Det er vel kun en måde at komme videre på ik ?
gøre noget ved det !
eller kan man slet ikke det ? er du bare helt uhelbredelig ?
for min kæreste har bortaline ( ved ik li hvorn det staves ) og de siger hun også er uhelbredeligt syg, men hun gir sku da ikke op af den grund, hun kæmper da videre - trods alt hende svære sygdom, og ka se hun har det hårdt og må æde sin nervemedicin for at holde det ud..
og igen.. ikke for at være ond eller noget men du får det til at handle meget om dig syndes jeg.. hele tiden.. dine problemer osv..
ja opis.. nu ved vi du har dem, og det er sku syndt for dig, det er det !
men du må selv gøre noget ved det- jeg sys man høre riglig hyleri i forvejen, så hvis du virkelig er så uenig med os alle sammen hele tiden, hva laver du så her ?
Har du foresten takket nogle af de mennesker der har hjulpet dig indu ?
Bild mig ikke ind at din sygdom ikke gør dig istand til den slags ting...
Jeg har skide ondt af dig og ville virkelig ønske at man ku knipse med fingrene og så var alt det onde væk..
men det kan man ikke.. man må selv bekæmpe det, at løbe fra det hjælper ikke..
og som sagt.. at sidde derhjemme med hænderne i skødet og være bange kommer du aldrig nogensinde videre af.. slet ikke.. forvendt ikke at lykkens gudinde kaster sig ned over dig en dag, med mindre du selv gør noget for det.
Jeg siger jo ikke alt det her for at hakke på dig, men håber sådan du måske ser det og får en indre lyst og en indre gejst og siger til dig selv ( jeg ka godt ! ) men det er vist nok indu mere naivt af mig en noget jeg før har set herinde.. men man håber jo bare for dig