Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 23:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 223 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
KingOfBongbong skrev:
Er blevet præsenteret for så mange meget underlige facts

Hvordan ved du at det er facts? den måde der argumenteres på, på den side du linker til er dybt useriøs.

Relativistisk båthorn

Det bedste sted er nok at starte med at se på hvad man reelt ved, og vi ved med sikkerhed at der åbenbart findes mennesker i denne verden der ikke går af vejen for at foretage denne slags handlinger. Mordere findes. Folk der ikke går af vejen for at starte krige, findes. Forbrydere findes.

Vi ved også at konspirationer findes. Ligenu snakker de feks om danmarks største svindel-sag, som åbenbart godt ku' holdes hemmelig selvom det angiveligt var over 1 millard kroner det drejer sig om (det er mange penge at holde hemmelige)

Eller bombningen i mumbai forleden, som indien jo sagde var lavet af pakistan's efterretnings-væsen. Sådan sagde man også om bombningen af den danske ambassade i pakistan tidligere. Den bil der blev brugt var fra pakistan's efterretnings-tjeneste, såvidt jeg husker medierne's historier, og hvis det er sandt så må vi jo konstatere at statslige efterretnings-væsner åbenbart ikke stopper ved brug af vold eller drab på civile.

Og det ved vi jo allerede at de ikke gør, for cia har feks bombet et bryllup i afghanistan sidste år, eller forrige år eller hvornår det nu præcis var, hvor en del civile døde, nogle og 20 såvidt jeg husker, da de troede, det sagde de ihvertfald i medierne, at en alqeida nummer-2 var tilstede, hvilket det bagefter viste sig at han ikke var.

Vi ved jo også at cia kidnapper formodede terrorister og flytter dem til hemmelige fængsler hvor de bli'r udsat for tortur. Og vi har også alle set abu-ghraib fængsels-billederne fra irak, og kender naturligvis også til guantanamo.

Så at stater, eller statslige organer, bli'r sat til at mishandle mennesker som den enkelte stat mener er fjender, er IKKE fiktion.

Historien viser det også; hitler. En demokratisk valgt stats-leder der brugte sit mandat til at gasse et mindre-tal af sine egne lands-mænd i sit eget land til døde. Det er heller ikke fiktion.

Eller hiroshima-bomben, som blev smidt på en storby med tusindvis af civile ofre. Det var ikke et militært mål, men blev forfulgt alligevel.

Og at usa-præsidenter bruger Ulovlige metoder er heller ikke en hemmelighed. Nixon gjorde det. Det er heller ikke fiktion. Han blev dog opdaget, men hvem ved om der er flere andre incidenter der IKKE er blevet opdaget igennem tiderne. Man opdager næppe AL svindel der reelt foregår.

Så onde mennesker (set fra vores syns-vinkel), der er istand til at bevare markante hemmeligheder, er altså en mulighed i denne verden. Det er et faktum vi ka' konstatere.

Dermed er MULIGHEDEN etableret.

Så er der MOTIVET. Er der sådan et, og hvem har det, Bush eller binladen eller en tredje-part.

Den er meget mere kompliceret, for begge parter ka' siges at ha' motivet.

Binladen, fordi han enten hader usa eller fordi han føler han ska' forsvare sin kultur mod de vantro. Det er sandsynligt at han er imod usa (hvis det altså er han's stemme der er på de mange lyd-bånd de har vist i medierne, hvor han trash-talk'er usa, og det ved kun de der laver båndene), så han har ihvertfald et motiv.

Bush, fordi han måske virkelig er enig med neo-con's ideologi om at verden sku' ha' 'the new world order', og som måske følte at det var et offer man ku' tåle i kampen for det rigtige usa.
Usa har jo en aktiv udenrigs-politik, og har før brugt grusomme og voldelige metoder mod sine fjender, vietnam feks, agent orange, eller våben med uran-forstærkede sprænghoveder i irak, og fosfor-bomber. De vil heller ikke skrive under på at forbyde brug af klynge-bomber, som mange andre lande gjorde her i denne uge.

Og så må man aldrig forklejne hvordan folk på 'store' poster ka' begynde at tro de er over-mennesker der må træffe forbryderiske valg 'for the greater good'. Det gælder både bin-laden og bush, der begge er ledere for deres folk, og derfor måske får 'ledelses-kuller'.

Det er også blevet påvist, en dansk undersøgelse har blaa gjort dette (det var i medierne for nogle år siden), at der findes et større antal psykopater blandt ledere end blandt ikke-ledere. Altså en tendens til at jobbet som leder åbenbart tiltrækker en særlig type mennesker som er mere kolde og kyniske.

Real-politik er jo en særlig klasse.
Irak-krigen har kostet over 100 tusinde døde civile i irak, men det er lovligt fordi det er en stat der har startet invasionen og krigen. Havde det været binladen der angreb irak, så havde alle syntes det var den rene ondskab.
Så dobbelt-moral er også en ting man ska' huske på eksisterer.

Mennesker ka' finde på hvad som helst, så alt er vel muligt?

Personligt tror jeg ikke bush står bag, men han står så bag guantanamo og irak og afghanistan og narko-krig og skatte-lettelser til de rige og meget andet ondskab, så han har sandsynligvis flere liv på samvittigheden end binladen, hvis man endelig gjorde det op i kolde hårde antal. Ihvertfald er der over 3000 døde us-soldater, som følge af irak-krigen, og det modsvarer jo antallet af døde i 911.

Så hvem af de 2 der egentlig er værst, hvis man tæller lig, er ikke så sort-hvidt synes jeg. Jeg ka' dog ikke selv li' nogen af dem, men jeg foretrækker dog til enhver tid usa som samfund fremfor saudiarabien som binladen er fra (selvom de sjovt nok er allierede med usa), eller afghanistan eller irak eller iran eller tilsvarende samfund. Ikke at de arabiske værre samfund frikender de ondskabsfulde sider af usa, men realistisk set er der stadig mere frihed i usa end i en del muslimske samfund. Intet er vel perfekt.

@KingOfBongbong; du si'r flyvevåbenet fejlede, ka' du ikke lige uddybe hvordan du mener de fejlede?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Halugenlampe skrev:
Portuz skrev:
KingOfBongbong skrev:
Portuz skrev:
KingOfBongbong: Hvis det skulle være et insider job, kan du så fortælle hvad de største grunde til det skulle være?

magt og penge

Jeg vil dog gerne havde svar på nogle af de spørgmål måden 3 bygninger faldder til jorden på, hvorfor flyvevåbnet fejlede osv. det virker da ekstremt underligt i mine øjne

Hvilke penge kommer der ud af at smadre Twin Towers?

læs sødknarkers indlæg.

Men nu var det jo sjovt nok KingOfBongbong jeg spurgte, og nok ikke fordi jeg var i tvivl, men gerne ville høre hvad han mente.

Så KingOfBongbong vil du ikke svare mig?

JEL skrev:
@KingOfBongbong; du si'r flyvevåbenet fejlede, ka' du ikke lige uddybe hvordan du mener de fejlede?

Jeg kan ikke lige huske om det har et navn, men USA har et system hvor flyvevåbnet på kort tid skal gå i luften og skyde ukontrollerede fly ned.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
Portuz skrev:
Halugenlampe skrev:
Portuz skrev:
KingOfBongbong skrev:
Portuz skrev:
KingOfBongbong: Hvis det skulle være et insider job, kan du så fortælle hvad de største grunde til det skulle være?

magt og penge

Jeg vil dog gerne havde svar på nogle af de spørgmål måden 3 bygninger faldder til jorden på, hvorfor flyvevåbnet fejlede osv. det virker da ekstremt underligt i mine øjne

Hvilke penge kommer der ud af at smadre Twin Towers?

læs sødknarkers indlæg.

Men nu var det jo sjovt nok KingOfBongbong jeg spurgte, og nok ikke fordi jeg var i tvivl, men gerne ville høre hvad han mente.

Så KingOfBongbong vil du ikke svare mig?

JEL skrev:

Jeg kan ikke lige huske om det har et navn, men USA har et system hvor flyvevåbnet på kort tid skal gå i luften og skyde ukontrollerede fly ned.

Vil godt svare men har sq ikke noget nyt at tilføje til det sød knarker skrev hehe.

Yes flyvevåbnet opfyldte ikke deres pligt med hensyn til at udskadeligegøre flyene lige som der var mange andre ting der ikke gik efter planen.
http://www.youtube.com/watch?v=jze33vZCpwo

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Det er nok meget normalt at man tænker sig om et par gange, før man skyder misiller efter et fly fyldt med civili mennesker.

Relativistisk båthorn

Portuz skrev:

Ok, det var jeg ikke klar over. Tak for svaret.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

JEL skrev:
Portuz skrev:

Var så lidt, har ledt efter det på skrift, men kan ikke umildbart finde det. Pointen er jo også at det på mystisk nok ikke virkede, men så igen, var de onde gode nok kan man jo ikke se fra jorden at noget er i galt med flyet. Selvfølgelig hvis det flyver uden for kursen, men det er ikke nok til at pløkke det ned.

Site Webmaster
Brugeravatar

JEL skrev:
Portuz skrev:

Det hedder NORAD. De gjorde hvad de skulle ved 9/11.
NORAD skyder ikke bare sådan fly ned. Ud af de 129 fly de opsnappede i 2000, skød de 0 ned.

Forløbet er gennemgået i detaljer her:
http://www.historycommons.org/context.j ... isscramble

NORAD (Og især underafdelingen NEADS) handlede måske sjusket ved 9/11, men hvordan det skulle pege på at 9/11 angrebene var udført af andre end hidsige fundementalister forstår jeg ikke.

"Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Der er et par ting som gør at jeg enten kommer til at tænke om der er noget galt. Enten et insider job eller et bestilingsjob fra militær eller efterretnings tjeneste.

Obamas familie forlod amerikansk luftrum i timerne efter angrebet i et civilt fly. på et tidspunkt hvor INGEN andre havde lov til at flyve i hele landet og så var der en til massiv bygning med 40+ etager som mærkeligt nok faldt sammen. Den hørte man intet om i nyhederne og den rapport der er blevet udfærdiget af usa regering springet let og elegant hen over at denne bygning faldt sammen. Når jeg lægger meget vægt på FALDT sammen så er det fordi en flyver med sprængstof ombord der brager ind i en bygning og sprænger sin last vil skabe en explotion og ikke en kontrolleret sammen styrtning. Endnu mærkeligere er det at der aldrig var nogen flyver der ramte denne bygning. Nogen må ha lagt den ned. Men siden det ikke kan være en flyver så må det være nogen på jorden og dem var der jo heller ingen af. Kun amerikanere.

Den skade flyvene lavede på de to søster tårne svarer heller ikke til den effekt man efterfølgende har simuleret og forklaret fra uafhængige experter.

En ting er sikkert. Der er et eller andet galt.

Junior medlem
Brugeravatar

Bygninger med stålkonstruktion styrter ikke sammen ved brand. Der må ha værret sprængstoffer i hele bygningen. Altså en kontroleret nedrivning. Se bare bygning 7 som var den 3. bygning der styrtede sammen. Den blev ikke en gang ramt af noget fly.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tralala skrev:
Bygninger med stålkonstruktion styrter ikke sammen ved brand. Der må ha værret sprængstoffer i hele bygningen. Altså en kontroleret nedrivning. Se bare bygning 7 som var den 3. bygning der styrtede sammen. Den blev ikke en gang ramt af noget fly.

Men explosioner kan jo ske ved hjælp af brand!

Psychedelia Gay Overlord

DoYouSpeakWak?? skrev:
Når jeg lægger meget vægt på FALDT sammen så er det fordi en flyver med sprængstof ombord der brager ind i en bygning og sprænger sin last vil skabe en explotion og ikke en kontrolleret sammen styrtning. Endnu mærkeligere er det at der aldrig var nogen flyver der ramte denne bygning. Nogen må ha lagt den ned.

Det er lige præcis dette jeg taler om. Du ser noget du ikke forstår, så fylder du det ud med sammensværgelsesteori. Sagen er jo blot at du i virkeligheden ikke aner noget om det, og de konklusioner om at "nogen" er udtryk for den måde det menneskelige sind virker, når det ser noget det ikke kan få til at hænge sammen. Jeg siger ikke at det er unormalt at gøre sådan, jeg siger bare at der er intet der gør at du kan drage den slags konklusioner.

Junior medlem
Brugeravatar

Portuz skrev:
Tralala skrev:

Der skal bruges dynamit eller andet sprængstof til for at få højhuse af den størrelse til at kolapse.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Tralala skrev:
Portuz skrev:
Tralala skrev:

Der skal bruges dynamit eller andet sprængstof til for at få højhuse af den størrelse til at kolapse.

ja, og man ser tydeligt på videoen at det er en total kontrolleret nedrivning, hvis en bygning falder sammen ved hvad der skulle forstille at være et tiilfælde ville den ikke falde lige ned uden så meget som at lave en ridse i lakken på bilerne ved siden af.

det ville være meget mere voldsomt og ukontrolleret.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Så vidt jeg husker, styrtede de sammen fordi at branden, som jo stod på i mange mange timer, fik stårkonstruktionen til at blive så varm at den ikke længere kunne holde (varmt stål er jo ikke lige det mest stabile). Fuldstændig at udelukke at de kan styrke sammen, uden hjælp af sprængstoffer er jo latterligt. Og overvej lige hvor højt oppe flyende ramte... Det ville jo aldrig nogensinde få det til at vælte som et træ. Og lad os sige at varmen var grunden til faldet, så er det da meget logisk at når toppen begynder at falde, så bliver resten af bygningen "trykket" ned. Derved den ret "flotte" nedstyrtning. Jeg er ikke arkitekt, eller bygningsnedrivningsekspert, så jeg vil ikke komme med nogen konklusioner, men det er i bestemt heller...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
DoYouSpeakWak?? skrev:
Obamas familie forlod amerikansk luftrum

Jeg er også selv kommet til at forveksle de to. Spøjst at USA har fået en præsident hvis navn minder så meget om landets to værste fjender i nyere tid - Barrack Hussein Obama, Osama Bin Laden, Saddam Hussein. Må se hvad konspirationerne har at sige om det.. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tralala skrev:
Portuz skrev:
Tralala skrev:

Lige meget hvad du siger kan det sagtens ske på andre måder. Men hvis du bare har RET, så er sagen jo afgjort!

Psychedelia Gay Overlord

Tralala skrev:

Hvorledes har du tilegnet dig denne ekspertise?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Tja hvis det har været et insider job, er der vel kun to personer der ved det? så det er svært at sidde her i Danmark og bedømme, det er kun antagelser vi kan foretage..

8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Der må da være flere end to personer til at planlægge et så omfattende snyde nummer, jeg ville gætte på flere hundred personer i mere eller mindrer grad må have været indblandet, hvilket jeg ser som endnu et argument for at teorien er til at lukke op og skide i.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 223 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]