Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 11:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 66 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
http://politiken.dk/indland/article383267.ece

Hvad fanden sker der? ....

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg synes det er fint.

Titel:
Insane psychedelia user!

Nu skal vi ikke have lange diskussioner om stenkastende gøglere igen, vel?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Dr. Phibes skrev:

Nej tak.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Jeg tror grunden bliver til en metrostation, de har jo allerede planlagt at få en på nørrebo !? :P

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Cubensis skrev:
Jeg tror grunden bliver til en metrostation, de har jo allerede planlagt at få en på nørrebo !? :P

Faktisk en rigtigt god ide :D

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:

Jo vi skal, eftersom jeg over det sidste halve år er røget over på de unges side. Ikke at jeg syntes det er iorden at smadre de små butikker osv, men nu går jeg osse bare ud fra at du med "stenkastende gøglere" mener Ungdomshus tilhængere.

Jeg er ihvertfald pisse sur. Hvorfor helvede kunne de ikke bare have solgt det til ungdomshus fonden dengang?

Iørigt, hvordan har de tænkt sig at få 15 mil for grunden? Det virker da som absurd mange penge for en ikke så stor grund på jagtvej? Men nu har jeg jo ikke sindsyg stor forstand på arbejdsmarkedet, så hvis nogen ved bedre, så ret mig endelig.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jugg skrev:

Iørigt, hvordan har de tænkt sig at få 15 mil for grunden? Det virker da som absurd mange penge for en ikke så stor grund på jagtvej? Men nu har jeg jo ikke sindsyg stor forstand på arbejdsmarkedet, så hvis nogen ved bedre, så ret mig endelig.

Hvis jeg kunne få så mange penge for at sælge sådan en grund, så ville jeg da også have haft gjort det.

Titel:
Medlem

15 mio. er bestemt ikke en dårlig pris. Grunden ligger på et af de mere attraktive steder i KBH og på trods af det manglende hus mener jeg at det snarere er billigt. Havde der fx. stadig ligget det gamle hus (lad os antage at det stod i udemærket stand) ville det løbe op i nogle 20-30 mio.

Hvordan var det egentlig med stoffer dengang i ungdomshuset da det var aktivt og velfungerende? Kom kun der ind en enkel gang, og det var før jeg begyndte at interessere mig for dødsnarko =)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg mangler simpelthen ord for det sindsyge kvindemenneske til Ruth og Hendes Gale Disciple

Jeg har lyst til at skrive alverdens onde ting om hende, men de er for stygge til at stå på skrift

Faderhuset skulle deles om udgiften til et nyt hus og reperationen af Kbh. sammen med kommunen der i første omgang dummede sig noget så alvorligt. De er lige gode om det selvom det er en stor gruppe der af afmagt (og nogen af kedsomhed :roll:) har lavet hærværk.
Jeg tager skarpt afstand fra hærværket på div. butikker, og hader når jeg brager ned i et afbrændt hul i asfalten på racercykel, men er det ikke mærkeligt at de eneste gange man hører om 69 er når der har været ballade. Ingen gider at lytte når der ingen optøjer er. Så jeg kan udemærket godt forstå dem på et eller andet plan

Hvis Ruth virkeligt vil fordrive ondskaben fra Danmark kunne hun starte med sig selv

Titel:
Dedikeret medlem

Jugg skrev:
Hvorfor helvede kunne de ikke bare have solgt det til ungdomshus fonden dengang?

Det må da være det åbenlyse argument for at Faderhuset er nogle idioter.
De spinder blot problemer.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Faderhuset har ikke skabt andet end problemer... Ikke at jeg går ind for hærværk og vold, men det kunne jo været undgået.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Kan nogen huske hvad de gav for huset /grunden - jeg erindre neoget med Ruth's rengørings firma havde et overskud af sorte penge, som blev investeret i jagtvej 69 og mener ikke det var mere end 3-5 mill.

Jeg siger bare Ruth Ind i Eu parlamentet så skal vi lære de sydlandske mafiosoere hvad kold kynisk nordisk kapitalisme er istand til. :twisted:

Tænk lige lidt over det ......

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Badblindboy skrev:
Kan nogen huske hvad de gav for huset /grunden

2.6 mil :) De tjener boksen på det her.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Jugg skrev:
Badblindboy skrev:
Kan nogen huske hvad de gav for huset /grunden

2.6 mil :) De tjener boksen på det her.

Siden hvornår er det blevet udlovligt at tjene boksen?

Jeg går ikke ind for hverken Ruht eller ungeren men mener derimod heller ikke det er en relevant, betraktelsesværdig faktor om faderhuset sidder tilbage med et uverskud.

Det er skam ikke Rudt der har planlagt boligmarkedes tidligere explosive prisstigning.

Titel:
Dedikeret medlem

Læste du ikke det var sorte penge som i den grad bliver vaske hvide og mange doblet - den kvinde kan sku også gøre rent - jeg bliver helt blød i knæene og gifte lysten melder sig igen roll: :roll: :twisted: :twisted: :roll: :roll:

Altså lysten til at indtage en stor dosis gift :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Pisse træt af alt det der lort, med det skide hus.

Åbenbart kan halvdelen af dem som "brugte" ungdomshuset bare ikke finde ud af at opføre sig ordenligt.

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
De har ikke solgt det fordi de åbenbart ikke havde lyst til det. Sjovt nok så er det heldigvis stadigvæk sådan at vi har frihed nok til at bestemme en del over vores egen ejendom. Heldigvis er det hverken jer med "de rigtige meninger" eller politikersvinene der bestemmer hvem vi skal sælge vores ejendom til. Det ville jo være planøkonomi som i Nordkorea eller Sovjetunionen I ved.

Faderhuset har ingen forpligtelse til at tage hensyn til Ungdomshusets brugere. Hvorfor skulle de have det? I øvrigt kan de svin da bare købe et andet hus...nå nej, det ville de jo ikke.

Titel:
Dedikeret medlem

"eller politikersvinene der bestemmer hvem vi skal sælge vores ejendom til"
Skrev dankdawg

Ikke helt rigtigt til tider skal der i forbindelse med nye veje, el-ledninger og lignende - bliver der flyttet mennsker fra deres hjem, også imod deres egen vilje, fordi den nye A38 til fældigvis skal gå der i følge lov af 1981 vedtaget af den hemmelige traffik mafia.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

dankdawg skrev:
De har ikke solgt det fordi de åbenbart ikke havde lyst til det. Sjovt nok så er det heldigvis stadigvæk sådan at vi har frihed nok til at bestemme en del over vores egen ejendom. Heldigvis er det hverken jer med "de rigtige meninger" eller politikersvinene der bestemmer hvem vi skal sælge vores ejendom til. Det ville jo være planøkonomi som i Nordkorea eller Sovjetunionen I ved.

Haha. Ååh ja, den gode gamle, evigt gyldige ejendomsret.
Den højt ærede grundsten i kapitalisters udnyttelse af ... alle andre.

Hvad er det for "rigtige meninger", der bliver disket op med her i tråden? For det er da absolut ikke udtryk for den "rigtige mening", når folk sympatiserer med brugernes kamp, og udtrykker forståelse (ikke sympati!) for optøjer.
Hvis det var den "rigtige mening", ville problemet jo nok aldrig ha' eskaleret som det gjorde.

Og hvor er i øvrigt relevansen i at trække paraleller til Nordkorea og Sovjet?
Det umiddlebare svar her på, er selvfølgelig at ejendomsretten ikke eksisterede/eksisterer (?) (jeg ved ikke noget om Nordkoreas politik på det område) i de omtalte lande - men her stopper ligheden også.
Det ville nemlig ikke være udtryk for planøkonomi, der jo i og for sig ikke har noget med ejendomsretten at gøre.

Tværtimod tjener referencen (rigtig flot endda), (og som altid!) til at fordreje og forvrænge diskutionen.
Come on, ikke engang Dansk Folkeparti bliver ved med at råbe op om Sovjet o.lign., hver gang en spiller melder sig på den yderste venstrefløj.
At drage det ind svarer til at bede om en udtalelse fra en af Enhedslistens MFer, i forbindelse med gårsdagens arrestation af De Røde Khmerers åndelige leder, "brther number two" eller hvem fanden han er.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 66 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]