cloud9 skrev:
Fjas skrev:
cloud9 skrev:
prøv videnskab.dk
mere gider jeg ikke at hjælpe dig med da almén viden er dit EGET ansvar!
jeg kan desuden fortælle dig at asiater ( skævøjerne(undskyld)) har 0% neanderthal-gener i sig
LOL!
Du er snotdum.
hvad er du så? når du ikke engang tjekker de oplysninger jeg giver dig????
jeg har en IQ på 153 så der har jeg ingen problemer!!
hvad med om du bare tjekkede de neanderthaloplysninger, og så bare hold din kæft når du er så åbenlyst ubelæst..og blæst
At du har en høj IQ betyder tydeligvis ikke at din sociale intelligens er særlig høj, det bekræfter folk som dig og Breivik... Jeg kan ikke forstå, hvordan du kan sympatisere med en mand der dræber 93 uskyldige mennesker? Er det virkelig det der skal forståes som, "at ofre sig for en sag"? Dit islam had er skræmmende uintelligent, at skære alle mennesker over én kam p.g.a deres religion vidner i høj grad om manglende oplysning... Det der går mig mest på, er samfundets "dem og os" tænkning - i alle henseender... Jeg græmmes...

Edit: Du får det til at lyde som om, at muslimer ikke er mennesker? Det eneste jeg kan sige er: Mange muslimer er i høj grad ofre for indoktrinering, det gør dem desværre engang imellem til voldtægtsforbrydere og terrorister, men at tro, at det vil løse noget at sende dem ihjel og slå dem ihjel som ikke vil sendes hjem, er himmelråbende naivt og psykopatisk. Hvad med at fortsætte dialogen, eller skal vi bare allesammen ty til dehumanisering, starte en borgerkrig og løser problemerne med selvtægt?
Jeg har et lille håb om, at det er stofferne der har fucket dit sind sådan op cloud9, men jeg tror måske bare det er indoktrinering...