Argh, og så skal jeg læse i dagens Urban, at man kan skrive til Brian Mikkelsen med forslag til at komme bandekriminaliteten til livs. Jeg er allerede i blækhuset, da det lader til man stadig kan skrive til ham med forslag inde fra
http://www.justitsministeriet.dk/justit ... nderne-nu/Vi skal op i omdrejninger for at befri os selv fra dette tyranni. Især før det bliver virkelig morderisk farligt som i USA. Vi har ikke en dag at spilde!
Mød mig på:
For vi skal bevæge os som en samlet organisme, der som frihedens og anstændighedens vagthunde uddeler ris og ros til folk i medielandskabet - og ikke mindst på Internettet. Vi skal ganske enkelt eje Internettet!
Facebook kender de fleste, men Twitter er ikke så kendt endnu. Fordelen ved Twitter er at vi kan følge hinanden på kryds og tværs. Start med at følge "drugresponseman" som en start. Her kommer jeg med tweets om dagsaktuelle blogs, artikler og debatter på dansk internet: jeg håber du følger nogen links og giver modspil. Vi vil legalisering, og det skal de mærke.
Endelig kan I også følge SSDP, LEAP, Ethan Nadelmann, overdosegirl og et hav af andre mennesker, der kvidrer løs om alt muligt.
Get connected!
Ikke en artikel eller blog skal ungå vores opmærksomhed. Alle skal have en kommentar med på vejen, og skriver en journalist noget vås: skriv direkte til vedkommende. Men husk at rose dem, når de gør noget godt.
Facebook og Twitter er nødvendige, tidssvarende værktøjer, der tillader os at organisere modstanden på græsrodsniveau. Derfor: få en profil et eller flere steder, så du er koblet ind i netværket af aktivister.