Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 16:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

sieg heil...

Titel:
Medlem

Ja for satan!

Vi skal alle gå i slips og jakkesæt, arbejde 36 timer om ugen på et kontor, og helst lidt derover. Og vi ved jo allesammen at christianitter er de eneste mennesker i danmark som ikke indordner sig efter reglerne, eller er på bistand (ja hejsa?).

Noget bør der gøres ved staden, ja. Fristed er det jo ikke længere, jeg tvivler da stærkt på at jeg ville kunne få lov til at sætte et skur op derude, og så leve der. Hvad der skal gøres, ved jeg ikke. Jeg ønsker ikke at miste den stemning som der bliver omtalt her.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
loader skrev:
luk staden og send alle de samfundstaber en regning for grunden som de stjal. og så kræv de penge med tilbage virkene kræft, og hvis ikk de kan betale så må de afsone dem,

væk med lortet,
at være hippi er en clishe??? kan ikk huske hvordan det staves men det er en tale måde lige som psyko med også er en clishe og det stinker,
60érne er over fat det da, for hælvede,
der er da heller ikk noget mere vammelt end sådan en kælleng med deadshit loks, og deres vamle genbrugs tøj. og så er de som regl total uhygiejnisk, væk med lortet ( deponering og eleminering samt konzentration af de fjolser ) ville gavne hel heden for dette samfund

Den lader vi stå et øjeblik.....Ingen kommentarer!

Titel:
Dedikeret medlem

loader skrev:
luk staden og send alle de samfundstaber en regning for grunden som de stjal. og så kræv de penge med tilbage virkene kræft, og hvis ikk de kan betale så må de afsone dem,

væk med lortet,
at være hippi er en clishe??? kan ikk huske hvordan det staves men det er en tale måde lige som psyko med også er en clishe og det stinker,
60érne er over fat det da, for hælvede,
der er da heller ikk noget mere vammelt end sådan en kælleng med deadshit loks, og deres vamle genbrugs tøj. og så er de som regl total uhygiejnisk, væk med lortet ( deponering og eleminering samt konzentration af de fjolser ) ville gavne hel heden for dette samfund

Du er lidt en idiot, ikke ? Jeg siger, at alle der ikke kan finde ud af korrekt korrekturlæsning, kommasætning, kongruens og generelt bare situationsfornemmelse burde smides i Kz-lejre. Det er simpelthen bare så kliche-agtigt at stave forkert.
Fedt, ikke ? :roll:

Titel:
Relativistisk båthorn

Men de har satme lavet noget godt musik... kliché... "Masselinjen" er min egen favorit. Det er danmark's bedste stykke musik nogensinde, bærende danmark's bedste mandlige sang-stemme nogensinde (hvis jeg havde været kvinde havde jeg giftet mig med ham og givet ham sex hver dag)

Ups, offtopic, I'm out of here... :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]