Hehe, nej jeg vil ikke være psy's nye strømer

Jeg vil bare gerne ha' en feje-kost så jeg ka' feje de værste posts i skralde-spanden.
COA; Posten om den der vegetar-film, plus posten om social-systemet der blev til en tråd om opis' liv, er 2 eksempler på tråde hvor jeg ville redigere en del i noget af det skrevne.
Jeg vil helt sikkert ikke blande mig i politiske udsagn der handler om sagen, og jeg vil selvfølgelig heller ikke nakke enhver post eller kommentar der er offtopic.
Men snak om hvem der boller hvem i røven, som i vegetar-tråden, og poster hvor både du og opis skændes om hvem der er mest 'bottet af', vil jeg HELT sikkert tynde kraftigt ud i, HVIS jeg var mod

Det behøver heller ikke være mig, men jeg savner bare dankdawg's evne til at holde forummet rent for den slags nonsens. Mig og dank havde vores egne Uenigheder, og kom også op at skændes, det er korrekt, og det er heller ikke iorden, men som det er nu hvor han ikke er mod længere er det tydeligt at han gjorde en stor gavnlig forskel på det område. Det er kun det jeg gerne så blev taget op igen, og som jeg gerne selv vil gøre hvis ingen andre vil.
Jeg er ikke ude på at forhindre politiske debatter der oser af Uenighed eller varme taler for og imod ditten eller datten.
Jeg er iøvrigt glad for så meget feedback det har fået i denne tråd, også selvom de fleste af jer åbenbart ikke føler jer trygge ved det.
Som sagt vil jeg ikke være politi-mand for jer, det har jeg overhovedet ingen lyst til, men bare gerne feje de værste nullermænd op i skralde-spanden, så forummet 'politisk' ka' fremstå sagligt og ikke så arto-agtigt som det er blevet de seneste måneder (efter min mening).
At det sku' være mig var bare et forslag

Jeg er helt frisk på det bli'r en anden. Bare det bli'r en der gerne vil, og som ikke la'r forummet i stikken fordi politik ikke er interessant for vedkommende. Dankdawg interesserede sig for det, og det ku' man tydeligt se var med til at han holdt rummet rent.