Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 15:02


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 145 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forfatter besked
Indlæg: 12 maj 2011 17:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jul 2005 18:09
Indlæg: 474
Paul Muad Dib: Aller først tak fordi du tog imod mit sure opstød med så godt stil.

Klichenen om at vold aldrig er løsningen, er jeg enig i for det meste er rigtig.
Men du tager fejl, hvis du ikke tror AFA har haft succes. Hvor mange nazister ser du i indre københavn, som jo er "deres" område?
Kender du til pizza-service metoden fra 90'erne? Det er en af AFA's aller største bedrifter. Det er lidt et problem, at I prøver og få os til at tage afstand, fra noget i ikke aner hvad er. Meget få kender AFA's metoder og aktiviteter, og det meste består efterhånden i beskyttelse uden fra demo'er. Jeg kan ikke bakke 100 % om om det de har gjort de sidste 9 år, men før det gjorde de heltemodige ting, som fællesskabet virkelig burde takke dem for.

Mvh
Anarkrig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 maj 2011 17:23 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Der var ikke en masse nazister i indre by før AFA. Jeg er gammel nok til at kunne huske det. Nazisterne var hovedsageligt ude i forstæderne, på Amager og i Valby. Der har AFA aldrig ryddet op. Det er simpelthen myte det du har gang i.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2011 00:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jul 2005 18:09
Indlæg: 474
Selvom du havde ret, er de nu hele vejen i Greve. Jeg er godt klar over Ak81 sammenkoblingen i dag og jeg er klar til at indrømme, at jeg kunne have været mere præcis, da jeg skrev indre by. Ved de var på nogle besøg på Amager, Nørrebro og Østerbro, men om de var helt inde i centrum, det kan jeg vende tilbage med.

Det du vil have mig til at tro er, at du kan huske og vidste præcis, hvor der var nazister i 90'erne? Det er din underliggende præmis? Det tror du ikke der var andre, der havde noget bedre styr på?
Hvem leger med myter her? Igen reseach de herre, det er ikke godt nok.

Mvh
Anarkrig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jun 2011 12:10 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Anarkrig skrev:
Selvom du havde ret, er de nu hele vejen i Greve. Jeg er godt klar over Ak81 sammenkoblingen i dag og jeg er klar til at indrømme, at jeg kunne have været mere præcis, da jeg skrev indre by. Ved de var på nogle besøg på Amager, Nørrebro og Østerbro, men om de var helt inde i centrum, det kan jeg vende tilbage med.

Det du vil have mig til at tro er, at du kan huske og vidste præcis, hvor der var nazister i 90'erne? Det er din underliggende præmis? Det tror du ikke der var andre, der havde noget bedre styr på?
Hvem leger med myter her? Igen reseach de herre, det er ikke godt nok.

Mvh
Anarkrig


Jeg er ligeglad med om du tror på mig. Jeg kan kun sige at jeg har haft ret godt styr på den højreradikale bevægelse i DK siden firserne, som jeg har haft mulighed for at følge på tæt hold. Det er lidt svært for mig at bevise uden at gå i detaljer omkring min person.

Jeg gjorde opmærksom på at det du sagde var forkert. Det indrømmer du jo også selv. Der var ikke fyldt med nazister før AFA kom til. Der var nogte naziværk ude på Østerbro, f.eks. i studsen. Men de forsvandt jo ikke pga. AFA. Der er i øvrigt stadig en del nazister ude på østerbro den dag i dag. Du har ikke styr på din historie fordi det er noget du har fået fortalt. Det er OK, men du burde nok forholde dig mere kritisk. Hvis du har lyst til at rende rundt og sprede fantasihistorier, så dig om det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2011 16:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jul 2005 18:09
Indlæg: 474
Everything that will be remembered tomorrow will be the tales of good and evil, of heroes and of villains. Only the blind, will desperately clam a truth.

Fedt at du kender til kildekritik, så skal du også bare lære selv at bruge den.

Mvh.
Anarkrig


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 145 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team