Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 12:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hejsa,

Nu er kommunalvalget forestående. Hvis du kommer til valgmøder, vil jeg foreslå at du spørger politikerne om de vil kæmpe for en coffee shop løsning som den københavnerne taler om.

Det hjælper til at bringe spørgsmålet på banen. Samtidig kan det på længere sigt hjælpe den københavnske ordning på vej, hvis andre byer melder sig under fanerne for lovligt hash. Som jeg ser det, så er en ren københavnerløsning behæftet med en række problemer, så jo flere der fra kommunal side presser på, jo bedre chancer har vi for en landsdækkende løsning.

Relativistisk båthorn

Jeg foreslår folk der ska' til valg-møde, at de tilbyder politikerne penge for at forlade danmark OG samtidig love aldrig at vende tilbage (ikke engang som turist)

Mit personlige budget er ikke på niveau med staten's, men jeg tilbyder alligevel 1000 danske kroner til ethvert nuværende medlem af højre-regeringen der vil benytte sig af dette eks-patrierings-tilbud fra mig (jeg er ligeglad hvor i rejser hen, bare i skrubber af)

Vi har ikke brug for den slags afskum der ikke ka' få sig et rigtigt job i det private, og som derfor istedet snylter på stats-kassen et helt liv mens de sidder og sover i folketings-salen (når de altså overhovedet møder op). UD AF VORES SMUKKE DANMARK MED DEM, DE SKA' IKKE BESUDLE VORES SKØNNE FLAG, ELLER DYRKE SEX MED VORES SKØN-JOMFRUER SÅ VI SKA' TRÆKKES MED DERES UØNSKEDE AFKOM!

Eventuelt ku' man kaste dem ud med faldskærm, sådan som en kendt narko-modstander engang foreslog om nogle andre personer. Kim Behnke (Glimrende ide du fik der, jeg skubber dig gerne ud af flyet med et venskabeligt klap på ryggen, og 1000 kroner på lommen som start-hjælp :) Man er vel flink overfor de svage, når man nu selv er så rig...)

Ok, malkavian, det er, hvis man stadig er en af dem der ta'r politik seriøst, helt bestemt en god ide at skubbe til politikerne med de ønsker man har omkring den politik der ska' føres. Og at stille spørgsmål omkring de sager man har som egne mærke-sager er det bedste man ka' gøre når man ikke selv stiller op eller ka' blive valgt (eller har råd til at købe dem med enten ussel mammon eller nogle grise, høns og køer), for som du si'r; det gør at emnet ikke forsvinder og bli'r glemt, så godt forslag :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]