Jugg skrev:
Ron Paul for prez.
Han har selvfølgelig ikke en chance for at vinde, eftersom den eneste positive medie opmærksomhed han får er gennem Daily Show og Colbert report og anden slags comedy. Jeg har ihvertfald ikke set hverken CNN eller Fox tale positivt om manden.
Ron Paul går iøvrigt ind for totalt forbud af abort, og mener ikke at staten bør støtte homoseksuelle menesker der adopterer, selvom han mener at hetero seksuelle der gør ditto bør have støtte af staten.
Jeg mener så ikke at staten bør støtte nogen af delene med penge, men bare det at han ser det så forskelligt er for mig et problem.
Jeg er lidt splittet omkring hans holdninger om at regeringen bør blande sig 100% uden for undervisning, idet, at det er det eneste der har holdt kreationisme tilbage fra skolen.
Desuden mener jeg osse at det er fjollet at han stemte for hegnet langs grænsen til mexico.
Men stadig, han er 100% den bedste kandidat indtil videre. Demokraterne har ihvertfald ingen der kan hamle op med ham.
ps. ron paul er, ligesom gravel, imod indkomst skat.
pps. sidder på work så det er lige skrevet rimelig hurtigt. Men forstå det nu alligevel.
Nej, han går ikke ind for et total forbud af abort. Han er selv abortmodstander men går ind for at de enkelte delstater selv skal kunne bestemme om der skal være forbud, så det er ikke helt rigtigt. Han er i øvrigt gynækolog og har derfor en stor viden om abort. Jeg er selv imod abort men mener ikke at det skal være ulovligt, da jeg i sidste ende mener at den enkelte selv skal bestemme over sin krop. Jeg synes bare det er forkert at gøre og at folk gør det for nemt. Men lovligt skal det være.
Han stemte imod homoseksuel adoption pga. states rights. Man forsøgte at gøre det til et føderalt anliggende så det blev en ret i alle stater. Da der ikke er støtte til dette i forfatningen stemte han imod. Han stemte imod homoseksuelle ægteskaber af samme grund, men mener i bund og grund at ægteskaber ikke er en sag for staten og at folk skal have lov til at gifte sig med hvem de vil.
Hvor ser du at han vil have at staten skal støtte heteroseksuel adoption med penge? Det er nyt for mig.
Jeg er fuldstændig enig med dig i forhold til udlændingepolitik. Det er klart hans svageste punkt, men det er ikke inkonsistent. Der er jeg også uenig med ham.