Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 05:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg vil godt ATTER igen gøre opmærksom på at Rusland ALLEREDE har frigivet entheogener i omkring 10 doser eller deromkring

Så hvis du har dope så bliver du altså ikke knaldet

Jeg synes sådan set det går meget godt

Problemet er mere at de DRIKKER for meget

Der er LANGT flere som dør af alkohol og rygning

Så bare drop alle de angst relaterede fordomme over for konsekvensen for en frigivelse, de har fyldt jeres hoveder med smøde og skræmmekampagner om hvor farlige og truende samfundet ville blive hvis man tillod folk legalt at indtage rusmidler andre end dem vi allerede har

loader skrev:
hvad med at legalisere rov mord ???
jeg mener er det ikk et frit samfund vi lever i så skal staten heller ikk blande sig i om man skyder sin nabo,

Narko behøver ikke at genere andre!

Man kan ikke drage paraleller imellem vold og narko det er to vidt forskellige ting som ikke behøver at have noget med hinanden at gre
Det er på grund af sådan nogen som dig at vi har en så latterlig narko lovgivning fordi at DU forsvare den!!

Citat:
legalize IT !!!!
hold da kæft astral hvor gammel er du entlig,

Hvor gammel er du selv??
Jeg gætter på jeg nok er NOGET ældre end dig!

Citat:
det der er total utopia og hvis det endlig skedte hvad ville du så sige når samfundet lagde i caos, ??? ville du så vende den 180c eller hva, pas på hvad du ønsker dig,

Samfundet ER på vej ud i kaos, spørgsmålet er om vi kan rede de sidste rester den dag det hele går ned, hvis folk popper nok narko så er der måske en mulighed for at de bliver så tilfredse at de ikke vil ha behov for at gå rundt og slå på folk!!!

Citat:
det er dælme langt ude debat det her, self skal alle stoffer ikk være fri for aldmenlige folk, hallo ding dong,
hvis man legaliseret det hele så vil alle prøve det hele en gang eller 2 og så er der fandme folk der er ødelangt i skallen bagefter,

Det eneste som er langt ude lige nu er den måde du debatere på, hold dine person angreb for dig selv og bevis at du også kan være lidt saglig!

Folk bliver ødelagt af stoffer, hvad enten du tillader dem eller ej
Folk bliver blot MERE ødelagt hvis de får noget lorte stof fra det sorte marked og samtidig bliver rippet så man ender med selv at sælge lorte narko til andre i samme situation, alt din snak taler for det kriminelle miljø, så længe sådan nogen som dig vil have stoffer skal være ulovligt vil der være et sort marked for stoffer som ikke er sikkerheds checket og som kan indeholde livsfarlige urenheder som kan gøre folk meget syge på længere sigt eller på kort sigt i værste fald!!!!

Citat:
har du prøvet pigæbler før ????
ok hvis du har, syntes du så selv det er en tilstand en hver voldspsykopat bør befinde sig i, vi kunne evt tag at give en eller anden hooligan gruppe en ortenlig sjat cokain og så stil dig op med en brøndby trøje, så kan du se hvad du mener når de ikk bare banker men slår dig lam for resten af livet fordi de ikke kunne styre deres coke rus.

Nej men jeg har prøvet Brugmansia og det høre til sort natskygge også!
Sort natskygge er LOVLIGT din knold!

Desuden så FINDES fodvoldtvold allerede og jeg kan ikke se hvorfor folk ikke også skulle kunne finde på at gå amok i en alkohol rus!!!!

Folk slår ikke bare folk fordi de tager stoffer, det ligger i karakteren!!!
Nogen overvinder det og holder op igen når de bliver mere voksne

Citat:
dælme langt ude debat, nogen mennesker kan ikk styre det, det er det samme som at sige fordi nogen mennesker nede i mellem østen ikk ville kunne magte at være i besidelse af en atom bombe uden at bruge den derfor kan jeg sakten selv håndtære det og så er det min ret at have sådan en ,

Jamen sådan ER DET

De store SUPER mageter HAR Atom våben, hva med at vågne op til realiterne og ikke leve i en eller anden drøm
Desuden så HAR folk i mellemøsten allerede Atom våben, PAkistan har og Iran er på vej....

Hva med at tage sigte i virkeligheden

Citat:
vold gøre fri
(billede af et knojern)
LEGALIZE IT !!!!

DÅRLIG sammenligning...

Du er bare nervøs for konsekvenserne af en så drastisk ændring

Bare du ikke er faldet for alt den anti-narko propaganda som folk bliver proppet i, flere millioner bliver der brugt for at overbevise sådan nogen som dig i det farlige at tage stoffer men kan så fortælle dig at jeg ikke har tævet nogen i en stof koger (så vidt jeg husker :D

Det at tage stoffer

Og det at slå andre

Er to vidt forskellige ting som intet har med hinanden at gøre

Man kan banke folk hvad enten man er "clean" eller på stoffer

Det har ikke noget med stoffet at gøre, men med personen som tager dem

Så lad os tage hold i dem som KAN styre det og lad os lave loven for DEM og ikke for alle dem som ikke kan, dem som er fucked i hovedet vil der jo altid være, uanset om de tager narko eller ej så tæver de folk aligevel og for dem som vil ud af det igen men har svært ved det, de får langt bedre mulighed eftersom de ikke holdes fast i et kriminelt miljæ
, de kan jo søge afvæning og det kan staten betale for det overskud en legalisering ville bringe, tænk blot på hvor meget den kan tjene når moms og skat bliver lagt oveni og tænk så på hvor billigt det kan laves og hvor mange arbejdspladser vi ville kunne skabe

Tænk på den enorme Turisme danmark ville få!

Titel:
lad os nu høre hvor gammel du er astral - kunne egentlig godt tænke mig at vide det - håber ikke at du er over 25 fordi så er du godt nok underudviklet på øverste etage - efter min mening...

hvadnu hvis man er afhængig af at høre kranie-kvase lyde - og bliverhøj af at slåsse - så er det jo osse narko ikke? ihvertfald hvisman har ligeså ekstreme synspunkter som dig.

Du må squ ikke kende særlig mange typer af mennesker siden du sidder med den holdning der.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

ELVEN RAVER skrev:
lad os nu høre hvor gammel du er astral - kunne egentlig godt tænke mig at vide det - håber ikke at du er over 25 fordi så er du godt nok underudviklet på øverste etage - efter min mening...

hvadnu hvis man er afhængig af at høre kranie-kvase lyde - og bliverhøj af at slåsse - så er det jo osse narko ikke? ihvertfald hvisman har ligeså ekstreme synspunkter som dig.

Du må squ ikke kende særlig mange typer af mennesker siden du sidder med den holdning der.

Det var dog nok et af de mest mærkelige argumenter jeg længe har set for ikke at frigi stoffer!!!

Min alder kan jeg ikke se har noget med sagen at gøre

Der ER folk som bliver høje af at slås UANSET om de er på narko eller ej

Narko kan gøre folk MERE fredelige, faktisk tror jeg at det ville fjerne meget vold, fordi at folk fandt ud af at der findes andre måder at få tilfredstillelse på!

Der vil altid være nogen som er ude for pædagogisk rækkevide og de vil slås uanset om de er på stoffer eller EJ!

Så kan slet ikke se det relevante i dit indlæg

Måske kender jeg ikke så mange typer, men jeg kender individualiteter, jeg opdeler ikke folk i typer, alle er forskellige og typer er jeg skide ligeglad med, der gode mennesker indenfor mange forskellige typer

Kan sq ik rigtig se hvor du vil hen

Jeg kan kun sige LEGALIZE IT!!!!

Så bliver folk mere tilfredse og de kan chille tage noget narko og passe sig selv unden at andre behøver at komme til skade

Mvh. Astral

Titel:
tror du at fri-PCP vil gøre folk mindre voldige - eller receptløs nerve-bommelom, tror squ kun at det i den sidste ende vil gøre at folk går mere amok...

Lad os tage Coke - når man har taget lidt for meget af det - ikke en OD - men bare lidt for meget iløbet af en aften - så vender drugget sig squ om og istedet for den hyggelige cola-blæser så bliver man stjerne-psyko, og det har noget med narkoen at gøre - eller hvad med en LSD påvirket fjoller som der pludselig tror at alle mennesker er Moles fra whack the mole spillet og den økse han står med er en stor gummi-hammer?

Stik mig et kamera og lad os lave brain dead 2.

Men jo astral hvor gammel er du, fordi hvis du er under 18 så lad være med at sidde og snakke om et samfund du endnu ikke ved så meget om, og hvis du er over 18, så tag dig sammen og åbn dine sammen klemte hash-skæve øjne og kig dig lidt omkring.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

ELVEN RAVER skrev:
tror du at fri-PCP vil gøre folk mindre voldige - eller receptløs nerve-bommelom, tror squ kun at det i den sidste ende vil gøre at folk går mere amok...

Lad os tage Coke - når man har taget lidt for meget af det - ikke en OD - men bare lidt for meget iløbet af en aften - så vender drugget sig squ om og istedet for den hyggelige cola-blæser så bliver man stjerne-psyko, og det har noget med narkoen at gøre - eller hvad med en LSD påvirket fjoller som der pludselig tror at alle mennesker er Moles fra whack the mole spillet og den økse han står med er en stor gummi-hammer?

Stik mig et kamera og lad os lave brain dead 2.

Men jo astral hvor gammel er du, fordi hvis du er under 18 så lad være med at sidde og snakke om et samfund du endnu ikke ved så meget om, og hvis du er over 18, så tag dig sammen og åbn dine sammen klemte hash-skæve øjne og kig dig lidt omkring.

Hallo du er jo pisse fuld af fordomme mand!

PCP behøver ABSOLUT ikke at gøre folk mere voldelige

Dem som er voldelige i FORVEJEN vil sikkert tage PCP og eller Meth/coke for at kunne slås bedre, eftersom det gør dig til "supermand" men dem som fredeligt bare vil have et trip gider sq da ik det lort!!

HALLO!!

Folk slås uanset om de er på narko eller ej

Igen et dårligt argument du kommer med ELVEN RAVER!

Tror du skal passe lidt på alt den narko du propper i dig hvis du har sådan et syn på narko!

Hvis du virkelig mener at det er normen, så syns jeg du skal holde dig væk, af hensyn til alle de folk du kan finde på at overfalde

Eller du taler måske på andres vegne?

Du er ikke voldelig, men andre blir nogen voldelige psykopater? er det det du sir?

Det viser ihvertfald ik hen på særlig meget tiltro til andre mennesker!!!!

Det er kraftedeme den fucking mistro til andre mennesker som gør at DRÅGZ er ulovlige ser det ud til!

HAV DOG LIDT TILTRO OG RESPEKT TIL ANDRE MENNESKER!

HVIS DU KAN FRÅDE NARKO SÅ KAN ANDRE SQ DA OS!!

PRØV OG HØR DIG SELV MAND!

Titel:
Hvis man stoler på alle mennesker så tager man for meget narko - bare det at jeg skal have tiltro til et andet menneske tager ufattelig lang tid +blod og tårer - den der indstilling med at tro alle mennesker er gode og at man kan fordrive det onde hører kraftedme 60'erne til, vi skriver 2005.

En anden ting er at jeg ikke har taget stoffer i over 3 år - så jeg ved ikke hvor du vil hen med at jeg propper mig med stoffer - agreed - jeg har proppet mig med stoffer - MDMA, LSD, METH, AMF, BENZODIAZEPINER, OPIATER, COKE, KHAT og PSYLLER - men jeg har squ ikke taget skade af det - tværtimod føler jeg at jeg er kommet mig selv nærmere - men jeg har osse set hvad stoffer kan gøre ved folk - jeg har set hvad der sker når man står og sparker bold og der er to der kommer op og slås pågrund af den ene skyder bolden ihovdet på en anden, det er ikke fedt at se to ellers gode venner gå amok på hinanden pågrund af coke,khat og bajer - og det bliver endnu mindre sjovt at se på når den ene trækker en kniv - og de her to mennesker er ellers ganske fredelige - men pågrund af lidt mindfuck så BLAM - så går det hele amok - syntes du skulle tage at lade være med at sætte mig i bås når du ikke kender grundene til mine meninger - det kunne måske være at jeg et eller andet sted bare har mere erfaring med stoffer end du lige lægger inden med - har dog (og det er ikke noget jeg er specielt stolt af) været i miljøet siden jeg var cirka 10 år gammel.

Og igen - jeg har stor respekt for andre mennesker, nok mere end jeg giver udtryk for - men det kræver at folk har noget der gør at jeg gider vise den respekt - barnlige og uholdbare meninger er nogle af tingene der gør at jeg ikke har respekten.

Og ja, jeg kan godt finde på at slås - men når jeg endelig gør det, ja så har jeg fandmer osse grund til det - og det er ALDRIG mig der starter, jeg forsvarer mig bare, undtagelsesvis hvis folk fucker mig for penge eller rører min familie - det er uacceptabelt og så slås jeg squ om jeg har taget noget eller ej, så må du så syntes at jeg er barbarisk, men jeg mener at et menneske har retten til at gribe til fysiske midler i en situation hvor det eller dem man elsker bliver udsat for fare - ellers er jeg fredligheden selv, hvorfor fanden tror du at mit handle er Elven Raver, Elven fordi elvere altid tænker sig om og er filosofiske væsner og Raver fordi jeg tror på P.L.U.R (Peace Love Unity Respect) - så inden du begynder at udtale dig om hvad og hvem jeg er så tag og find ud af det først.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

ELVEN RAVER

Husk at sådan man møder andre bliver man mødt

Stoler du på andre, så stoler de ofte på dig
At der så er nogen røvhuller som røvrender en, det vil der sq altid være
Men det er vigtigt at vi stoler på hinanden

Jeg ved ikke om du gerne VIL misforstå det jeg skriver eller om du bare blander tingene sammen...

Jeg siger ikke på noget tidspunkt at du er sådan eller sådan

Jeg stiller tingene op sådan at du selv kan vurdere om du måske har ret i dine påstande, prøv at se dig selv som en fremmed, prøv at leve dig ind i et andet menneske som måske slet ikke ligner dig særligt meget

Og spørgs så dig selv om de konflikter du snakker om ikke lige så godt kunne være sket uanset om de havde taget stoffer eller ej?

Du må ikke glemme en ting at der sker tragedier hver eneste dag, men det er langt fra stoffer som er indvolveret i størstedelen af dem

Det er sindsygt at bruge stoffer som en syndebuk hver gang noget går galt

Det er alt for nemt

Vi bliver nød til at se lidt dybere på problemet, stoffer får nogen ting frem i folk som de jo nok indeholder i forvejen og der ligger nok en lille voldsmand gemt i mange mennesker og at sige at coken eller stofferne er skyld i det er sq lidt skudt hen over målet

Det er altså bare nogen typer som vælger nogen typer af stoffer og de kan være voldelige eller ikke voldelige og det uanset om de er på stoffer eller ej....

Nu har jeg sq selv prøvet coke og jeg synes sq ik jeg blev synderlig mere voldelig af det end jeg plejer, tværtimod!

Jeg synes selv jeg er mere tilbagelænet og bliver ikke nemt provokeret og jeg slår sq ikke folk uhæmmet

Hvis jeg nu var en bad ass motherfucker som ik tog noget bullshit fra nogen jamen så ville coke sikkert give mig mere energi til at slå på folk

Men sådan er jeg bare ikke og den type kunne jo ligeså godt drikke noget kaffe eller spiritus og slå på folk aligevel, det kommer an på personen ikke på stoffet!!!!

STOFFER ER ALT FOR LÆNGE BLEVET BRUGT SOM SYNDEBUK FOR ALVERDENS MISGERNINGER!

Nu må vanvidet stoppe...

Hvis folk har let ved psykoser så bør de holde sig fra stoffer...

Det gælder også alkohol!

Man kan sq ikke gå hen og sige at de stoffer som er ulovlige at de gør folk til voldelige uhyre som opføre sig som monstre

Det er sq en uhyrlig og monstrøs forestilling og den b ygger på frygt!

Vi kan ikke give stofferne skylden for alting

Det er sq for nemt

Derimod så kan vi se at

lykkepiller gør folk aggresive og ustabile der er set flere eksempler på morderiske anfald og selvmord i forbindelse med ssri end der er for mange andre såkaldte ulovlige stoffer

Så jeg synes lige du skal genoverveje dit standpunkt

Mvh. AStral

Titel:
mit standpunkt flytter sig ikke.

Hashen burde være fri.

Og svampe kunne osse frigøres - men der mener jeg så at en mental undersøgelse skulle fortages inden at man fik lov til at guffe dem.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

ELVEN RAVER skrev:
mit standpunkt flytter sig ikke.

Hashen burde være fri.

Og svampe kunne osse frigøres - men der mener jeg så at en mental undersøgelse skulle fortages inden at man fik lov til at guffe dem.

Tror du så at du selv fik lov?

Titel:
sidste gang der var en hjernevrider der vred vaskekluden så syntes han squ at jeg var meget stabil.....

men han mente osse at jeg havde en noget forkert opfattelse af hvordan narko kunne skade mit hoved..

og jeg føler mig squ stadigvæk som dengang... så jeg tror nok at jeg ville få lov - en anden ting er at jeg er temmelig god til at skelne mellem trip og reality - faktisk har jeg aldrig været udsat for noget ubehageligt af størrer art - lidt bad shit har der da været - men mest har det været til at kapere - der var lige hende der tonsede omkring - men det fik jeg da osse styr på.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

ELVEN RAVER skrev:
sidste gang der var en hjernevrider der vred vaskekluden så syntes han squ at jeg var meget stabil.....

stabil, ustabil eller hva ;)

ELVEN RAVER skrev:
men han mente osse at jeg havde en noget forkert opfattelse af hvordan narko kunne skade mit hoved..

Ja, sådan som at man f.eks. bliver voldelig eller psykotisk
Som du jo selv siger

Og dit hoved er sq ikke så meget anderledes end så mange andres

ELVEN RAVER skrev:
og jeg føler mig squ stadigvæk som dengang... så jeg tror nok at jeg ville få lov - en anden ting er at jeg er temmelig god til at skelne mellem trip og reality - faktisk har jeg aldrig været udsat for noget ubehageligt af størrer art - lidt bad shit har der da været - men mest har det været til at kapere - der var lige hende der tonsede omkring - men det fik jeg da osse styr på.

Ja, du føler dig stadig som ELVEN RAVER, who else?
Skelne imellem trip og reality? Trip ER sq da reality! :P

Pick a kix and fly away into no-mans land! :D
Or into the sand with a tin-cane-tank of crank!

Copy-right din copy cat :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Lad os nu lige slå koldt vand i blodet, drenge, og la' nu være med at gøre diskussionen personlig.

Det her er (efter min mening, og dét jeg har brugt det til:) et diskussions-forum, hvor det ikke gælder om at svine hinanden til bedst muligt, men om at tage forskellige emner op til debat (eller bare fyre noget pis af i Fuck!-forummet).
Når jeg nu har pudset glorien, og slukket min joint, vil jeg da også gerne give mit besyv med i afkriminaliserings-delen af stofferne. For jeg synes også legalisering lyder meget som noget, "vi får lov til" af myndighederne. Det skal det ikke være. -Det skal bare gøres lovligt, helt normalt, indenfor visse rammer, jeg kommer ind på senere.

Jeg mener, at alle mennesker burde have lov til at gøre, hvad de vil(!) - så længe, det ikke generer andre mennesker, når de gør det, -og samtidig være beredt på at respektere andres holdninger overfor det.

Hvis de vil indtage rusmidler af forskellig slags?
Fint, bare det ikke går ud over andre. Det bliver frihed under ansvar, og det er der sikkert en del mennesker, som vil have svært ved at håndtere. Jeg har ikke helt fundet ud af, om jeg synes det er en god idé at frigive kokain, heroin og deslige. Dog tror jeg, at det bliver lovligt (på et tidspunkt i fremtiden) at indtage hash&marihuana. For folk som mig, som ikke begår nogen kriminalitet, er det irriterende-for at sige det mildt- at nogle mennesker i samfundet, som sidder på magten og styringen af staten, har bestemt, at hash og marihuana ikke er lovligt! Og det selvom skadevirkningerne er mindre end tobak og alkohol, som staten sidder på.

Og ved I hvorfor? Som Chris Rock rigtigt nok har sagt det: Fordi hjemlandet ikke selv (åbenlyst) producerer f.eks. tjald eller coke. Staten tjener ingen penge på de stoffer, hvorimod pengene strømmer ind fra den almindelige (og sjovt nok LOVLIGE) medicinal-industri!! Se, min idé er så, at man begynder at dyrke disse ting i hjemlandet og lade staten styre salget (hvorvidt coke o.lign. kommer ind i billedet her - ved en afkriminalisering- er op til dig at tænke dig til). Apotekerne kunne snildt håndtere salget af marihuana, eksempelvis, og det skulle være lovligt at købe evt. op til 10 gram til personligt forbrug. Videresalg ville fortsat være ulovligt, ligesom det er tilfældet med f.eks. salg af stesolid eller ritalin på gaden.
Det er blot min teori om, hvordan man kunne køre det under 'ordnede forhold'. :-)

Jeg arbejder ved siden af min kunstneriske side på et lager, som opbevarer og leverer medicinen til størstedelen af alle apoteker på Sjælland.
Det er mange, og lageret er enormt. Når jeg tænker på, hvor mange pakker medicin jeg pakker på en arbejdsdag, svimler det for mig. Og når jeg så tænker på, hvor mange FORSKELLIGE slags medicin, der fucking er, ja, I ville ganske enkelt ikke tro jeres egne øjne. Så penge bliver der tjent på medicinal-industrien...Rigtig mange. Men grådige, som staten jo er,, så forbyder de os at tage DE stoffer, de ikke har lavet.
Eller, som de i hvert fald ser nogen fortjeneste på.

Jeg ser ingen afkriminalisering af stoffer indenfor den nærmeste fremtid. Ikke med den nuværende normaliserings-regering. :roll:
Vi må håbe, at det går op for flere og flere folk, hvor meget fejl de tog, ved at stemme Venstre ind på magten igen, og gå tilbage og få de røde på tronen, hvor de hører til. Vi kan trøste os med, at Enhedslisten ved sidste valg gik meget frem, fik flere mandater, og dermed mere at skulle have sagt i Folketinget! Jeg stemte ikke på dem sidst, da jeg optimistisk troede på, at Minimalistpartiet kom ind med bare et par mandater. Det gjorde de ikke, de røg ud i kulden igen, så næste gang bliver det nok liste Ø. I Enhedslisten har vi Pernille Rosenkrantz Tejl, som taler varmt for en anden hash-lovgivning her i Danmark.

:)
Peace

PS! Husk demonstration i København - "Stop Bush!" onsdag 6.juli kl. 14:00
http://www.stopbush.dk for information!

Drumstick

Titel:
Nu gik der politik i det.

Personligt syntes jeg hverken at venstre eller social demokratiet skal styre dette dejlige land - socialdemokraterne bliver mere og mere højreorienteret men skilter stadigvæk med at de er et arbejderparti - i starten gik de jo ind for at alle skal have det som de rige har - hus - vovhund og dytspand - det fik de så halvvejs igennem - nu er de bare fucked up - solidariteten er squ forsvundet - nu handler politik mere om hvem der ser slidt og gammel ud - og hvem der sagde hvad som var noget lort sidste gang de var i TV - de fleste af partierne burde tage dem selv om til en revurdering og finde ud af hvad det egentligt stod for dengang hvor det ikke var en kamp om magten men en kamp om et bedre land - det er bare min mening.

Stoffer kunne godt legaliseres - jeg har tænkt meget over det - og det ville squ sætte en stopper for det meste organiseret kriminalitet - fordi det er der de laver pengene - og man må jo sige at de andre udveje for at lave store penge (våben og import af købekællinger) er lidt sværer end at smugle 10.000 E piller over landets grænser - men den legalisering skulle indebære at alle stofbrugere blev registreret - og det skulle være ulovligt at blive taget på offentlig gade under påvirkelse af stoffer - selvfølgelig skulle man måtte lamme sig til diverse arrangementer - men så hedder det an taxa hjem, ikke nogen slinger i valsen på lokale værtshuse - ligeledes skulle det være frit for alle at kigge i dette register over folk der tog stoffer således at alle kan vide om naboen er en weekendslammer - men det er bare min mening - syntes selv der er lidt hold i den.

Elven Out

Og PLUR der astral - du behøver ikke være så fanatisk og ensindig for at få din mening igennem - husk der skal være plads til os andre osse.

En anden ting - Trip er ikke virkelighed - det er en kemisk skabt virkelighed som gemmer sig inden i vores hoveder - fordi virkeligheden er her altid - det andet kommer når kemikalierne kommer i blodet - det er der squ ikke nogen der kan nægte

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
ELVEN RAVER skrev:
Stoffer kunne godt legaliseres - jeg har tænkt meget over det - og det ville squ sætte en stopper for det meste organiseret kriminalitet - fordi det er der de laver pengene - og man må jo sige at de andre udveje for at lave store penge (våben og import af købekællinger) er lidt sværer end at smugle 10.000 E piller over landets grænser - men den legalisering skulle indebære at alle stofbrugere blev registreret - og det skulle være ulovligt at blive taget på offentlig gade under påvirkelse af stoffer - selvfølgelig skulle man måtte lamme sig til diverse arrangementer - men så hedder det an taxa hjem, ikke nogen slinger i valsen på lokale værtshuse - ligeledes skulle det være frit for alle at kigge i dette register over folk der tog stoffer således at alle kan vide om naboen er en weekendslammer - men det er bare min mening - syntes selv der er lidt hold i den.

Elven Out

Hvorfor fanden skal stofbrugere registreres? Skal alkoholnydere, rygere og kaffedrikkere så også registreres?

En legalisering af stoffer, der i dag er illegale, vil næppe med et trylleslag fjerne organiseret kriminalitet. Det eneste, en legalisering vil gøre i den sammenhæng, er, at prisen muligvis vil blive presset ned. Men kriminaliteten ifm. med stoffer vil da fortsætte - der vil bare være færre penge at tjene og i sidste ende derfor sandsynligvis også færre grupperinger af aktører på det illegale marked.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
ELVEN RAVER skrev:
Og ja, jeg kan godt finde på at slås - men når jeg endelig gør det, ja så har jeg fandmer osse grund til det - og det er ALDRIG mig der starter, jeg forsvarer mig bare, undtagelsesvis hvis folk fucker mig for penge eller rører min familie - det er uacceptabelt og så slås jeg squ om jeg har taget noget eller ej, så må du så syntes at jeg er barbarisk...

Så vidt jeg har kunnet forstå på de forskellige spydige kommentarer, siden du kom tilbage på boardet, så har du vist selv hustlet en del medlemmer på boardet for penge, og har noget der kunne tyde på at være narkogæld rundt omkring...

Så du ville mene at det var helt i orden, hvis folk gav dig nogen på hovedet pga. det?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]