Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:32


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 dec 2009 22:05 
Offline
Relativistisk båthorn

Tilmeldt: 18 maj 2002 01:01
Indlæg: 2521
Ide til enten wiki'en eller lexicon forummet:

En liste over diverse lande's forhold til narko i alle former, sådan så de af os der bevæger os internationalt har en hurtig overskuelig liste hvor vi ka' se hvilke lande man ska' udvise særlig agtpågivenhed overfor.

Feks at man i dubai ka' få problemer blot hvis man har spist rundstykker med birkes inden man ankommer.

Eller kina og thailand, som har helt ekstreme, efter min mening ihvertfald, regler på narko-området.

Eller at portugal har lempelige regler, eller at man i amsterdam ka' købe hash.

Osv.

Feks en liste med 3 klassificeringer af landene: høj-, mellem, og lav-risiko lande.

Diverse info om hvilke substanser de er efter, hvis de skelner markant mellem forskellige typer. Er alkohol feks forbudt, er hash, eller er selv almindelige hovedpine piller forbudt i det pågældende land.


Jeg ved ikke om wiki'en er bedst egnet til dette, eller om lexicon forummet er bedst, men det var måske en ide med sådan en liste?

Jeg poster ideen i denne tråd for at høre hvad folk synes, og for at en eventuel debat måske ka' forme listen så den er så relevant og brugbar som muligt for dem der rejser uden for danmark's grænser. Altså hvad der ska' med på en sådan liste for at den ka' gøre gavn.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team