Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Zikterion skrev:
Citat:
Og der er sgu ingen i ungeren der kaster med brosten. Gør din research.

LOL!!!

det var da dagens største løgn!
skide veganer punker hippie, der kommer sq da stadigvæk massere i ungeren som kaster en enkelt lille bitte sten en gang i mellem ;)
[/quote]

Zikterion, din lede kommunist-abe. Jeg synes det er længe siden vi har set dig :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Zikterion>> Ditto hvad Dankplug sagde... Hvor har du været?

ang. stenene så vil jeg ikke holde på at der kommer nogen der ikke har kastet en sten af nogen art i deres liv.

Jeg VIL til gengæld holde på at de påståede forbindelser mellem ungeren og militante anarkister og bl.a. dyrerettighedsforkæmpere i nutiden er til grin. Det eneste vold derinde er når anarkomanerne bliver trætte og prøver at tæve drukpunkerne, og sådan holder vi os selv i skak. Smukt, ing? :(

Titel:
Dedikeret medlem

Heh, dyrerettigheds folk skal oxo bare nakkes!

men, ej, jeg har bare arbejdet for meget her de sidste 4-5 måneder :/, har kraftedme arbejdet så meget at jeg ikke har tid til at drikker mig stiv!!! se det er et problem!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Sofa-vælger.
Jeg syntes selv at jeg ikke ved nok om de forskellige partier, at jeg vil vælge ikke at stemme (til den tid). Måske burde jeg interesere mig mere, men syntes bare at alle partier er halv-fuskede og underlige, men jeg går ud fra jeg må bare finde det der passer mig bedst.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
tjaa, alt andet en fjoghet, Enhedslisten og SF duer ikke til en skid, de er sgu ligeså snævert synede som venstre og Df bare fra den anden side, så det bliver sgu desværre nok socialpamperne, allerhelst ville jeg lade være at stemme men vi skal jo af med fjogh. fuck hvor dansk politik sutter røv

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Det kan man næsten tillade sig at generalisere.. at politik sutter røv! :P

Titel: Re: DF
Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
Johndeer skrev:
Hej!
Dette kan sikkert virke stødende eller provokerende, men jeg går ud fra at her er plads til alle. Jeg er nemlig overbevist om at stemme på Dansk folkeparti.
Mine egne synspunkter er ikke at alle indvandrere skal holdes ude, hvis de er på flugt og beviseligt i fare, men når de så er i Danmark, stadig som gæster, synes jeg ikke det kan være rimeligt at den danske regering ikke kan smide dem hjem. 3 lovovertrædeser (fartbøder, lettere gadeuorden m.v. gælder ikke herunder, men jeg tænker på indbrud, overfald og den slags) og den pågældende person skal sendes hjem, uden adgang til Danmark i 10 år.
Sådan er det jo og jeg tror sgu der er nogen af jer der er enige - Hvis i tør stå frem, så gør det endelig! Men husk jeg er skam ikke rascist, stramme rammerne skal også sættes op for danske lovovertrædere, især voldtægt. :twisted:

PEACE

på nogen områder kan jeg kun give dig ret, men Pia K har jo ingen politik andet end hvad der ifølge ekstra bladet er populært at mene lige nu, desuden er hun alt for arogant og dobbeltmoralsk, men ja vi har et stort problem med et mindre antal af indvandre og det skal der gøres noget ved, og hvis eneste mulighed er at sende dem hjem eller ud på en ø må det være sådan, så får de "gode" indvandre også en bedre chance for at integrere sig i samfundet uden at blive sat i bås med "perkerne", og nej jeg er heller ikke racist, jeg kan bare ikke lide folk som er så fuldstændigt blæst i låget som nogen af de "perkere" jeg møder her i odense, jeg ved godt at der også er "ariske" røvhuller (rigtigt mange endda) men derfor skal vi ikke acceptere "perkere", næ det vi mangler er noget seriøs konsekvens her i danmark, både overfor "arier" og "perkere", de fleste folk glemmer sgu at hver eneste handling man laver har en konsekvens og den er man sgu nødt til at tage med, hvis man laver lort og det ikke har nogen konsekvenser der kan mærkes gør man det jo bare igen (jeg havde f.eks. ikke lavet så meget lort i mit liv hvis der havde været nogle konsekvenser jeg kunne mærke)

Perker er et ord for indvandre der laver ballade og er ikke ment racistisk eller generaliserende, man kunne ligeså godt kalde dem røvhuller men nu valgte jeg ordet perker.

Junior medlem

Geografisk sted: P3
jeg stemmer altid diamentralt modsat flertallet

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Det var da imo. en rigtig skod holdning at have kebabb! :)

Junior medlem

Geografisk sted: P3
axia skrev:
Det var da imo. en rigtig skod holdning at have kebabb! :)

Hvorfor dog det ? Danmark er nettop berømt for sine kludetæppe forlig/politik - se hvad der skete da Fogh og Pia fik absolut magt!

Hvis intet parti/fløj har absolut magt - bliver de nødt til at forhandle sig til alt - ergo er de beskæftiget og har ikke tid til at finde på nyt lort.

Så meget skod er min holdning vist ikke - set i lyset af dette. :roll:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: københavn
kennaab - lyder da som lidt fornuft i det.. men stemme imod sin egen overbevisning, bare for at stemme imod flertallet? Ville jeg nok ikke gøre.

Personligt har jeg ingen idé om hvad jeg vil stemme på nuværende tidspunkt - og den her post har bare forvirret mig mere.. (hvis jeg da har stemmeret til næste valg - kommer an på hvor sent de udskriver det) Jeg kan ikke erklære mig enig i ret meget med nogle partier. Blandt andet mener jeg ikke at rusmidler af nogen form skal være forbudt, eller andre "beskyttende" frihedsberøvende reformer. Nu er nytår jo ikke så langt væk.. hvorfor er knaldfyrværkeri ulovligt? Man kan vel passe på sig selv? Og ellers kan man vel lære det.
Der kan være noget om at bl.a. stoffer kan være samfundsnedbrydende, men det er de uanset om de er illegale eller ej. Folk bruger dem alligevel, og for mig at se er det ikke fordi stofferne er ulovlige at nogle (de fleste) ikke benytter dem, og derfor er forbudet bare at gøre en mindre befolkningsgruppe til kriminelle.
Kriminalitet som vold, mord, voldtægt, indbrud osv. er der ingen tvivl om at vi skal have en lovgivning og en myndighed til at tage hånd om det.
Og selvfølgelig skal vi have et socialt system! På det område ligger jeg et godt stykke ude på venstrefløjen.

og så lige det helt store gennereliserende ord: Tolerence

Hvorfor bekæmper man terrorisme med magt, når det er af magtmisbrug det udspringer? Vi har terrorister i stor stil idag, fordi vi har undertrykt befolkningen i Mellemøsten tidligere. Nu nedkæmper vi dem med vold og bilder os selv ind at det ikke skaber endnu flere terrorister. Stop kampen mod terror og send dem hjælp i stedet..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg kan godt give dig ret, til dels.

Hvis du legalisere alle stoffer, vil det jo fra regeringens side være det samme som at sige at det er okay at tage stoffer og på den måde er jeg sikker på at mange flere ville begynde at tage stoffer. Det er jeg ret sikker på ville blive en glidebane som var umulig at styre....

Titel:
Relativistisk båthorn

Johndeer skrev:
Hvis du legalisere alle stoffer, vil det jo fra regeringens side være det samme som at sige at det er okay at tage stoffer

Er det ikke også det?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Det er okay at tage stoffer.... for folk som sætter sig ind i stofferne og ved hvad de gør... ikke for en forstads brian på vej til techno tramper fest... Han ska sq ikke æde et par mærker og nakke lidt 2cb...

Hvis forstads brianerne fandt frem til den side her ville alle de spader jo fylde dem selv med natskygger og alt andet de kan få rus af... og det ville give en overbelastning af de danske mental hospitaler hvilket gør at der ikke er plads til mig når jeg engang kvajer mig... min plads på den lukkede ska sq ikke tages af en brian i schott jakke der lige har inhaleret en dåse lightergas og og frådet muskat nødder

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Månen
NÆGTER at stemme!

Stemte venstre ved sidste valg da jeg går ind for lavere skatter (ikke bare skattestop) og liberalisme. Har så fundet ud af at venstre ikke er en skid anderledes end socialdemokraterne og iøvrigt har de næsten fokuseret alle deres kræfter i deres regeringsperiode på udlændinge området! Jeg benægter ikke at der er mange problemer med
visse indvandrere, men problemet løses ikke på den måde som venstre griber det an på!

Folk fra andre kulturer er hverken bedre eller dårligere mennesker end os herhjemme, der er både gode og dårlige mennesker allesteder!
Når vi har så mange problemer med indvandrere herhjemme skyldes det osse at vi tiltrækker de helt forkerte indvandrere. Vi har nemlig herhjemme et system der indbyder til at dem som skulle have lyst, bare frit kan komme og kneppe vores samfund lidt i røven og så skal vi nok give dem belønning for det tilmed. Sådan ER Danmark nemlig, den flittige bliver straffet for at være produktiv (i form af endnu højere skatter) og den dovne bliver belønnet for sin dovenskab (bistand), fordi det da er synd for ham at han er som han er. er du indvander så får den fulde servicepakke med betalte ferier til dit hjemland engang imellem og bistand og børnepenge osv osv! Hvad er det lige for nogle indvandrere man tiltrækker her til landet med vores nuværende system bør vi spørge os om??? Er det dem som rigtig gerne vil yde en masse og vise deres værd, men dog osse få en hvis belønning for deres ydelser???? Gu er det da ej, de tager sgu et sted hen med lidt lavere skatter og lidt mindre fremmedfjenskhed!!!

Hvorfor tror i lige at arbejdsløsheden er så stærkt stigende her i landet, og især her i Nordjylland lige for tiden???? Det er sgu da fordi at firmaerne ikke kan få det til at køre rumndt grundede de høje skatter og så flytter de dele af produktionen eller firmaet til steder hvor de ikke bliver straffet, men derimod belønnet for at yde noget stort!! Mange af de højtuddannede højtuddannede her i landet vælger sgu01 da osse at skride for de er godt klar over at de kan tjene bedre i udlandet, og oveni købet ikke blive set ned på af den pågældende befolkning for at være succesfulde (Janteloven)!! En tredjedel af hele det danske arbejdsmarked er offentligt ansatte, HELLO WAKE UP MAN!

Bonghovedet læner sig tilbage, nyder sin bistand og tænker "FUCK Dk, jeg skrider sgu når de har givet mig en uddannelse".
Morer sig iøvrigt ved tanken om et Danmark bestående udelukkende af bistandsklienter og socialrådgivere!!!!!

Så FUCK alle jer hippiesvin, og alle jer kommunister, DK er IKKE næstekærlighedens land!!! Det ligger til ethvert menneskes (eller dyr for den sags skyld) natur at være egoistisk og kun tænke på sig selv!!! Dette gælder altså osse politikkerne i A, Sf og El osv de tænker sgu osse kun på dem selv og hvordan de kan gøre deres egen situation bedre!!!! Det gør vi allesammen!!!!!!!!!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Månen
Sorry, men havde ikke set at emnet var så gammelt og derfor sikkert osse er gået en hel del offtopic, (en rigtig irri ting ved dette board, men kan nok ikke undgås) og har ikke gidet at læse det hele igennem. Men nu fik jeg da sagt hvad jeg skulle have sagt i slutningen af oktober da emnet blev oprettet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
*Bonghovedet* Ja, det er off topic men har lyst til at kommentere alligevel... Hvad mener du med, at DK tiltrækker de forkerte typer indvandrere?! Sæt dig i deres sted! Du er på flugt fra krig og nød - at finde et land med en lav skatteprocent er nok ikke lige første proiritet!!! Og der er mange andre steder din analyse kan gennemhulles, men det er fredag aften...
Og for at holde mig til topic - Jeg stemmer SF

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg stemmer på enhedslisten.. ikke fordi jeg synes det er et fedt parti, men de er dem som jeg opfatter som mest venstre-orienterede..!

Desuden skal vi have nogen til at give Anders Fjogh "fuck- fingeren" engang imellem ( keld Albrechsen din lømmel! :wink: )

Titel:
Insane psychedelia user!

@Bonghovedet:

Liberalisme handler på ingen måde om at være grådig eller egoistisk, og ikke næstekærlig. Af en eller anden sær grund så har nogle såkaldte liberalister (fx. idioterne fra Venstre's Ungdom i min klasse) den ide at man skal være så ligeglad med andre mennesker, være så materialistisk, og altid sætte sig selv i første række. Liberalisme handler om at være fri, og gøre ting af fri vilje, ikke at være en egocentreret idiot.

Jeg synes du skulle skrue ned for blusset og tage og læse lidt på Liberator og Libertas.

Mvh
Jensus

Titel:
Medlem

Det kan jo kun være Enhedslisten :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]