"kære" blæste Nico
Change Change Change, yeah right! militærBarak saddamHussein Ob(s)ama
først lidt spass
sjovt så var det Bush skyld at både Hussein og Osama blev set som fjendebilleder eller syndebukke, men nu da der er så lidt støtte omkring krigen i Irak såvel som Afghanistan blandt befolkningen, behøvede den et facelift og et sort ansigt... Men stadig samme Agenda NWO, ordet flyver selv ud af mandens mund hvis folk var mere vågne
Du ikke bare idirekte truer mig, du udviser også ekstrem mindreværdig intelligens, de ting som jeg har sagt har INTET med gætteri at gøre, men med intelligens, historisk viden, boglig viden
Du er et fjols og en Idiot

Tak for dine intelligente sætninger og opmuntrende ord, du er jo objektiven selv

Hvis nogen burde ufucking dø så burde det da endelig være dig
Men jeg hverken går ind for den slags eller siger det uprovokeret uden først at være blevet indirekte truet ellers ville jeg ikke sige den slags børnehavepjat mdmindre jeg virkelig ønskede at gøre noget ved det, men du har vel bare hele din retardering i munden, jeg vil gerne høre bare én fornuftig tanke fra dig, det ville stimulere mit intelektuelle niveau, jeg går nu kun ind for at du burde få tvangsundervisning i logik

og muligvis medicin hehe you might need some

Eller sut pik på din helt...

Citat:
Plz dø...
Hvad med at droppe det mere eller mindre kvalifacerede gætteri, og lade manden tjene sin tid i sit embede, og derefter analysere hvor vidt han har været påvirket fra diverse sider. Hader når folk vil spå om fremtiden

I kan kunne gætte ikke vide, så hvorfor bruge tiden og energien på noget som aldrig kommer til at gøre noget? I stedet for at bruge tiden og energien der, hvor det påvirker tingene i den retning som er bedst for alle?
Vi nærmer os (medmindre få gode mænd og kvinder rejser sig op og gørnoget ved det) en slavestat hvor befolknings regulering foregår altsammen i en form langt være en Kina og vi ved aligevel at det er en af de hurtigst voksende økonomier, ja netop grundet ekstrem udnyttelse og tyveri fra befolkningen såvel som andre lades, hvores allesammen rare og dejlig vestlige ledere går efter den samme mørke drøm som har været der helt tilbagem verdensmagten + en mere eller mindre computerstyret menneskehed og "hvores" ledere som næsten en form for guder og som ka slippe afsted med stort set alt
opmærksomhed på fakta, dvs. hvornår manden modsiger sig selv (obama) Dette er ekstremt vigtigt at folk gir sig til at analysere hans taler eller i det mindste høre efter og huske hvornår han siger ét og hvornår han siger noget andet
Det må jeg sige, med de stærke følelser KAN du jo ik være andet end objektiv

nå men så snakker jeg da bare lidt grovere, så ka det måske være du forstår lidt mere af det, ska nok la være med at, blive for detaljeret og tør, kedelig og sober... Nu burde selv Idioter som dig selv ku forstå hva jeg skriver... Men husk, alle har en mening ligesåvel som alle har et røvhul, indtil videre har jeg kun set dit røvhul, men hvis det er det du tænker med, så gå venligst igang med at tænke og skriv noget lidt mere sofistikeret og læg dine hadefordomme fra dig, men du er vel sikkert en Obama elsker som angriber alle som er lidt skeptiske og skarpsindigt iagtager hva manden foretager sig bag det karismatiske ansigt, men mere og mere ligner han INTET andet end en simpel korrupt gangster og så er det underordnet om han er en del af regeringen eller han er en præsident, by the way hvorfor er folk så blinde over for elitens tricks og metoder for at nå NWO, eksempelvis finanskriser, false flag operations(terror imod egen befolkning klødt ud som fjenden/ha en synebuk) eksempelvis for at få dem til at gå i krig og fjerne fokus fra sig selv. Stofferne er også ulovlige for de penge der blir brugt til at stoppe dem kommer mangfoldigt tilbage i endnu stører målestok da CIA og mange andre regeringsfolk og præsidenter især i USA har gjort sig skyldige i alle tiltaler har og arbejder med at samarbejde med få store karteller alt imens priserne stiger grundet forbudet og tiltrækningen blir stører, hvis noget er forbudt og samtidigt er sjovt og ikke skader andre, så er det klart at det vil appelere langt mere hvis det ikke var forbudt da der ikke ville ligge den samme mystik over den og derved miste lidt af sin tiltrækning blandt mange. Sjovt nok videreføre han en hel del af Bush administrationens politik og hva er han egentlig andet end en kransekagefigur, Hillary Clinton har han i sin regering, men udover det er der næsten fuld besat af Wall Street folk, penge donore etc. Manden var jo egentlig i bund og grund blot en mindrebemidlet Sort som har protistuere sig til bankerne og industrien og nok den første gang jeg så hans bog ku jeg ik undgå at se ham som en anden pinocchio både som marionet og som en som allerede har vist sin uærlighed, men det kræver en hvis intelligens og hukommelse til at ku se hvor han udøver ´dobbelspeak´ ordkløveri og direkte løftebrud, læg især mærke til hans ekstreme arrogance
Citat:
Undskyld Idiot gå selv hen og læg dg til at dø
Du fatter åbenbart ikke at kriser som har stor politisk betydning netop ikke bare sker, men BLIVER planlagt, det samme som sig dig sagde og gjorde ufattelig mange tyskere, eller amerikanere dengang Bush havde magten... Du er stupid, for self ka man forudsige en fremtid som er planlagt...
Plz. du får din egen retoriske teknikker i hovedet eller mangel af samme, du har vel ingengang checket linket, hvorfor skal folk udtale sig om alt muligt de ikke har undersøgt eller ik ved noget, hvorfor tror de så selv på at de ka komme med en konklusion og selv tro på den, når deres information kommer fra mainstream nyhederne som netop er ejet af korporationen, men self er USA jo også en korporation,United States Corporation, men han ser jo så sød og varm ud og så er han neger, nej gud forbyde at vi kritisere ham... host host... For han er jo kommet for at rede jorden (efter hans egne ord) change change change, ja men til hvad? Nogen mennesker blir bare mere og mere naive, i takt med at agendaet efter NWO stadig ufortrødent fortsætter, jeg er udmærket klar over at en stor del af masserne altså the sheeples vil blive rasende når man kritisere deres håb. Jeg tror du skal tilbage til skolebænken og også gerne historiebøgerne og derefter hvis dit intelekt så lav dit eget politiske research, intet er nemmere at kritisere end det som man ikke forstår, men forstår man det kan man også sagtens ha lov til at vise hvor den virkelige årsag til de multiple kriser som vi udsættes for, ligesåvel som at Den Globale opvarmning sq være primært menneskeskabt og at CO2 sq være den store synder ROFLMAO! årets joke... Nej det er solpletter i kombination med kosmisk stråling som danner skyer og regulere varmen og der har ALTID i historiens gang været både is og tørkesider og for tiden er solpletterne ganske betydelige, sjovt som Al Gore som selv ejer et "miljø" firma som blandt andet har til formål at indhente CO2 skat, ja så ka i godt la være med at trække vejret, især hvis i er fattige

. Kriser og Krig er big business og hvis du havde lidt historisk viden så ville du vide at ting som er lige så slemme måske enda faktisk er sket mange gange iløbet af historien, det der sker for tiden ka hurtigt blive langt mere katastrofalt for de almindelige mennesker, men det er altsammen en del af geopolitiske bestræbelser på at ændre verden til en ny verdensorden med oligagisk styring, dvs. de bankstere og deres medsammensvorne dræner samfundet for penge og som sagt lader brødkrummerne ligge tilbage på bordet, men netop via alt den terror (thinking error) så glemmer folk jo faktisk at der er noget som hedder Blackop. eks. terror imod egen befolkning og finde en syndebuk som ka fjerne fokuset fra de svinestreger som bliver begået indefra og et land forgår netop indefra af korrupte politikere f.eks. som ikke har nogen nosser og som er ved at sælge deres hver respektive lande f.eks. Anders Fuckhoved.... Sorry mit grimme sprog men nogengang ska man bare kalde en spade for en spade, hvor godt er det hvis Amerika ligefrem låner penge i Kina for at ku blive i Irak... Utroligt hva det Amerikanske folk finder sig i, deres sønner blir sendt i krig og nakket og samtidig acceptere de love som rent faktisk gør at de kommer til at lægge under for stor forbrydere, nåjo, det er jo sådan set også hva den "kønne" samling i Washington i det store og hele er, selv er der undtagelser eksempelvis Ron Paul og endnu andre med ENDNU mindre at sq ha sagt, mere og mere kommer det frem at Demokraterne og Republikanerne intet er andet end et dualistisk Hegelsk-Dialektik system tese + antitese = syntese
Håber jeg udtrykker mig klart nok.