Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 12:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Relativistisk båthorn

Betragt dette som en officiel ansøgning fra mig om jobbet som mod her i dette forum (politik)

Motivering:
Siden dankdawg af en eller anden årsag stoppede som mod har dette forum fået en meget Usaglig og ondskabsfuld tone, som jeg personligt synes ikke hører hjemme her.

Hensigt:
At slette alt indhold der bærer præg af person-angreb (med HÅRD hånd)

Ønske:
Som minimum at få adgang til at ku' redigere indhold i enkelte post's i en tråd.
Alternativt at ku' slette post's helt, og eventuelt at ku' flytte hele tråde ud af dette forum og over i andre fora.

Hvis det har nogen interesse påta'r jeg mig gerne at være den onde moderator der ikke tillader den mindste slip-up fra reglen om at her i politik taler vi KUN om politik og IKKE om personlige ting.

Hvis det ikke virker tilfredsstillende for sitet med mig som mod, så er det selvfølgelig ok at de fjerner denne status igen. Den er jeg helt med på, og stiller ingen betingelser i nogen retning.
Jeg vil bare gerne se dette forum falde tilbage til den gode og mere saglige tone vi havde men's dankdawg var mod her. Ligenu virker det som et cirkus og det er ikke tilfredsstillende for ret mange tror jeg. Jeg synes ihvertfald ikke det er.

Mange tak for opmærksomheden.
JEL

Medlem
Brugeravatar

Ikke for at underminere din holdning på nogen måde, men måske det ville være mere optimalt at have en som er mere neutral i sin politiske holdning, så ingen føler sig forskelsbehandlet alt efter deres politiske synspunkt. Jeg syntes du har en stor viden, og ser en masse ting som andre tit glemmer, men du virker meget ensrettet i din holdning til politik og det kan godt ødelægge ens objektive synsvinkel på enkeltsager som jo tit bliver diskuteret, men ja held og lykke med det :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Citat:
Motivering:
Siden dankdawg af en eller anden årsag stoppede som mod har dette forum fået en meget Usaglig og ondskabsfuld tone, som jeg personligt synes ikke hører hjemme her.

Ja din tone måske?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jamen lad os da få en god MOD til politisk forum... Bare ikke dig JEL.... IMO

Du er ikke neutral nok - vil være det samme som at ansætte mig som HR-Guru.... I længden vil det sgu bare ikke holde da jeg ikke altid selv er hr-minded - ligesom du ikke altid selv snakker lige pænt.....

Hvornår bærer noget præg af personligt angreb?
Er det nok det bærer præg af det? Fordi er præg ikke noget man individuelt definerer?
Jeg har fået en advarsel hvor jeg lavede et personligt angreb - jeg vidste godt jeg vil få den - men regnede stærkt med at modparten fik en as well - men desværre - det gjorde han ikke - selvom jeg følte mig angrebet på min person.... Den her advarsel blev udsted, eller ihvertfald afleveret af en person, som IMO er langt mere neutral end, og det er person som denne der skal være mods.
Dette kan jeg sige, fordi efter jeg læste retningslinierne igen - så jeg faktisk at det eneste der var blevet gjort - var at dommen var faldet ud fra dem - det jeg følte var et personligt angreb på mig - opfatter sitetpsychedelia.dk ikke som et personligt angreb og jeg tvivler på at du JEL vil kunne følge de regler ligeså slavisk.

JEL - jeg tror nærmere du vil dømme ud fra et personligt view og er helt sikker på at det er topic "Det anti-sociale system i danmark" der har startet det her for dig - men så skal du jo slette dit eget topic - det omhandler jo kun en person sag - det bliver backet ret meget op af at på de første 3 sider har personen som har fokus på sig over 10 posts - der kun omhandler personen personligt - sjovt nok brokker du dig først til sidst i det givne topic da dine holdninger efterhånden er trådt på? eller hvordan?
Hvis det er tilfældet - er det da verdens dårligste grund til du vil være MOD.... Desuden skal lidt hårdt sprog ikke MOD'es væk, det skal blive der, fordi sådan snakker man nogle steder - der skal være plads til alle og hvis tonen bliver ondskabsfuld, men ikke er præget af personligt angreb - eller direkte racistiske sexistiske og mange andre xxxxxISKE sætninger - så den vel stadigvæk ok.......

Senest rettet af Freakaling 15 jul 2009 15:37, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
altsåååeee.... du vil gerne være psychedelia's nye politimand .... ? :life:
Og hvis det er sådan poster her du vil slå ned på med " hård hånd " forhindre du jo bare folk i at få sagt deres mening om tingene, eller hinanden...

Syndtes det ville være syndt hvis man ikke engang kunne skrive sin mening uden den sku være slettet næste dag.. selføgelig skal man ikke disideret sidde og svine hinanden til, eller såre hinanden, men derfor syndtes jeg da vi ska ha lov at drille igen når nogen driller :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Jeg har ingen problemer med den tone der er i forumet. - Hvis forumet skulle strammes, ville det ikke være smart at sætte en person ind som har så stærke politiske holdninger som dig JEL. - Jeg har lagt mærke til at en stor del af de mindre pæne indlæg er henvendt til dig. Hvis det var dig selv der skulle administrere det, kunne det sagtens virke forkert.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

LIzardman: Tror ikke lige det er poster som dine JEL snakker om - nok lukker du nogle gange noget forfærdelig crap ud, men du generer jo ikke nogen.
Men hvis det er sådan, så skal han da slet ikke være MOD. Folk må godt lukke lort ud - det sgu helt fair - der ytringsfrihed.... Men hvis du sidder og snakker om jordtemperatur i norditalien kontra jordtemperatur i det sydlige grækenland mht tomatdyrkning... så ryger din post nok ud af politisk forum....
Men derfor skal han stadigvæk ikke være MOD... IMO

Insane psychedelia user!

Jeg synes det ville være helt i orden med JEL som moderator, så længe han ikke lader sin egen politiske holdning diktere hans måde at styre foraet på.

....det var jo heller ikke fordi at DankDawg var den mest neutral, og helt uden holdninger...

JEL for mod-slut!!

:peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jamen det gør han helt sikkert - jeg er sikker på at 50% af alle indlæg der kan save hans mening ned til jorden og bare indeholder 2gram smuds - bliver slettet - det jo også det han giver udtryk for..

Jeg har aldrig gået ind for diktatur og det føler jeg det ender med i det her tilfælde - manden er simpelthen for meget til en side.... ligesom at jeg aldrig vil kunne bruges til moderator - medmindre jeg anstrengte mig totalt og satte mine egne meninger til side - hvilket livet er for kort til.

Relativistisk båthorn

Hehe, nej jeg vil ikke være psy's nye strømer :P Jeg vil bare gerne ha' en feje-kost så jeg ka' feje de værste posts i skralde-spanden.

COA; Posten om den der vegetar-film, plus posten om social-systemet der blev til en tråd om opis' liv, er 2 eksempler på tråde hvor jeg ville redigere en del i noget af det skrevne.

Jeg vil helt sikkert ikke blande mig i politiske udsagn der handler om sagen, og jeg vil selvfølgelig heller ikke nakke enhver post eller kommentar der er offtopic.

Men snak om hvem der boller hvem i røven, som i vegetar-tråden, og poster hvor både du og opis skændes om hvem der er mest 'bottet af', vil jeg HELT sikkert tynde kraftigt ud i, HVIS jeg var mod :)

Det behøver heller ikke være mig, men jeg savner bare dankdawg's evne til at holde forummet rent for den slags nonsens. Mig og dank havde vores egne Uenigheder, og kom også op at skændes, det er korrekt, og det er heller ikke iorden, men som det er nu hvor han ikke er mod længere er det tydeligt at han gjorde en stor gavnlig forskel på det område. Det er kun det jeg gerne så blev taget op igen, og som jeg gerne selv vil gøre hvis ingen andre vil.

Jeg er ikke ude på at forhindre politiske debatter der oser af Uenighed eller varme taler for og imod ditten eller datten.

Jeg er iøvrigt glad for så meget feedback det har fået i denne tråd, også selvom de fleste af jer åbenbart ikke føler jer trygge ved det.
Som sagt vil jeg ikke være politi-mand for jer, det har jeg overhovedet ingen lyst til, men bare gerne feje de værste nullermænd op i skralde-spanden, så forummet 'politisk' ka' fremstå sagligt og ikke så arto-agtigt som det er blevet de seneste måneder (efter min mening).

At det sku' være mig var bare et forslag :) Jeg er helt frisk på det bli'r en anden. Bare det bli'r en der gerne vil, og som ikke la'r forummet i stikken fordi politik ikke er interessant for vedkommende. Dankdawg interesserede sig for det, og det ku' man tydeligt se var med til at han holdt rummet rent.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

JEL: du ved udemærket godt at jeg er mest bottet af :D jeg er psy.dks mest hadede og elskede favorit afbrændning - eller er jeg? LOL
Nej lige ifht til opis der hun mest bottet af - og det jeg ret glad for....

Men jo der mangler mod i politisk - der er meget der ikke burde være der og selv meget af det jeg skriver, burde jeg ikke skrive i et politisk forum, da man ved at politik få bølgerne i sindet til at være høje - derfor er der også 10+ indlæg jeg aldrig har postet fordi efter jeg læste dem igennem, goddamn jeg kan være sur nogle gange og det er ikke alle steder det passer ind...

Men hvis du skal have min accept - så koster det en guldbajer - tuborg - svedig kold dame - på en eller anden bænk et mystisk sted....
Det samme jeg siger til alle der vil ha min støtte - det koster en guldbajer..... (intern joke fra da en efterskole buddie stillede op til byrådet i xxxxxxx og fik en masse stemmer ved at give et par kasser gratis krudtøl til en pusher i byen...... pludselig stemte alle de her mennesker der ikke plejede at stemme. Alt for grineren.

Insane psychedelia user!

@COA: Bare fordi du ikke selv kan magte at tilsidesætte dine holdninger, er det jo ikke ensbetydende med at JEL ikke kan, giv ham dog en chance!
-Det kan jo ikke blive meget værre en det er nu, og hvis det går helt af hælvedes til, fratræder han bare mod-stolen igen, sværere er det ikke.. :wink:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Opis som mod i medaljens bagside
COA som co-mod
JEL som mod i politik og psykedisk filosofi

Happy times, Borat

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

JAAAAAA jeg skal være co-mod.... har det noget med co-mod-ore at gøre eller?
Nej ok den var lidt for geeked.....

Men nej, jeg vil fandme ikke modde noget nogen steder - har travlt nok med at modde mig selv så jeg ikke er helt skudt af at høre på....

From circles: Altså bare han giver mig den bajer der, så jeg med på den.......

Nej det nok godt nok, hvis han ikke kan finde ud af det kan han vel bare fyres eller noget.....

Relativistisk båthorn

Hvorfor holdt dankdawg egentlig op?

@FromCirclesAllRise; tak for supporten iøvrigt. Det er altid rart at se nogen med lidt tillid :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Jeg tror godt at JEL kan skelne det personlige fra det politiske.

Lige min egen mening om hvordan jeg mener kursen bør lægges: Jeg mener det skal være muligt, at komme med eksempler fra debattørernes egne erfaringer, så længe det er eksempler der bruges for at belyse emnet. Debatten kan så gå på om argumenter og eksempler holder, men ikke på folks livshistorie.

JEL for MOD!

Most of the physical world is unseen.

Medlem
Brugeravatar

arpheus skrev:
Jeg tror godt at JEL kan skelne det personlige fra det politiske.

Lige min egen mening om hvordan jeg mener kursen bør lægges: Jeg mener det skal være muligt, at komme med eksempler fra debattørernes egne erfaringer, så længe det er eksempler der bruges for at belyse emnet. Debatten kan så gå på om argumenter og eksempler holder, men ikke på folks livshistorie.

JEL for MOD!

Til dels vil jeg sige jeg er enig med dig, men er det ikke svært at skelne hvad skal anses som crap? Selvfølgelig hvis en skriver PIKKEMAND eller noget andet random, er det noget crap. Men det er vel det off-topic er her for, så folk ligesom kan afreagere der. Ens personlige holdning vil altid give en bestemt synsvinkel, og derfor er det stort set umuligt at sætte sig i en andens erfaringer, uden at kende vedkommenes baggrund og derud fra afgøre om personen mener dette. Politik er jo bare et synonym for holdninger, og det er svært at være den som skal afgøre om en anden har ret til sin holdning, fordi det har man jo stort set altid gennem ytringsfriheden :) Jeg mener bare JEL no offense har nogle meget karakteristiske holdninger, ikke fordi jeg ikke selv har det, men det virker ikke specielt neutralt i debatten, og jeg tror bestemt ikke selv jeg ville være i stand til den opgave, hvis jeg skulle sammenligne med noget.

Men bortset fra det er opgaven til at uddeligere opgver, må vel lægge hos de andre MOD'S som burde være bedst rustet til at tage en sådan beslutning, men jeg antager at landet også lægger sådan?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Cordillera de los Andes
Child of Aum skrev:
jeg er psy.dks mest hadede og elskede favorit afbrændning - eller er jeg? LOL

du er helt sikkert en af de mere interesante at følge. en skam din rang "Insane Psychedelia User" forsvandt igen, for det er virkelig hvad du er... :peace:

med hensyn til om JEL ville være en god mod, synes jeg er svært at svarer på. det kunne vel komme an på en prøve.
det kunne jo godt være det ville fungere.
udover det synes jeg osse det er en skam politisk er blevet overladt lidt til sig selv. niveauet er i hvert fald faldet på det sidste.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Condor: Har overvejet at støtte psy med paypal - synes jeg har læst noget med man kan bestemme sin "rang" så - eller ihvertfald titlen på denne.
Dog bliver det nok ikke lige til insane psychedelia user.... men nok noget mere jordnært som F.U.B.A.R..... eller måske hele skidtet Fucked up beyond any recognition...

Lad nu bare JEL blive MOD - det pissekrævende arbejde og når han melder sig frivilligt til at bruge timerne, så hvorfor ikke bare lade ham gøre det... altså igen, han kan vel bare fjernes igen hvis kan bliver helt khadafi.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Jamen ville slet ikke have noget imod at skænderierne imellem mig og opis blir slettet..
Folk der læser opis post kunne jo misforstå og tro natskygger var for børn, så det nok en god ide at slette, jeg fik selv mere og mere ondt i maven jo mere hun skrev, og jeg ville bare ikke sidde og snakke hende efter munden :)

Men den dag man ikke må komme med en joke, eller en sjov kommentar til fis og ballade.. den dag det hele går så meget op i regler, at det ikke er bedre end " DERUDE " så smutter jeg sku :) og det samme tror jeg mange andre gør herindefra.
Så kan man altid bruge den som en slags søgemaskine, men man tør jo snart ikke sige sin mening herinde. :stop: :stop: :stop:
Det er lidt surt.. som sagt er der jo mange der godt kan lide stemningen herinde..
Også jeg.. hvis man sidder og bliver sur og gnotten over et forkert indlæg hist og pist, så er det nok en god ide at holde sig væk fra internettet en lille pauses tid ;) det ku jo være man fik mavesår, eller endte som et nervevrag.. det gir da bare MOD noget at lave, og det er netop det de skal :)

hyg jer

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]