Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 12:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: pis og lort
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
[Bush er godt nok en nar når han i nat i FN sagde at usa vil gå uden om FN hvis FN si'r nej til irak-angreb. Hvis usa startede med at respektere FN ville vi ha' taget et vigtigt skridt. En verdensdomstol som selv usa ikke vovede at hæve sig over. Det ville være gavnligt (men irak sku' selvfølgelig OGSÅ følge FN's regler, lige for lige)[/B][/QUOTE]

men det går irak ikke de vil heller spare våben op til at kunne lægge hele verden øde det er nok også den bedste måde at fjerne imperlismen og hungersnøden på

det er da klart at usa vil have deres bio våben væk usa er jo det førdste land der ville blive ramt af disse våben.

hvis irak nu starte med at give low til at vise verden at de ikke have noget at skjule så havde resten af verden ikke noget af frygte og så har usa ingen grund til krig

så simpelt

Dedikeret medlem

Morphos du er en lille pikslikkende bums, der burde voldbolles i røven af 8 store neger pikke på engang, hvorefter du skulle have spank indtil du tiggede om at måtte slikke dem rene............

så nu er jeg på cirka samme sagligheds niveau som dig............

og btw: Din mor er ikke specielt god isengen

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Yeah, guffe, spørg din far: Han så på [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Og jeg tror iøvrigt nogen skulle lukke det her topic, da der ikke er andet end inhumant slam tilbage(jeg kigger i din retning morphos [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] )..

Peace,
Tias.

[ 14 September 2002: Besked ændret af: Tias ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
jeg skal nok få ram på jer !!!!!!

og intil da må bolle hihhanen regtik i røven homer svin!!!
jeg er over bevist om at næste års mosegårds tur ender i vold/skududvæksling eller også kommer tais og zik bare ikk.

bare vent bare vent jeg er en tolmodig mand og den der venter venter ikke forgæves bare vent......

Dedikeret medlem

guffe du gør mig horny når du sådan prøve st dominere mig..............................åhhh
er helt våd i trussen nu!

Insane psychedelia user!

Det bestemmer du sgu' da ikke!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg skulle mene at trusler om vold er en ret god måde at blive ekskluderet fra ekskursioner som Moesgaard - Hvis der er en fare for andre deltagende på grund af en nar som Guffe, som vil det da være i alles interesse at han ikke kommer, ikke sandt?

Men nok om det, jeg henstiller til at denne her tråd bliver låst, for der kommer sq ikke noget fornuftigt ud af den.

Peace,
Tias.

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Jeg syns egentlig ikke at man burde holde mindehøjtideligheder overfor 11. September.
Jeg har problemer med at acceptere at 3000 amerikanske liv skulle er mere værd end de tusinder der hver dag bliver dræbt som følge af USA`s handlinger.
-Mathias..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Nej ikke mere værd - ikke på nogen måde - men i sidste vil resultatet være godt - ved ikke om i lagde mærke til den ophøjede menneskelighed og humanisme som fulgte i kølvandet... fuck USA og Bush... men al respekt til de omkomne og til dem som sulter eller dør på anden måde som resultat af USA's inhumane politik - det var USA's egen skyld det som skete med World Trade Center
men forhåbentligt vil det resultere i en opvågning for jorden om at der er noget galt - og det er nu vi skal til og vende om, inden det er for sent

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Voldstrusler? Det bliver bedre og bedre. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] Tror du skal tage dig sammen, Guffe, ellers skal du sq da slet ikke med til Moesgaard.

Peace,
Tias.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Svært, hvis ikke umuligt emne!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Why do they hate us so much?

Ashoka:
Tak for linket... Jeg kan anbefale alle at læse den tekst, der står på sitet. Man får sagen fra begge sider, og en noget større forståelse for verdens syn på USA.
Til dem, der ikke har læst dokumentet i linket endnu, kan jeg sige, at der er 65 grunde til, hvorfor verden hader USA.

Personligt hader jeg nu heller ikke USA, men synes de har alt for ondt af sig selv mht. 11.sept. angrebet, set i forhold til f.eks. de tusinder af civile afghanere, der efterfølgende blev myrdet af USA; blot for at få ram på en lille håndfuld terrorister.

Det er en skør skør verden.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Det er synd at USA spiller herskerrolle over for verden istedet for moderrollen! De har overskuddet (både økonomisk og teknologisk!) til at hjælpe dem der lider! Istedet for at låne penge til lande i problemer bør de starte projekter med skoler, hospitaler og den slags! Så ville de faktisk også skabe et endnu større marked for deres produkter, men det er nu ikke derfor de burde gøre det!

Ovenstående er skrevet af Einstein (ikke lige de ord) for ca 50 år siden, og se om ikke det stadig passer! USA har ikke ændret sig en skid, de er bare blevet værre!

Tag og læs noget af Einstein allesammen, han har skrevet en masse fede tekster om alt fra politik, filosofi, religion, teknologi og sæføli naturvidenskab! Har givet mig en masse fedt stof til eftertanke (som er virkeligt syret at tænke på når man guffer!!)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]