Petter skrev:
Priserne ka' du takke de nye bødetakster og padderne for.
den holder ikke en meter, de mennesker i kæden der virkeligt løber risiko for vi rygeres skyld får 6kr pr-g når bølgerne går rigtigt højt, og den næste gruppe der tager en om muligt endnu større risiko, får 2kr pr.g for deres ulejlighed. Prisen når det når dk er derfor...tadaa 8kr.
Så kommer der så et hav af mellemhandlere som alle lægger lidt på osv osv . jeg vil skyde på at rockerne på staden, hvis de er heldige (da ingen rigtigt kan lide dem eller tager dem alvorligt) får de rigtigt gode sager til 35-30 pr.g det sælger de så generelt for 100-120 kr. Det hænger bare ikke sammen, og er typisk rockergrådighed. Men ok...jeg er også 'biased' jeg opfatter rockere som en lavere livsform end amøber, en lavere stående snylter type med dårligt selvværd. og ingen evner til at skabe...rettelse, og fuldkomment blottet for evner til andet end misbrug af andre og destruktion, og ingen af delene rangerer højt hos mig.
Citat:
Men det var mere fordi du før fik det til at lyde som om at FRIstad = Fri hash.
det var en del af ideen engang, men som sagt, nosserne skrumpede hen af vejen og blev til små ærter der rasler rundt i christanias samlede pung.
Citat:
Men Christiania vil stadig være en fristad, også selvom der ikke var en eneste pusher derude. Nu vil jeg ikke sige at fordi jeg skal betale en klækkelig sum for en klump fed, at mine koncertbesøg bliver dårligere. Jeg kan jo bare lade være med at ryge, eller købe mit fed et andet sted, men ærlig talt, i forhold til her ude i provinsen, synes jeg at prisen på staden er ganske fornuftig når man ser på kvaliteten.
måske er sjælændere bare nogle grådige møgdyr når de handler med hash, det ved jeg ikke. Men i jylland tager mange distributører ikke mere end et par kr. pr.g så hellere afsætte noget mere af det, og have så mange flere smilende kunder. Hvad 'end pusheren' sætter det til er noget andet, men på staden er prisen sat FØR han får det i hænderne. Dvs, end pusherne kan ikke konkurere med hinanden derude. Der er een pris, og pisser du ved siden af potten er der rocker bal.
Iblandt alt dette bor der en bande kreative hippier, og jeg gad godt vide hvad de egentligt syntes om de snyltere der har suget sig fast på staden som en ondartet svulst imod hele ideen staden er.