Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 12:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-21134367.html

Alle ved at politikere lever af at lyve, men når det sker så åbenlyst burde det have en eller anden form for konsekvens.

8)

Medlem
Brugeravatar

Ja, jeg læste det også på tekst tv tidligere.. Det er grinagtigt. Men nu hvor legalisering var oppe og vende i medierne skulle der vel gøres noget for at vi kan blive ved med at holde det livsfarlige narko/one way ticket to hell ulovligt.

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Tak for linket, jeg fik næsten læst artiklen ordentligt igennem, men det var svært at styre mine spontane lattersudbrud. Hvem er den idiot der tror der kun er to hashklubber tilbage i københavn? Altså så kender jeg da den ene af dem. Det er simpelthen idioti at udgive en sådan artikel. hvis politiet gjorde så stor en forskel hvorfor er prisen opå gadeplan så stadig uændret? Hold kæft en gang pladder.

Medlem
Brugeravatar

Hehe ja det er jo så latterligt, der er mere end to rygerkulbber tilbage det vil jeg da gerne skrive under på. Det er bare den manglende effekt af de tiltag der er kommet fra politiets side, som til at starte med er forslag poltikerne har fået udført, som skal dækkes over. Det er fordi det er jo pisse pinligt at de har brugt kassen, på at fører en kampagne som kun har gjort det meget svære for dem selv, at holde hashsalget kontrolleret.

8)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Problemet med politiet og politikerne er, at de fremviser en masse "succesfulde handlinger", og så ANTAGER de, at disse handlinger opfylder den politiske målsætning. Hvilken de jo så helt klart ikke gør.

Men fuck hvor hader jeg hashklubber. Næst efter de her rockerbandetyper, så er det noget af det mest destruktive forbuds-spin-off der findes. Jeg kender én, der boede lige oven på en hashklub (inden den flyttede at par gader væk til D******gade). De ødelagde alt, rev isolering og brandhæmmere ud, ødelagt skorstene, installerede ulovlige toiletter og andet. For ikke at tale om alle de ludere, de også fik sat op dernede (fandt selv en fint indpakket clamydia test derned, da jeg fik en guidet tour). Hvis der udbryder brand eller noget ... så er de fucked i den ejendom, for jeg tvivler på at forsikringen dækker, og ham kæmpeidioten, der udlejer lokalerne er jo ikke til at tvinge penge ud af.

Pokkers nok det er så profitabelt at køre sådan en klub.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Når politiet eller politikerne siger, at der "nu kun er 2 hashklubber tilbage", betyder det i virkeligheden, at "vi nu er nede på kun at have kendskab til 2 af de mange hashklubber der findes". En falliterklæring camoufleret som success. Hvor er det dog sørgeligt.

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Drupe skrev:
Når politiet eller politikerne siger, at der "nu kun er 2 hashklubber tilbage", betyder det i virkeligheden, at "vi nu er nede på kun at have kendskab til 2 af de mange hashklubber der findes". En falliterklæring camoufleret som success. Hvor er det dog sørgeligt.

Helt korrekt. De har lukket en masse klubber som de sikkert har spioneret i lang tid. Det er i den grad en fallit erklæring. Jeg kender også kun to pushere på Bornholm, derfor konstatere jeg da ikke at der kun ER to :D begge pushere har jo selv pushere som har pushere og så videre ...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Politiet er mange ting, men de er ikke forfattere til bogen, der forklarer hvor farligt "availability bias" er... (altså det er vi mennesker har en grim tendens til at drage forhastede konklusioner baseret på de informationer, der tilfældigvis er tilgængelige for os i beslutningsøjeblikket).

Medlem
Brugeravatar

Heh hvis politiet skulle være forfatter til en bog, ville den højst sansynligvis omhandle, hvordan man får gjort mindst muligt konstruktivt for samfundet, og så stadig få løn for det. Enten har man de pansere som bare vil passe deres job og få mad på bordert deraf. Så er der den unge type fra Jylland, som ikke var den ældste af sønnerne (hvilket er grunden til han ikke arvede gården) og får som følge af dette mindreværskomplekser, vil væk fra det hele og tager derfor til storbyen København. Her finder han ud af at hans stærke sider, som eksempelvis at pløje marker ikke er meget værd, og vælger istedet et job hvor du kan have intelligens som en 10 årig, får en tjeneste pistol, en nogelunde løn, samt en masse tid til at afreagere.

Desuden har politiet formegentlig skrevet manus til satire serien Dolf. Dette afsløre de temmelig meget sig selv ved det meget brugte citat "Død med kølle" :)

Har selv en far som er panser, og han er den førstnævnte type. Passer sit arbejde men har ikke brug for at lege dagens helt, eller ødelægge tilværelsen for eksempelvis hashrygere som egentlig bare passer sig selv. Af begge disse typer er der et fællestræk. Den manglende motivation til at udføre deres job som de egentlig burde. De burde selv kunne vurdere og prioritere hvilke sager der tjener samfundet bedst, og handle ud fra det. I stedet render de rundt som en flok hjernedøde tumper, som ligesom resten af befolkningen bliver ramt af mainstream. At nu skal de bare ud og have fat i nogen, de er ikke selv snu nok til at optrevle de egentlige samfundsfjender (ihvertfald meget sjældent) og dette medføre at alle vi andre skal have en dårlig dag i stedet.

8)

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
jeg vil lige indskyde at grunden til de mange jydske politimænd er at politiskolen ligger i kbh og der er det jo nemt at få job med alle de folk på så lidt plads...der sker jo heller ikke ret meget i de små jydske byer...jeg har sjældent låst min cykel i min by. jeg ligger sgu da også flad af grin når jeg ser en film/serie med en ung rookie panser fra det mørke jylland," go´daw....det...pollll-tiiiiiit" :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]