Johndeer skrev:
Hej!
Dette kan sikkert virke stødende eller provokerende, men jeg går ud fra at her er plads til alle. Jeg er nemlig overbevist om at stemme på Dansk folkeparti.
Mine egne synspunkter er ikke at alle indvandrere skal holdes ude, hvis de er på flugt og beviseligt i fare, men når de så er i Danmark, stadig som gæster, synes jeg ikke det kan være rimeligt at den danske regering ikke kan smide dem hjem. 3 lovovertrædeser (fartbøder, lettere gadeuorden m.v. gælder ikke herunder, men jeg tænker på indbrud, overfald og den slags) og den pågældende person skal sendes hjem, uden adgang til Danmark i 10 år.
Sådan er det jo og jeg tror sgu der er nogen af jer der er enige - Hvis i tør stå frem, så gør det endelig! Men husk jeg er skam ikke rascist, stramme rammerne skal også sættes op for danske lovovertrædere, især voldtægt. :twisted:
PEACE
på nogen områder kan jeg kun give dig ret, men Pia K har jo ingen politik andet end hvad der ifølge ekstra bladet er populært at mene lige nu, desuden er hun alt for arogant og dobbeltmoralsk, men ja vi har et stort problem med et mindre antal af indvandre og det skal der gøres noget ved, og hvis eneste mulighed er at sende dem hjem eller ud på en ø må det være sådan, så får de "gode" indvandre også en bedre chance for at integrere sig i samfundet uden at blive sat i bås med "perkerne", og nej jeg er heller ikke racist, jeg kan bare ikke lide folk som er så fuldstændigt blæst i låget som nogen af de "perkere" jeg møder her i odense, jeg ved godt at der også er "ariske" røvhuller (rigtigt mange endda) men derfor skal vi ikke acceptere "perkere", næ det vi mangler er noget seriøs konsekvens her i danmark, både overfor "arier" og "perkere", de fleste folk glemmer sgu at hver eneste handling man laver har en konsekvens og den er man sgu nødt til at tage med, hvis man laver lort og det ikke har nogen konsekvenser der kan mærkes gør man det jo bare igen (jeg havde f.eks. ikke lavet så meget lort i mit liv hvis der havde været nogle konsekvenser jeg kunne mærke)
Perker er et ord for indvandre der laver ballade og er ikke ment racistisk eller generaliserende, man kunne ligeså godt kalde dem røvhuller men nu valgte jeg ordet perker.