Homo Superior skrev:
dankdawg skrev:
Endvidere er det tydeligt at de ikke efterkommer politiets ordrer, og så må man regne med at få slag. Det er absurd at det skal være POLITIETS skyld når de forsøger at beskytte borgerne mod voldelige elementer.
Dine sympatier virker så fuldstændig malplacerede. Du kalder dig selv anarkist (!), men så snart ungdomshusbrugere kommer ind i billedet, så sidder du savlende og sluger billeder af unge, der får unødvendige slag af facistoide (her ka' du bruge det ord) pansere, pansere der glædeligt la'r sin køter stå og gø ind i fjæset på unge piger i futtog. Pansere der tæsker løs og rykker folk rundt, fordi "de ikke efterkommer politiets ordrer". Pansere, hvis helt centrale rolle i hele ungdomshuskonflikten har være at beskytte den hellige ejendomsret (sagde du "anarkist"?!).
dankdawg skrev:
Folk rejser sig jo op, river fat i Politiet, løber væk og jeg ved ikke hvad.
Ha, du lyder som ethvert gammelt konservativt fjols. Hvordan kan du komme frem til, at det at rejse sig op, løbe væk, hive fat i panserne, fuldstændigt retfærdiggør knippelsuppe? Og kom nu, find lige på noget andet end "de fulgte ikke politiets anvisninger". Retfærdiggør det virkelig vold i din verden?
Accept af statens lange arms vold og overgreb ... det er fucking facisme!
"Anarkist"?
Du kommer ikke med et eneste argument. Jeg er af den mening at når vi har et politi og nu ikke må forsvare os selv, så skal de beskytte os mod voldtægt, overfald, røveri, tyveri, vold og andre overgreb.
Det er ikke særligt anarkistisk at protestere imod at politiet beskytter en gruppe mod en andens voldelige overgreb, ihvert fald. Du synes åbenbart bare at folk skal have frit løb til at være voldelige overfor fredelige kirkegængere fordi de har en uenighed med dem.
Det er ikke overgreb, det er tydeligvis forsvar af kirkegængerne mod disse totalitære mennesker. Du kan jo starte med at forklare hvorfor det er OK at ødelægge folks ejendom og angribe deres person mens de holder gudstjeneste, bare fordi man har en uenighed med dem. Kom nu, forklar det. Er det sådan et samfund du vil have?
Vi diskuterer her. Vi er rygende uenige. Men jeg kunne da ikke finde på at slå dig af den grund. Vi klarer os med ord. Er det en god ting hvis jeg angriber dit hjem og stikker dig et par på skrinet?
Beklager, men jeg har svært ved at følge dig. Du forsvarer fascistiske metoder. HArd du overvejet Nordkorea? Du ville passe fint ind.Eller måske nazipartiet?