du jo vælge at stole på at vi ikke lyver. i så fald er der nok andre som råber op. selve meningen i debatten mener jeg ikke er gået tabt på noget tidspunkt.

Jeg håber godt nok for dig selv at du er køn, for der er da godt nok et par alvorlige hæklefejl i kysen der...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 168 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]