Det jeg mener, er, at i teorien burde det være muligt at kræve et folkevalg vedr. fri hash! Nu når vi lever i et frit og demokratisk land.
Har dog aldrig nogensinde haft en eneste samfundsfags time, så ved ikke rigtigt hvordan det er skruet sammen i realiteten.
Kunne man ikke lave en landsdækkende kampange og/eller debat, og fortælle danmark realiteten og virkeligheden ved hash.
Ridse alle de gode sider op ved hashen, og komme i debat med politikkerne over nyhederne, det tror jeg ville gøre en kæmpe forskel.
Men da jeg hverken har tid, kontakter og penge, og heller ikke er "voksen"(over 18) synes jeg det virker som et umugligt projekt for mig, men vil mere end gerne støtte det, hvis der er nogle som følger ideen.

Har læst en gammel artikel på nettet, som villy søvndal har skrevet. I den støtter han ideen om fri hash.
For at være seriøs, tror jeg tiden er inde lige nu, til et ungdomsoprør, en ny epokegørende 60/70'er tid!!
Man kan sammenligne fri hash med et forsøg de har kørt i holland (hvis jeg husker rigtigt)
Men der fjernede de alle vejskilte og lyskryds i en hel by, og fik folk til selv at holde øje med trafikken og holde deres vigepligt.
Og procenten for uheld i de kryds er faldet dramatisk!
Hash modulet:
Vi fjerner alle regler der vedrører hash, for folk til selv at holde øje med om små børn eller andre der ikke har godt af det, ryger.
Og procenten for kriminelle og misbrugere vil dermed falde.
På en måde kunne det godt tænkes at det ovenstående kunne lade sig gøre, hvis hashen blev fri, og folk (Nej støtterne) laver det til et kæmpe tabu at ryge hash, så tror jeg man kun får brugere inde for rimelige grænser!