Helt ærligt. Lad de rige være rige og de fattige være fattige. med mindre man selv har valgt det eller er syg, så er man ikke fattig i DK. mht min indkomst så står jeg som en af de fattige her i landet, men har sq da både en fed lejlighed, bil og sko på mine fødder.
Enhver her i DK kan blive direktør. Handler om engagement, at ville tage konsekvenserne og i det hele taget hvad man prioriterer her i livet. Hvad er det for noget fis at kalde rige for svin? uden dem havde du ikke noget job (hvis du da ellers har det) eller mulighed for kontanthjælp.
Er vokset op blandt de SÅKALDTE elitebørn og ærligt, der er bare en hel masse andet lort at bekymre sig om. Alle i DK som har en adresse kan være direktør eller sidde i en bestyrelse osv. Og har man ingen adresse, så kan man få det! handler bare om at man gider lave noget og tager ansvar for sit eget liv, i stedet for at sidde og tude over hvad alle de andre har. Jeg er gået fra Nordsjællands Strandvej til et langt mere afdæmpet liv i Jylland og ærligt? Jeg nyder det selvom jeg har flyttet mig væk fra der hvor mange af mine muligheder for at komme i den såkaldte elite var.
Jel, Hold op med at tude, klip dit hår og få et arbejde. lur mig om du så ikke stemmer mere højreorienteret om 10 år?
|