Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 01:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

http://ekstrabladet.dk/112/article1277609.ece

I har sikkert alle hørt om overfaldet på Kurt Westergaard her for et par dage siden, og nogle af jer føler sikkert det samme som mig; vrede og afmagt.

Det er nu kommet dertil hvor vi danskere drives fra hus og hjem af hadefulde muslimer blot fordi vi tilkendegver vores mening og i frihedens navn nedbryder tabuer som frie mennesker ikke kender omfanget eller effekten af. Heldigvis er der typer som Kurt Westergard, der ikke lader sig stoppe, og som selv i trængselstider modigt vedbliver at sige sin mening.

Igår var det så igen tæt på at koste Kurt livet, da en professionel terrorist, med internationale forbindelser og en alquidakarriere bag sig, var tæt på at gøre en martyr ud af ham. Ironisk da matyrisme jo netop er noget profeter dyrker og overhovedet ikke er i demokratiets ånd.

Heldigvis nåede Westergaard åbenbart at spotte den gale øksebærende afrikaner som han kravlede ind af vinduet, og lynsnart flygte ind i det bombesikre kammer som tilfældigvis lå få meter derfra. Et rent mirakel! og endnu heldigere at den gale muslim ikke havde tid til at misbruge det barnebarn som Westergaard måtte efterlade hos morderen for at redde sin egen ytringsfrihed.

Gerningsmanden var kendt af politiet som terrorsympatisør og tidligere terroraktør og var under overvågning; det samme må Westergaard formodes at være da man ustandseligt kan læse i uge og dagblade hvordan hans hoved er et af de mest jagtede i dk blandt muslimske ekstremister.

Alligevel sker sådan noget og man må spørge sig selv hvilke snedige metoder og listige hemmeligheder disse muslimagenter er i besiddelse af når de på en måde kan bondefange det hemmelige politi. Episoden benævnes "terrorangreb" og det er vildt uhyggeligt at tænke på at angrebet altså lige vel kunne være rettet mod nørreport st og politiet er åbernbart magtesløse i denne sammenhæng, så kun usandsynligheder som en flygtende Kurt Westergaard eller et belejligt liggende bomberum vil kunne redde os fra et potentielt terrorattentat.

Det er sager som disse der nærer ønsket om øget overvågning, grundigere våbenkontrol, og generelt mere ugeneret styring oppefra samt selvfølgelig en strengere udlændinge politik.

Der er for mange af den slags psykopater der går rundt, pet har ikke de tekniske recourser til at overvåge ordentligt, pressen plumber hver gang naivt ud med afslørende sandheder og banale facts til glæde for de kyniske terrorister der hver ganng kan suge praktisk viden til sig om forholdene omkring terrormålom as well as de tilbagelænede hr og fru danmark der bare kigger billeder uden at tage sig af årsagen eller filosofere i attentat strategier. Al den praktiske information og så er det kun de muslimske extemister der forstår at bruge den til noget konstruktivt... Det er på tide at også danskerne tager denne slags sager seriøst og bruger oplysningerne effektivt og ikke bare som sladderjournalistik til morgenkaffen.

Det er på tide at gøre op med blødsødenheden over for de kriminelle indvandrere, pladderhumanismen tillader dem at true os i vore egne hjem, og det kan vi ikke acceptere. Der må ryddes op og det er nu.

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Jamen lad os straffe alle indvandrere fordi EN af dem har forsøgt at myrde Kurt Westergaard. Lad os lave strammere indvandrepolitik så perkerne ikke indvaderer os og yngler som rotter. Lad os indføre tankepoliti, overvågning og mere magt til staten og mindre til folket. Desuden skal tørklæder forbydes, og perkere skal have frataget deres stemmeret, da vi alle ved at de er voldtægtsforbrydere og prøver at undergrave vores såkaldte demokrati, som jeg foretrækker at benævne som repræsentativt diktatur.

Helt ærligt, tror du strengere straffe er løsningen på alt? i så fald er blevet charmet af de populistiske ignoranter, såsom SF, DF, Venstre og de andre partier, der alle sammen ligner hinanden uhyggeligt meget efterhånden. Lad os hive fat i enkelsager, og indfører hårdere straffe hver gang nogle bliver myrdet eller misbrugt.

Misforstå mig ikke, jeg har skam ingen sympati for islam, kristendom eller nogen anden form for religion for den sags skyld. Jeg mener at religion er en kognitiv parasit der ikke hører hjemme i et moderne samfund. Til gengæld går jeg ind for religionsfrihed. Jeg sympatiserer ikke med overfalsmanden eller terrorister, men de løsninger du lægger på bordet er simpelthen for ugennemtænkte. Det irriterer mig at stupide og uvidende mennesker som dig sætter dagsordenen i folketinget. Jeg kan sagtens følge dig i din problemstilling, men jeg vil meget gerne have at du disker op med en pålidelig kilde, der kan overbevise mig om at straf og overvågning er vejen frem, og at det gør folk til bedre mennesker. Fængsler er institutioner der gør kriminelle endnu mere kriminelle.

Jeg har simpelthen ikke noget til overs for skræmte og uvidende mennesker som dig. Vi burde hive fat i de egentlige problemstillinger, istedet for at lade os vildlede af magtliderlige, ignorante populister!

Senest rettet af TheRagingPussy 07 jan 2010 20:35, rettet i alt 3 gange.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Gangstabiatch skrev:
http://ekstrabladet.dk/112/article1277609.ece

I har sikkert alle hørt om overfaldet på Kurt Westergaard her for et par dage siden, og nogle af jer føler sikkert det samme som mig; vrede og afmagt.

Det er nu kommet dertil hvor vi danskere drives fra hus og hjem af hadefulde muslimer blot fordi vi tilkendegver vores mening og i frihedens navn nedbryder tabuer som frie mennesker ikke kender omfanget eller effekten af. Heldigvis er der typer som Kurt Westergard, der ikke lader sig stoppe, og som selv i trængselstider modigt vedbliver at sige sin mening.

Igår var det så igen tæt på at koste Kurt livet, da en professionel terrorist, med internationale forbindelser og en alquidakarriere bag sig, var tæt på at gøre en martyr ud af ham. Ironisk da matyrisme jo netop er noget profeter dyrker og overhovedet ikke er i demokratiets ånd.

Heldigvis nåede Westergaard åbenbart at spotte den gale øksebærende afrikaner som han kravlede ind af vinduet, og lynsnart flygte ind i det bombesikre kammer som tilfældigvis lå få meter derfra. Et rent mirakel! og endnu heldigere at den gale muslim ikke havde tid til at misbruge det barnebarn som Westergaard måtte efterlade hos morderen for at redde sin egen ytringsfrihed.

Gerningsmanden var kendt af politiet som terrorsympatisør og tidligere terroraktør og var under overvågning; det samme må Westergaard formodes at være da man ustandseligt kan læse i uge og dagblade hvordan hans hoved er et af de mest jagtede i dk blandt muslimske ekstremister.

Alligevel sker sådan noget og man må spørge sig selv hvilke snedige metoder og listige hemmeligheder disse muslimagenter er i besiddelse af når de på en måde kan bondefange det hemmelige politi. Episoden benævnes "terrorangreb" og det er vildt uhyggeligt at tænke på at angrebet altså lige vel kunne være rettet mod nørreport st og politiet er åbernbart magtesløse i denne sammenhæng, så kun usandsynligheder som en flygtende Kurt Westergaard eller et belejligt liggende bomberum vil kunne redde os fra et potentielt terrorattentat.

Det er sager som disse der nærer ønsket om øget overvågning, grundigere våbenkontrol, og generelt mere ugeneret styring oppefra samt selvfølgelig en strengere udlændinge politik.

Der er for mange af den slags psykopater der går rundt, pet har ikke de tekniske recourser til at overvåge ordentligt, pressen plumber hver gang naivt ud med afslørende sandheder og banale facts til glæde for de kyniske terrorister der hver ganng kan suge praktisk viden til sig om forholdene omkring terrormålom as well as de tilbagelænede hr og fru danmark der bare kigger billeder uden at tage sig af årsagen eller filosofere i attentat strategier. Al den praktiske information og så er det kun de muslimske extemister der forstår at bruge den til noget konstruktivt... Det er på tide at også danskerne tager denne slags sager seriøst og bruger oplysningerne effektivt og ikke bare som sladderjournalistik til morgenkaffen.

Det er på tide at gøre op med blødsødenheden over for de kriminelle indvandrere, pladderhumanismen tillader dem at true os i vore egne hjem, og det kan vi ikke acceptere. Der må ryddes op og det er nu.

Tror du virkelig på nyhederne?
Du lyder mest af alt, som en fra Dansk folkeparti!
En klog mand sagde engang, hids dig ikke op over noget du alligevel ikke har nogen indflydelse på at ændre.
Jeg tror ikke på radikalisering og fundamentalisme i det almindelige samfund, det er nogle ganske få promiller, der tænker sådan og det skal ikke ødelægge mit ellers gode humør eller hverdag at spekulere over det.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
En mand overfalder Kurt Westergaard. Jeg kunne ikke være mere ligeglad.

PET står og råber TERRORANGREB

SF råber MERE OVERVÅGNING

DF råber STRENGERE STRAF og UDVISNING

Jeg er stadig pisse ligeglad. Det kunne ikke rage mig mindre.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Så på grund af at 1 ud af 6.000.000 danskere bliver udsat for et mislykket mordforsøg, så skal vi alle bøde for det ved "øget overvågning, grundigere våbenkontrol, og generelt mere ugeneret styring oppefra samt selvfølgelig en strengere udlændinge politik" ?!?! En risiko på 0,000017% synes jeg altså ikke er værd at råbe så meget op over.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
jeg synes der skal laves nogle regler sådan at vi kan smide alle gangstas til bornholm fordi de er så dumme!

Ham der westergaard der, hvis nu han havde overvejet inden han tegnede at nogle nok vil blive pissesure (hvilket er ret let at regne ud nogen ville) så i mine øjne, så har han selv sadlet op til den ridetur han har fået.

Hermed ikke ment at jeg sympatisere med folk som vil slå andre ihjel, men det betyder heller ikke at jeg sympatisere med idioter som ikke forstår ytringsfrihed under ansvar......

Men en helt anden ting - det her land har religionsfrihed ligesom det har ytringsfrihed - og det her er henvendt til dig gangstabiaaaatch!!!!!! Hvad får dig til at være så fucking racistisk? Altså du får det til at lyde som om at hvis man er afrikaner eller muslim, især muslim, så misbruger man små børn... synes fandme du skulle skamme dig over at have en så indskrænket holdning til livet - er du født med skyklapper eller har du taget dem på frivilligt?
Har du overvejet hvilket internet fora du har valgt at poste dit pseudopropaganda på? Folk her er lidt mere oplyste end du pt er - måske du skulle tage at læse lidt om livet, gå ud og lev det lidt....... overvej at livet er federe og mere farverigt hvis du kender alle sider af det - det eneste du kender til er HAD - hvor må det være NEDEREN!!!

PLUR

Medlem

Geografisk sted: København
LOLZZ gangstabiatch. Det indlæg kan du seriøst ikke mene. Er det en eller anden form for subtilt joke, hvor du vil udstille mennesker som panikker på den måde som du giver udtryk for i dit indlæg. I så fald, tak for dagens joke.

Vi kan ikke leve et liv i frygt - det nytter intet. Det skræmmer mig, SF og Socialdemokratiet nu også er hoppet med på den populistiske borgelige ånd. Heldigvis holder Birthe Rønn Hornbæk hovedet koldt for en gangs skyld - der bliver IKKE ændret ved lovgivning på grund af dette enestående tilfælde med mindre PET ønsker yderligere beføjelser, hvilket intet tyder på lige nu.

Desuden så synes jeg også lige vi skal lægge den nationale klaphat overfor Kurt Westergaard, så satans intellektuelt og subtilt var hans forsvar af ytringsfriheden i form af Muhammedtegningen sgu heller ikke. Det er i hvert fald ikke en aktion jeg med vold og magt vil forsvare. Unødig klodset provokation hjælper ingen. Et intellektuelt værk som De sataniske værk derimod skal til hver en tid forsvares. Det er jo heller ikke for sjov, at der ikke har været særlig mange udenlandske intellektuelle ude og forsvare Kurt Westergaard. Han har da også selv udtalt, at hvis han kunne gøre gerningen om, så ville han gøre det om. Han har også indset det klodsede og kluntede forsøg på at bruge ytringsfriheden. Principielt er reaktionerne imod ham fra det muslimske samfund dybt dybt forkastelige. Og det er da heller ikke nogen hemmelighed, at det er blevet et latterligt propagandaredskab for muslimske ekstremister, men det gør ikke Muhammedtegningerne mindre dumme og latterlige. Som en tysk intellektuel bemærkede: "Man skal heller ikke tæmme en tiger ved at vifte et stykke kød foran af dets hoved for derefter drillende at fjerne kødet igen."

Medlem
Brugeravatar

@Gangstabiatch

En ting der undrer mig, er hvordan du, som bruger af et illegalt stof eller flere (formoder jeg), kan lege med tanken om, at højere straffe er lig med færre overtrædelser af loven. Tag et eksempel som hash, hvor straffen er utrolig høj i forhold til "forbrydelsen". Har den hårde straf for hash-relateret kriminalitet afholdt dig fra det? (Eller hvilket rusmiddel du nu er bruger af)

(Rettet: tegnsætning)

Senest rettet af MortenMonroe 07 jan 2010 23:11, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Dansk folkeparti gnider sig i deres fede hænder lige nu.
Endelig en chance for retfærdiggøre deres latterlige inhumane politik.
Jeg brækker mig over sensationsnyheder, folk der bliver påvirket af dem og politikere der udnytter dem!

fred

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det varmer virkelig at se, at der stadig er mennesker i DK der kan tænke selv, i en tid hvor paranoia og kontrol driver politik og medier uden modspil (trådstarter undtaget, håber virkelig at denne tråd er en joke).

Junior medlem
Brugeravatar

Troll

Medlem
Brugeravatar

Maggot-Brain skrev:
Troll

Billede

Insane psychedelia user!

Jeg tror at der inden for landets grænser pt. findes flere Anti-muslimske ekstremister end der findes muslimske ekstremister. Og det kan vi takke TV2, DR1, bt, ekstra bladet og alle andre medier som spreder "overskriftsnyheder" for.
Faktisk tror jeg ikke kun det er lille danmark der maler et sådan billede, men hele den vestlige verden.

Senest rettet af Røvkussen 08 jan 2010 19:23, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

-ismer er lidt noget skidt !!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Haha, ved nærmere gennemlæsning er det ret tydeligt at der er tale om en subtil og veludført joke, men den fik mig godt nok på krogen i første omgang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

LOL kiggede lige lidt rundt på psy..... Tror sgu også det en joke........ Gangstabiaaaatch lyder nemlig slet ikke så latterlig dum andre steder som her..

NICE

PLUR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det skræmmende ligger vel i, at vi ikke vidste det var en joke til at starte med.

Medlem

Der var da nogen af os som antydede det ;)

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Jeg hoppede ihvertfald i med begge ben.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja jeg er efterhånden også vandt til at høre lidt af hvert rundt omkring, så udtalelsen virkede (egentlig skræmmende nok) slet ikke så ekstrem lige ved første øjekast. Jeg er så også den type menneske der lader mig rive med folks veltalenhed i den ene retning for derefter at blive revet i den stik modsatte retning af en lige så veltalende mund. Lidt en last til tider :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]