Det er godt nok nogle indkompetente spader, der sidder og vedtager vores lovforslag.
Forstår det godt til barer, værtshuse etc. Små steder hvor der kun er en CD-afspiller. Dog synes jeg det er totalt sindsygt til spillesteder. Forstår godt idéen med idéen (!), men rent teknisk er det jo nærmest umuligt at smide et trommesæt ud over et PA, UDEN at det overstiger 85DB. Alle i salen må jo hverken klappe eller snakke sammen hvis ikke den måling skal overstige det tilladte.
Det samme har jo gjort sig gældende for utallige udendørs arrangementer. Trafikken i baggrunden overstiger ofte de tilladte grænser!
Samtidig er en rockkoncert også i "kortere perioder" - Jeg synes måske mere man skulle tænke på de bartendere etc. der arbejder på et diskotek hvor der i 6 timer hver aften ons, tors, fre, lør BANKER musik derudaf ved lydniveau-SINDSYG. - Dog kan man vende den om og sige de selv har valgt jobbet.
Nu spiller jeg selv i band, og fremtiden ser sku ikke for godt ud for os musikere.
Det skal siges at når jeg øver alene nede i mit øvelokale, spiller jeg cirka med 90 til 100 decibel...