Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 13:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Relativistisk båthorn

Halugenlampe skrev:
jeg er godt klar over at der er sket en begrænsning af friheder i forbindelse med patriot act. men prøv nu lige at være reelle. JEL, Obama lukkede netop, som noget af det første, Guantanamo.

Som XUN allerede har nævnt, så er guantanamo desværre ikke lukket endnu. Og selvom obama Ubetinget er min favorit, i forhold til det andet valg man havde, så ska' han først levere varen før han får credit herfra.
Sålænge guantanamo kører, så har han ikke leveret varen.

Og i tillæg; hvis al den hemmelige overvågning og de Uretfærdige rettergange, hvor forsvaret ikke må være med, fortsætter, så hjælper det jo intet.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Astral din skank skrev det til Dr. P kun fordi han har postet en identisk besked til mig i en tidligere tråd, men det kunne du jo ikke vide. Så du er undskyldt for din uvidenhed, selvom det nok vil blive forstået dobbelttydigt. Desuden har jeg mange penge så pas på med at hate her, for jeg er frimurer og alien ! og sort, så jeg er bygget til ondskab som du nok kan forstå.

Og tilsyneladende er det dig der er en såkaldt klovneidiot som gør de grimme piger lesbiske fordi de har været sammen med dig og udover din fysiske underlegenhed, er der åbenbart blevet taget et godt slag domino med dine brikker, kort efter fødslen. Du kommer og siger at grundet historien, så ved du hvad der vil ske i fremtiden? Hvem stiller en garanti for at historien vil gentage sig, når formålet ved at kende historien er at lære af dens fejl, og derfor gøre noget ved dem næste gang man står i en lignende situation. Og alt det konspirationsteri pis, kender selv en som heldigvis endelig er vågnet op fra den koger. Han ville ikke engang arbejde andet end sort, fordi så betalte han skat, og de penge skat går til er dem bag tæppet med alle pengene som er ved at kneppe hele verden op osv. det er alt for langt ude. Ja måske er der interviews med folk der tilsyneladende er stærkt opmærksomhedkrævende og derfor sidder og lukker mundlort ud om noget de på ingen måde har mulighed for at være mere sikker i sin sag om, i forhold til lille lise fra 5. a så jeg syntes du skulle knytte kussen, og komme videre.

P.S nu har jeg endelig taget mig sammen til at læse hele dine post's og hold da kæft jeg er pinlig berørt over at du betragter mig som en idiot, så må jeg være på stadiet under hvor jeg kan styre mit mundvand og mine kropsbevægelser, fordi så retarderet er du jo, og jeg er jo så efter dit udsagn mere idiot end det, så det må være en slem omgang. Men hey du har nok set et interview med mig, så nu er du jo nok ekspert på området.

8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg opfordrer hermed venligt til, at i prøver at formidler jeres tanker på en lidt mindre fordomsfyldt måde. Her tænkes der ikke på teorier omkring hvem der styrer hvad, men nærmere på dine medborgeres intelligensniveau.
Jeg er desværre ikke så hurtig med at opdage jeres svinerier, til at jeg kan fjerne dem inden i selv quoter dem, eller refererer til dem, og dermed ryger forståelsen hvis jeg sletter for meget i tråden.
MVH Moderator i politisk forum

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]