Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 13:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 168 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Citat:
Jeg håber godt nok for dig selv at du er køn, for der er da godt nok et par alvorlige hæklefejl i kysen der...

Hold da kæft.. blver du aldrig træt af dig selv og af at lukke mundlort ud ?
Hvad fanden har det med sagen at gøre om hun er køn eller ej ?
WTF !!!?

Hvorfor har hun vævefejl i kysen ? fordi hun er uenig med dig ?
Se... hvis jeg var dig ville jeg blive undersøgt for den psykose der- for indtil videre viser du at det er alle andre den er gal med - og slet ikke dig selv.
det er ivertfald lidt små psykotisk det du har kørene herinde.. nærmest lidt skræmmene faktisk.. altså at du ikke engang selv kan se det..
Du lukker så meget mundpis ud - og hyler så snart det ikke sker efter dit hoved..
så tag dig dog sammen menneske ! ! ! ! !

øøhøøm.. host... sorry :D

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
jo, jeg er sådanset hele tiden træt af mig selv.
Træt af at jeg ikek bare kan gå mig en tur.
træt af mig selv fordig jeg sidder indenfor i det her gode vejr.
Træt af mig selv at jeg ikke kan tage mig sammen til at lave mad, for jeg ved der så er en opvask bagefter som jeg ikke kan overskue.
Træt af mig selv at jeg ikke bare kan tage ud og være sammen med mine venner.
Træt af at sidde alene og bare være træt af mig selv
Træt af at jeg ikke bare kan tage mine unger hjem og have dem
træt af mig selv at jeg ikek bare kan finde mig en kæreste, da ingen ville kunne holde mig ud.
Træt af mig selv for jeg kan ikke holde mig selv ud
Træt af mig selv bare generelt

Jeg ved hvad der er galt med mig og tager gerne min del af det, men jeg gider ikke at andre begynder at fortælle mig hvordanb jeg bare skal tage mig sammen, for det virker for dem. Så ved personen ikke hvad der snakker om.
Det er jog også træt af.

Hvis jeg skulle hyle hvergang jeg var uenig med jer, så ville du se meget mere hyleri, det her er ingenting.
Så tage dig selv sammen og hop indlæggene over hvis du ikke gider dem, det er så nemt....

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Det er vel kun en måde at komme videre på ik ?
gøre noget ved det !
eller kan man slet ikke det ? er du bare helt uhelbredelig ?
for min kæreste har bortaline ( ved ik li hvorn det staves ) og de siger hun også er uhelbredeligt syg, men hun gir sku da ikke op af den grund, hun kæmper da videre - trods alt hende svære sygdom, og ka se hun har det hårdt og må æde sin nervemedicin for at holde det ud..

og igen.. ikke for at være ond eller noget men du får det til at handle meget om dig syndes jeg.. hele tiden.. dine problemer osv..
ja opis.. nu ved vi du har dem, og det er sku syndt for dig, det er det !
men du må selv gøre noget ved det- jeg sys man høre riglig hyleri i forvejen, så hvis du virkelig er så uenig med os alle sammen hele tiden, hva laver du så her ?
Har du foresten takket nogle af de mennesker der har hjulpet dig indu ?
Bild mig ikke ind at din sygdom ikke gør dig istand til den slags ting...

Jeg har skide ondt af dig og ville virkelig ønske at man ku knipse med fingrene og så var alt det onde væk..
men det kan man ikke.. man må selv bekæmpe det, at løbe fra det hjælper ikke..

og som sagt.. at sidde derhjemme med hænderne i skødet og være bange kommer du aldrig nogensinde videre af.. slet ikke.. forvendt ikke at lykkens gudinde kaster sig ned over dig en dag, med mindre du selv gør noget for det.
Jeg siger jo ikke alt det her for at hakke på dig, men håber sådan du måske ser det og får en indre lyst og en indre gejst og siger til dig selv ( jeg ka godt ! ) men det er vist nok indu mere naivt af mig en noget jeg før har set herinde.. men man håber jo bare for dig :)

Relativistisk båthorn

jeg savner dankdawg som moderator :(

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja det er ærgeligt, at Politisk forum er uden moderation.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Jeg gider simpelthen ikke rydde op i den her tråd, men måske en moderator i politisk har mod på det??????????

Filmen Home hakker helt vildt i det der mp4-format, løsningen for mig var at hente den i 720 mkv.format - fantastisk film på HD tv.

Og ja, MEGET mindre mundlort Opis og flere underbyggede fakta, TAK

Dedikeret medlem

Jeg havde egentligt lidt håbet på at tråden bare var død nu. Måske kunne vi sige at der har været så meget diskussion her som der kommer til at være og så bare låse den? Jeg frygter lidt at om et halvt år, så dukker den op igen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives...

Ikke mere sæbeopera i denne omgang. Lukket!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 168 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]