Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 maj 2024 17:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 nov 2010 00:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 maj 2010 16:06
Indlæg: 103
Geografisk sted: Inside
Hello psydudes!

Kort om SSDP, narkotikapolitik og arbejdsgruppen (over mail): Unge og gamle, som går ind for legalisering af alle stoffer. Frihed til folket. Man skal selv vælge og tage ansvar for sine valg. Læs evt. min tidligere tråd om SSDP (Students for Sensible Drug Policy.

Den 4 december vil der blive afholdt et heldagsmøde hos Gadejuristen (http://www.gadejuristen.dk/) adresse: . Først vil Lars Andersen (fhv politimand) og Peter Ege holde oplæg og derefter skal der diskutteres og snakkes om, hvad vi nu skal gøre, færdiggørelse af hjemmesiderne - SSDP og narkotikapolitk. Hvordan skal vi promovere os? Hvordan skal vi skaffe kapital til kampanger? Få budskabet frem. Hvilke rammer skal SSDP have og hvilke mærkesager skal vi have lige nu osv. osv. (der er ikke lavet nogen dagsorden endnu, jeg opdatere tråden senere).

Jeg er faktisk ikke sikker på, hvor åbent arrangementet er (hvad de andre har tænkt sig), men hvis du enten er ung og kunne tænke dig at være en del af SSDP eller bare se om det er noget for dig, så synes jeg du skal kontakte mig og høre mere om det. Du kan også tilmelde dig gruppen på Facebook "studerende for fornuftig narkotikapolitk".

Hvis du derimod er ældre, er du selvfølgelig mindst lige så velkommen. Du kan stadig kontakte mig og få information om mødet, og så vil jeg også lige dirigere dig videre til nogle af de ældre, som også arbejder for sagen.

Jeg håber på, at jeg kan få lokket et par ekstra aktivister ud af busken! Jeg glæder mig til at se dem som dukker på d. 4 og til et fremtidigt arbejde med jer!

Shine on!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2010 18:29 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 maj 2010 16:06
Indlæg: 103
Geografisk sted: Inside
SÅ,

er det arrangeret. Jer der er interesseret kan komme fra ca. kl. 16-18:30 hvor der vil være faglige oplæg med Peter Ege og Lars Kragh Andersen (tidligere politimand, men ytrede sine meninger og blev degraderet til kontorarbejde - han er også kendt som Licens-Lars). Hvis du er mere end interesseret og gerne vil være med i enten SSDP eller narkotikapolitik-crewet kan du kontakte mig. Vi holder nemlig møde fra kl. 13-16 om netværk, kampanger, struktur, økonomi og ikke mindst hjemmeside.

Jeg glæder mig til at se alle der dukker op.

Mvh,
Frihedskæmperen!

EDIT: Adressen er: Værnedamsvej 7A, 1. 1819 Frederiksberg C.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 nov 2010 18:21 
Offline
Psychedelia Sponsor

Tilmeldt: 26 jul 2007 13:02
Indlæg: 332
Geografisk sted: København
Et diskret *BUMP* -- ikke mindst for at annoncere at jeg også vil være til stede!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 nov 2010 18:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jul 2009 14:55
Indlæg: 71
Unge og gamle, som i unge og gamle studerende, eller er os fra de verdenskendte danske militante grupper også velkommen uanset alder og hårvækst? :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2010 03:27 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 maj 2010 16:06
Indlæg: 103
Geografisk sted: Inside
Belæste Nico skrev:
Unge og gamle, som i unge og gamle studerende, eller er os fra de verdenskendte danske militante grupper også velkommen uanset alder og hårvækst? :)


Alle er velkomne kl. 16:00!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2010 15:17 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
Godt arbejde, vel mødt.

_________________
Magien, er dig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2010 20:37 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 23:07
Indlæg: 384
Geografisk sted: Berlin
Regner med at kunne være der den 4. vil rigtigt gerne høre mere om initiativet, da jeg synes det lyder som en rigtig god idé. Har godt nok ret travlt for tiden men vil gerne hjælpe til når der bliver tid til det.

edit: Pis havde helt glemt at jeg skal indspille den dag. øv. Det må blive næste møde så


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team