I forbindelse med
Jespars tipic om det nye lovforslag om at hæve straffen for besiddelse af rusmidler, kom jeg til at tænke på om psychedelia som forening ikke kunne gøre en større forskel politisk, i forhold til hvad vi kan som enkeltpersoner.
Det jeg helt præcist tænker på, er om vi ikke sammen kunne udforme et brev til de politikere som har med dette lovforslag at gøre, og underskrive det psychedelias brugere.
Håbet er så at det måske ville blive taget mere seriøst hvis vi som en "forening" skrev et seriøst og velformuleret brev, hvori vi detaljeret argumenterer for hvorfor dette lovforslag er så langt ude.
Jeg synes det er rigtigt fedt at der er nogen som tager sig tid til selv at skrive til politikerne, men jeg kan ikke lade være med at tænke om de arrogante politikere overhovedet tager den slags seriøst.
Vi kunne også gøre det til et åbent brev, og sende det til diverse aviser.
Det skal selvfølgelig være noget personerne som har været med til at starte denne side vil gå med til, hvis vi skal bruge psychedelias gode navn.
Jeg ved godt at 97,5% af alle den slags ideer ikke bliver til noget her på siden, men når der nu alligevel er nogen der tager initiativ til selv at skrive til politikerne kunne vi vel lige så godt slå os sammen.
Vi kunne måske skrive brevet inde på vores HR-wiki så alle kan have mulighed for at være med til at komme med tilføjelser og rettelser.
Hvad siger I til min ide?