Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 maj 2024 17:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 okt 2010 15:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 maj 2010 16:06
Indlæg: 103
Geografisk sted: Inside
Halløjsa! :D

Så er det blevet tid til det første møde for den kommende danske SSDP organisation. Dette vil foregå hos Gadejuristen, hvis adresse er: Værnedamsvej 7A, 1. 1819 Frederiksberg C. Mødet bliver afholdt denne lørdag, d. 16 og vil starte kl. 18:00. Alle studerende og andre nysgerrige er hermed inviteret og er mere end velkomne til at deltage i mødet!

Det som vil være det overordnede på dagsorden, er først og fremmest at møde og hilse på hinanden, efterfølgende vil vi tale om: Hvor stort vores sammenarbejde/tilslutning til http://www.narkotikapolitik.dk skal være og om det bedst kan betale sig at lave SSDP ved siden af, eller som en underafdeling af narkopol - fordele og ulemper. Snakke med Liese om det eventuelle budget fra den amerikanske SSDP og i så fald hvor stort det vil være og hvad det skal bruges til.

Hvilke konferencer vi skal ud og holde taler til, samt kurser af alle mulige slags og ikke mindst fremtidige møder. Derudover skal vi have snakket om vores kommende hjemmeside og om det kommende design/brugerflade. Så skal vi have en masse idéer på bordet mht. hvilke kampagner vi skal have lanceret (i er også meget velkomne til at komme med idéer og gode slogans!).
Til sidst skal vi så have delt alle opgaver ud, mht. hvem der vil stå for lokalforeningerne i Jylland og på Fyn og ellers hvem der tager sig af hvilke opgaver. Det er lige de ting, jeg havde tænkt på. Jeg ved, at flere af de andre også har en masse emner og ikke mindst spørgsmål. Jeg vil opdaterer programmet/dagsordenen senere i aften, når jeg lige har tænkt lidt videre over det hele.

En ting, som er sikkert er, at efter mødet, når alle sten er blev vendt og drejet og alt er talt igennem. Så vil vi tage en lille pils eller en lille pind og lære hinanden lidt bedre at kende. Derefter vil vi, hvis der er stemning for det, tage videre på bar og fortsætte snakken der.

Jeg glæder mig til at se alle som møder op, for at støtte vores kamp for frihed og et bedre samfund!

Venlige hilsner,
Mathias Bjørn Hansen.

PS. Hvis du har spørgsmål eller er blevet nysgerrig og gerne vil vide mere, kan du starte med at læse den anden tråd om opstartningen eller kontakte mig direkte, enten på min mail - mathiasbhansen@gmail.com eller på Facebook - Mathias Bjørn Hansen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2010 15:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Vil ønske at jeg kunne komme med til mødet!
Der må godt være en lidt tidligere udmelding næste gang at der er møde. :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2010 16:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 maj 2010 16:06
Indlæg: 103
Geografisk sted: Inside
Ja selvfølgelig. Jeg undskylder også mange gange for denne sene udmelding, det er ikke godt nok. Næste gang GARANTERER jeg, at udmeldingen kommer i ordentlig tid! Der vil det også være skrevet ned i kalenderen og planlagt til punkt og prikke! :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2010 17:14 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2004 17:47
Indlæg: 1308
Geografisk sted: København
Godt initiativ!

Det kan være at jeg stikker snuden forbi, hvis jeg kan presse det ind i kalenderen.


Senest rettet af BehindMind 14 okt 2010 17:26, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2010 17:22 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jul 2009 16:48
Indlæg: 762
Jeg regner også med at kigge forbi. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2010 15:04 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 maj 2010 16:06
Indlæg: 103
Geografisk sted: Inside
Så er tiden inde! Dagen er kommet! Det bliver som sagt kl. 18:00 og indtil videre er der 7-8 studerende og Liese, som kommer. Det bliver super hyggeligt og godt at få det stablet projektet på benene! Jeg har tænkt på et par 'slogans' blandt andet: SSDP vi får det til at ske, bare vent og se! Eller: Fighten for friheden, fighten for folkets frihed - eller lignende. Hehe.

Vi ses i aften. Venlige hilsner,
Mathias.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2010 13:48 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Er der kage til de her moeder?

_________________
:roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2010 13:59 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2010 00:01
Indlæg: 201
Geografisk sted: Somewhere on the edge of the desert
Må jeg påpege at mødet er slut? Det forhindrer dig selvfølgelig ikke i at æde kage alene :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2010 12:09 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg spurgte til møder i flertal, fordi der skal vel være flere af dem, som det fremgår af tråden. Og så vil jeg sku vide om der er kage til møderne, for jeg gider fanme ikke flyve fra Manila for et snoldet møde uden kage!

_________________
:roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2010 15:29 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Odden skrev:
Jeg spurgte til møder i flertal, fordi der skal vel være flere af dem, som det fremgår af tråden. Og så vil jeg sku vide om der er kage til møderne, for jeg gider fanme ikke flyve fra Manila for et snoldet møde uden kage!


Jeg tager gerne kage med til næste møde, så længe der bliver meldt ud i god tid! :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2010 17:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 maj 2009 02:29
Indlæg: 432
Obama skrev:
Odden skrev:
Jeg spurgte til møder i flertal, fordi der skal vel være flere af dem, som det fremgår af tråden. Og så vil jeg sku vide om der er kage til møderne, for jeg gider fanme ikke flyve fra Manila for et snoldet møde uden kage!


Jeg tager gerne kage med til næste møde, så længe der bliver meldt ud i god tid! :)


Shake'N'Bake med 4 liter vand.. Tror det er en anden der skal være kageansvarlig :P

_________________
Æk' så majt pæs' - Hold kæft.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team