Child of Aum skrev:
JEL: Jeg er altid klar på at bashe nogle svenskere hvis de tager min yndlingsklippeø fra mig - den ø er da så steneren og fed at være baskelam på.... Gad vide om man ikke skulle holde et rave på bornholm engang - det kunne fandme være feeee.

Child of Aum skrev:
Den der dør hvor han er født kan have været verdenen rundt flere gange
Det ka' han selvfølgelig godt ha' været. Alt er jo muligt når man lomme-filosoferer

Child of Aum skrev:
men kender værdien i altid at vende hjem imellem rejserne
Hjemme er, for mit vedkommende, der hvor man finder kærlighed og kys. Og er det på den anden side af globen, så er mit hjem dér.
Hjem er ikke et sted, men en tilstand. Sådan ser jeg ihvertfald på det. Og med den regering vi har i danmark, er den tilstand ikke tilstede her i landet, for mit vedkommende ihvertfald, og derfor har jeg intet behov for at blive her, og føler faktisk slet ikke det er mit hjem. Mit hjem ville aldrig indeholde så lede og Umoralske mennesker som de svin der sidder i regering lige nu og bevidst ødelægger folk's liv med deres lede menneske-fjendske politik:
Den politi-hetz der foregår på CA (christiania) ka' man ikke undgå ved at være diskret. De hash-boder der var på pusher-street var meget diskrete før regeringen forlangte de blev revet ned. Man var nødt til at gå IND på CA for at komme i nærheden af dem, så mere diskret ku' det dårligt ha' været, og det var alligevel ikke nok for de magt-syge politikere. De VILLE bare ødelægge det. Det er total mangel på respekt for andre mennesker's ønsker.
Nu ska' CA laves om til et eller andet borgerligt pis. En asfalteret P-plads, eller et lejligheds-kompleks med dyre glas-fascade lejligheder ingen normale har råd til, eller hvad de nu vil ha' der.
Dvs dem der bor der nu alle bli'r smidt ud, det er dem regeringen IKKE ka' li', mens nogle nye så kommer til senere, dem regeringen GODT ka' li'.
Det er måske ikke direkte etnisk udrensning, men det er klart social udrensning: at udskifte 1 type borgere med en anden.
Det er IKKE frihed, og det er heller ikke respekt for forskellighed og mangfoldighed.
Child of Aum skrev:
da døden er den sidste rejse, skal den starte hvor det hele startede........
Så langt er jeg ikke nået endnu, så den tid den sorg.
Men hvis man nu er født på jorden, og dør på jorden, så er man vel også på sin vis stadig det samme sted? Sålænge man hele tiden er på den samme planet, er man jo ikke kommet så langt fra sit udgangs-punkt, ka' man vel sige.
Men så ka' man jo selvfølgelig blive ved, vi dør jo nok alle i det samme univers vi er født i, hvis man trækker den langt nok ud

Child of Aum skrev:
Den med hunde er kujoner - min kammerat dalle har en dobocanarie der hedder freja og min anden mate bo har en amstaff der hedder caesar - de æder dig hvis de får lyst til det - helt alene endda. Så den der med at køtere er nogle kujoner - ja hvis de meget mindre end mennesket er de - men hvis de godt ved de kan tage en 2 meter fyr ned for sjov - så de sgu ikke bange for dig makker - du kender vist ikke meget til hunde kan jeg høre.
Jeg tror heller ikke hunde er bange for mig, jeg ka' bare ikke li' hunde. Sålænge de holder sig fra mig er alt iorden (søde hunde er selvfølgelig en undtagelse)
Child of Aum skrev:
Hvis du ikke kan købe den fede på Christania (går ud fra CA står for det) så køb den et andet sted eller flyt hvis du utilfreds - har altid sagt at øen er noget lort - medmindre man er ensrettet og et godt eksempel for hovedstaden - så fuck nu ud af den lorteby hvis i er så skide utilfredse - det er jer der i undertal - det er jer der er på deres område - alle os kooks hører sgu da hjemme i jylland - her kan vi gøre som vi vil og det fedt - så snart man nærmer sig øen så går det helt amok, hvorfor det er sådan, jamen, der for mange mennesker hele tiden, for meget dårlig karma, stress, larm, misundelse - men du har ret, jeg kender kun til din tilværelse udfra hvad jeg læser af folks brok over kbh - men hvis i er så sure - så skrid sgu da - gør jeg hvis et sted begynder at begrænse min frihed - så smutter jeg sgu bare - intet problem i det.
At flytte koster penge, og flytter man til et andet land ska' man ha' tilladelser.
Og hvor mange år's ventetid er der feks ikke på lejligheder mange steder, både 10 og 20 år nogle steder. Og hvis man ikke har råd til at købe sit eget hus, så er den mulighed jo heller ikke tilstede.
Alt er jo ejet af nogen i vore dage, så alle steder ska' man ha' tilladelse før man ka' komme. Der er intet frit land tilbage hvor man bare ka' slå sig ned som en anden settler i det vilde vesten og starte sin egen by ("JELCITY / population 1 / sheriff and upholder of the law: ME, myself and I"

)
Alt er organiseret og underlagt ejendoms-ret.
Jo, der er måske lige nord-polen, men der ka' man jo ikke gro noget mad eller holde varmen (endnu da, men måske om nogle år

)
Rent teoretisk er jeg enig med dig, i at man bare ka' flytte, men rent praktisk ka' jeg ikke se hvordan.
Jo, jeg ka' sætte mig ind på hovedbanen som hjemløs, men det får jeg nok ikke meget mere frihed af.
Og jeg har ikke noget pas mere, så jeg ka' ikke engang flygte ud af landet (se, selv dét ska' man ha' lov til først af magt-haverne. Man ka' ikke engang rejse ud uden forhånds-tilladelse. Frihed min bare røv.)
Child of Aum skrev:
Kan sgu ikke hjælpe dig med at skaffe narko
Hvorfor ikke?
Child of Aum skrev:
kan opfører mig som Familien DK instant hvis der bliver brug for det - alt mit slang forsvinder og jeg lyder pludselig som flinke peter nede fra banken og han tager ikke stoffer...... han køber heller ikke stoffer - og har altid en undskyldning for at være i nærheden af hvor mine pushere befinder sig - man skal jo handle mad ind ikke - eller i solen - eller tanke noget benzin - der så mange ting man skal her i livet og hvis man nu bare anskaffer sig stofferne imens man laver nogle af de andre ting, jamen så er man jo egentligt bare lige et smut i solen, men går derfra med en masse dope fordi en anden måske også var i solen - eller i biffen - ude at bowle - ude og spise - man kan sgu lave mange ting når man handler - lasergames er også ret fedt.
Du må altså undskylde min grovhed nu, men hvem er du så? Flinke peter eller ikke?
Det du si'r er jo at du går rundt og lyver hele tiden for at undgå at få problemer med magt-fulde mennesker? Hvordan ka' du kalde den slags for frihed? Det er jo præcis sådan slaver opfører sig for ikke at få tæsk af deres ejer.
"Yes master, no I'm not buying drugs master, I'm just enjoying the sun master".
Det du beskriver er en måtte andre ka' tøre sko på som de har lyst til.
Tror du politikerne i regeringen lever sådan? Nej, de har både fed løn, stor bil, mange ferier hele verden rundt, og gør som de vil, mens de træder på os andre og får policen til at beskytte dem og være deres private tæske-hold på CA.
Child of Aum skrev:
Så ved at blande min "sorte" side sammen med den "hvide" opnår jeg yin-yan - altså balance og derfor smelter jeg ind i baggrunden, ingen autoriter ser mig og når folk skal bedømme mig, altså læger og andre familien DK - så skyder de alt helt ved siden af - de kan slet ikke se på mig at jeg kommer fra et fuckedup miljø men dømmer mig nærmere til aldrig at kunne klare mig i et sådan.... det er så min force - lærte det i mili - vær den grå mand - ham der aldrig er for lidt eller for meget, men bare lige midt imellem, det også det jeg mener med lav-profil - det der mange der ikke forstår - de vil så gerne være smarte, men glemmer at spille efter spillets regler og så taber man.
Den grå mand er den ingen ka' huske, det er sandt nok, på det punkt har du ret.
Men det betyder også at du værdi-sætter dig selv så lavt at du ikke vil kæmpe for din ret til at være den du er i OFFENTLIGHED. Du gemmer dit sande jeg istedet for at rejse dig op og sige "Fuck de svin, jeg er god nok og har ligeså meget ret til et godt liv på mine præmisser som alle andre. De ka' satme bukke sig i støvet for mig, hvis nogen ska' bukke sig i støvet".
De politiker-svin har deres dyre villa'er i nord-sjælland, og hvor de nu ellers bor henne, men lige præcis det ene CA vi har SKAL de bare ha' revet ned.
Der er INGEN fra CA der forlanger at de ska' rive deres dyre villa'er ned. Det viser bare hvilken type Umennesker de politikere er. Og sålænge du, og alle andre der opfører sig på den måde, går og bukker sig for dem, så ka' de fortsætte som de vil.
Jeg fatter ikke du finder dig i det. Hvis danmark er DIT land, hvorfor ska' du så leve som en grå mand? I DIT land burde du vel ku' leve med de farver du nu engang har.
Hvorfor TA'R du ikke din frihed, så du ikke behøver levet som grå mand? Du har tidligere skrevet du er enig i at frihed er noget man ta'r og ikke får. Er du virkelig tilfreds med et liv som noget gråt?
Tænk hvis alle blomster var grå. Så ville alle de smukke haver ikke eksistere

Farver er nødvendige. Det er DET der gi'r livs-kvalitet, og det er DET politikerne dræber.
Child of Aum skrev:
Jeg hjælper alle der gør noget for mig - til fester og festivals render jeg og rydder op, passer på at alle har det godt, men alle disse mennesker gør også noget for mig - de giver mig en fed oplevelse som jeg husker til jeg dør - så hvorfor skulle jeg ikke hjælpe dem? Når jeg hjælper min bror med at bygge om i huset og ordne haven, gør jeg det fordi jeg nyder ligeså meget af det som han gør
Well, det ka' jeg jo ikke rigtigt sige noget dårligt om

Child of Aum skrev:
Og desuden, så det på bornholm de har krøllebølle og han er så fucking COOL og fuckedup - altså en troldefamilie - det jo på svampe på den ø eller ren havluft - hvadend det er, så er det fedt at være på bornholm, der er så stille og rolig en karma - gode varme vibes og sådan - kan godt lide den ø

Og svenskerne skal satme ikke ha den - fatter ikke en skid af hvad de siger og så er bornholm sgu nok ikke så fee en ø mere vel.
Og der er heller ikke mange politikere på bornholm, så det hjælper helt sikkert også på karma

Jep, krølle-bølle er cool, jeg er helt enig.
Der er ingen der ska' træde på bornholm, eller bornholmere, for så bidder de fra sig. Og sådan ska' det være

Bornholmere er på sin vis ligesom amerikanere; hvis der kommer nogen og terroriserer dem, så får de krig