Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 20:39


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 100 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 24 jul 2011 16:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 aug 2005 23:34
Indlæg: 411
Geografisk sted: hjortshøj
her er et citat fra kulturkløften"Note: En overfaldsvoldtægt beskriver en voldtægt, hvor offer og gerningsmand ikke kender hinanden på forhånd.

Samtlige af de 41 såkaldte overfaldsvoldtægter i Oslo de sidste tre år begås af ikke-vestlige indvandrere (altså ingen nordmænd eller vestlige indvandrere blandt forbryderne):

“De siste tre årene har politiet i Oslo etterforsket 41 overfallsvoldtekter. Tallene viser at alle de 41 anmeldte voldtektene er begått av ikke-vestlige innvandrere.”
" der står meget mere men det må du sgu selv finde hvis det da har interesse
jeg ved godt at ikke vestlige ikke nødvendigvis betyder muslimer...det gør det bare HER
jeg glemte at kopiere stykket hvor der står 100%


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2011 16:24 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
cloud9 skrev:
Fjas skrev:
cloud9 skrev:
prøv videnskab.dk
mere gider jeg ikke at hjælpe dig med da almén viden er dit EGET ansvar!
jeg kan desuden fortælle dig at asiater ( skævøjerne(undskyld)) har 0% neanderthal-gener i sig



LOL!

Du er snotdum.

hvad er du så? når du ikke engang tjekker de oplysninger jeg giver dig????
jeg har en IQ på 153 så der har jeg ingen problemer!!
hvad med om du bare tjekkede de neanderthaloplysninger, og så bare hold din kæft når du er så åbenlyst ubelæst..og blæst


Det har jeg skam gjort. http://news.nationalgeographic.com/news ... -dna-gene/ Den her artikel siger noget andet end det som du postulerer. I øvrigt er jeg ikke i tvivl om at vi indeholder levn fra neanderthalerne. Det som jeg gerne vil have kildeholdigt svar på er påstanden om at hvilken 'race' der har hvilken koncentration i sig.

Der ud over er det løgn at ALLE voltægter i Oslo sidste år blev begået af muslimer. Det er sandt at størstedelen er begået af ikke-vestelige indvandrere, men det betyder ikke at de er muslimere!

At du er snotdum har intet med din IK at gøre!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2011 16:35 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
BTW... Kulturkløften..tager du pis på mig?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2011 16:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 aug 2005 23:34
Indlæg: 411
Geografisk sted: hjortshøj
Fjas skrev:
cloud9 skrev:
Fjas skrev:
cloud9 skrev:
prøv videnskab.dk
mere gider jeg ikke at hjælpe dig med da almén viden er dit EGET ansvar!
jeg kan desuden fortælle dig at asiater ( skævøjerne(undskyld)) har 0% neanderthal-gener i sig



LOL!

Du er snotdum.

hvad er du så? når du ikke engang tjekker de oplysninger jeg giver dig????
jeg har en IQ på 153 så der har jeg ingen problemer!!
hvad med om du bare tjekkede de neanderthaloplysninger, og så bare hold din kæft når du er så åbenlyst ubelæst..og blæst


Det har jeg skam gjort. http://news.nationalgeographic.com/news ... -dna-gene/ Den her artikel siger noget andet end det som du postulerer. I øvrigt er jeg ikke i tvivl om at vi indeholder levn fra neanderthalerne. Det som jeg gerne vil have kildeholdigt svar på er påstanden om at hvilken 'race' der har hvilken koncentration i sig.

Der ud over er det løgn at ALLE voltægter i Oslo sidste år blev begået af muslimer. Det er sandt at størstedelen er begået af ikke-vestelige indvandrere, men det betyder ikke at de er muslimere!

At du er snotdum har intet med din IK at gøre!!

jeg har ALDRIG snakket om sidste år jeg snakker om 2011 hvor samtlige voldtægter var begået af MUSLIMER jeg kan ikke gøre for at artiklen handler om de sidste 3 år. og for fanden..så indse da for helvede problemerne istedet for at fluekneppe din fucking landsforædder!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2011 16:40 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
jeg vil gerne indse problemerne, hvis du kan bevise de er der. ....Men nazi sites som kilder er ikke godt nok!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2011 16:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 aug 2005 23:34
Indlæg: 411
Geografisk sted: hjortshøj
Fjas skrev:
BTW... Kulturkløften..tager du pis på mig?

jeg googlede " 100% af alle voldtægter i oslo"
og det var noget af det første, desuden er det jo ligegyldigt om der har været 1 af voldtægterne der var begået af en asiat ( hvilket jo er næsten utænkeligt )
problemet er stadig ISLAM, MUSLIMER og KUN MUSLIMER


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2011 16:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 aug 2005 23:34
Indlæg: 411
Geografisk sted: hjortshøj
Fjas skrev:
jeg vil gerne indse problemerne, hvis du kan bevise de er der. ....Men nazi sites som kilder er ikke godt nok!

det er iorden, jeg vidste ikke at det var en nazi-side
men nu hvor du bringer det på banen
HEIL HITLER....hehe eller allahu akbar
begge ideologier går ud på at dræbe jøder, men det er kun de ca 200 nazister i danmark du kan se et problem ved???


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2011 17:07 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 nov 2010 04:57
Indlæg: 90
Geografisk sted: lige her
Cloud9 .. vi deler mange meninger .. men samtide foragte jeg den måde og tiltale andre her inde på ..
Syntes ikk det er rimeligt du kræfter op som et lille vredt barn .. folk her bruge lang tid pa og skrive saglige indlæg som gør tråden værd og læse .. mens du bare skraber bunden med dine argumenter ..
Det fanme folk som dig der gør det svært for folk som mig med og overbevise folk om at måske 30% af indvandre i danmark burde sendes hjem .
Når de høre min meningen tænker de straks på hjernedøde indlæg , uden nogle kilder til og bakke det op , så skal jeg ha skudt i skoen at jeg er nazi og racist ... så drop det . Før en saglig diskussion med RIGTIGE argumenter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2011 17:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 aug 2005 23:34
Indlæg: 411
Geografisk sted: hjortshøj
fjass-hole startede jo selv da han kaldte mig snotdum, omkring det med DNA som jeg HAR ret i btw så har afrikanere heller ingen neanderthal gener


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2011 17:20 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 nov 2010 04:57
Indlæg: 90
Geografisk sted: lige her
Så smid et link , et side nummer ... kom med bevis til og bakke det op i stedet For og sidde i din skytte grav og påråbe dig redu bare her ret og så er den ikk længere ..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2011 17:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 aug 2005 23:34
Indlæg: 411
Geografisk sted: hjortshøj
dayli leaf skrev:
Cloud9 .. vi deler mange meninger .. men samtide foragte jeg den måde og tiltale andre her inde på ..
Syntes ikk det er rimeligt du kræfter op som et lille vredt barn .. folk her bruge lang tid pa og skrive saglige indlæg som gør tråden værd og læse .. mens du bare skraber bunden med dine argumenter ..
Det fanme folk som dig der gør det svært for folk som mig med og overbevise folk om at måske 30% af indvandre i danmark burde sendes hjem .
Når de høre min meningen tænker de straks på hjernedøde indlæg , uden nogle kilder til og bakke det op , så skal jeg ha skudt i skoen at jeg er nazi og racist ... så drop det . Før en saglig diskussion med RIGTIGE argumenter.

jeg kan godt se problemet, men jeg skulle bare af med frustrationerne!! folk kunne jo hjælpe mig lidt istedet da jeg er halvblind og det at skulle finde noget jeg har læst for en måned siden er et kæmpeprojekt for mig så hvis folk læste nyheder på videnskab.dk istedet for at bruge tid på mig kunne det bare være perfekt.
jeg er chokeret over at folk ikke følger med! menneskets oprindelse og fremtid burde interessere ALLE


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2011 17:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 aug 2005 23:34
Indlæg: 411
Geografisk sted: hjortshøj
dayli leaf skrev:
Så smid et link , et side nummer ... kom med bevis til og bakke det op i stedet For og sidde i din skytte grav og påråbe dig redu bare her ret og så er den ikk længere ..

så du ved det altså heller ikke? sig mig engang,
hvor gamle er i ? 14 ? 15??
smide link til almén viden ??? du er jo vanvittig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2011 17:34 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 nov 2010 04:57
Indlæg: 90
Geografisk sted: lige her
Jeg gider ikk spilde min tid på det her .. har prøvet på en pæn måde at forklare dig hvad folk ville ha .. og hvor gammel du ? Du kan jo ikk føre en diskussion ? Hvor mange gange er du kommet med den almen viden ??? Tsk .. tror det dig der er 13 ...

Men fuck det .. jeg stopper her ... jeg prøvede ..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2011 18:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 11:55
Indlæg: 1272
Geografisk sted: hulen
cloud9, tag dig sammen. Tråden handler om en forfærdelig tragedie - om en mand, der på egen hånd har taget livet af 91 mennesker, fordi han anser, at hans syn på omverden er ufejlbarlig og almengyldig. Du deler hans holdninger, det er fint nok, men prøv at trække det et niveau op. Du er dum at høre på, og det er en upassende tråd.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2011 18:07 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
cloud9 skrev:
Fjas skrev:
cloud9 skrev:
prøv videnskab.dk
mere gider jeg ikke at hjælpe dig med da almén viden er dit EGET ansvar!
jeg kan desuden fortælle dig at asiater ( skævøjerne(undskyld)) har 0% neanderthal-gener i sig



LOL!

Du er snotdum.

hvad er du så? når du ikke engang tjekker de oplysninger jeg giver dig????
jeg har en IQ på 153 så der har jeg ingen problemer!!
hvad med om du bare tjekkede de neanderthaloplysninger, og så bare hold din kæft når du er så åbenlyst ubelæst..og blæst


At du har en høj IQ betyder tydeligvis ikke at din sociale intelligens er særlig høj, det bekræfter folk som dig og Breivik... Jeg kan ikke forstå, hvordan du kan sympatisere med en mand der dræber 93 uskyldige mennesker? Er det virkelig det der skal forståes som, "at ofre sig for en sag"? Dit islam had er skræmmende uintelligent, at skære alle mennesker over én kam p.g.a deres religion vidner i høj grad om manglende oplysning... Det der går mig mest på, er samfundets "dem og os" tænkning - i alle henseender... Jeg græmmes... :x

Edit: Du får det til at lyde som om, at muslimer ikke er mennesker? Det eneste jeg kan sige er: Mange muslimer er i høj grad ofre for indoktrinering, det gør dem desværre engang imellem til voldtægtsforbrydere og terrorister, men at tro, at det vil løse noget at sende dem ihjel og slå dem ihjel som ikke vil sendes hjem, er himmelråbende naivt og psykopatisk. Hvad med at fortsætte dialogen, eller skal vi bare allesammen ty til dehumanisering, starte en borgerkrig og løser problemerne med selvtægt?

Jeg har et lille håb om, at det er stofferne der har fucket dit sind sådan op cloud9, men jeg tror måske bare det er indoktrinering...

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Senest rettet af Snoezel 24 jul 2011 18:18, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2011 18:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2009 15:39
Indlæg: 973
Det Cloud9 har skrevet er da meget fint. Det viser at Anders breivik ikke er den eneste med disse tanker. Langt fra!! Og det er da meget relevant, især nu når den ligger i "politik". Han var nok heller ikke syg, nej kun højreradikal

I får lige den her med http://www.b.dk/danmark/flertal-marxisme-center

_________________
Seriøs leg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2011 18:20 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Luftkaptajnen skrev:
Det Cloud9 har skrevet er da meget fint. Det viser at Anders breivik ikke er den eneste med disse tanker. Langt fra!! Og det er da meget relevant, især nu når den ligger i "politik". Han var nok heller ikke syg, nej kun højreradikal

I får lige den her med http://www.b.dk/danmark/flertal-marxisme-center


Der er ikke noget fint, eller 'politisk' ved at skrive at alle muslimer skal dø eller sendes hjem. Det er IMO dybt tragisk....

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2011 18:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2009 15:39
Indlæg: 973
Ja, men det passer fint ind i tråden, ikke desto mindre

_________________
Seriøs leg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2011 18:29 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Nej det gør ikke, det er umenneskelige og racistiske udtalelser, selvfølgelig passer det ikke ind i et politisk forum - håber du forstår...

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2011 18:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 aug 2005 23:34
Indlæg: 411
Geografisk sted: hjortshøj
Luftkaptajnen skrev:
Det Cloud9 har skrevet er da meget fint. Det viser at Anders breivik ikke er den eneste med disse tanker. Langt fra!! Og det er da meget relevant, især nu når den ligger i "politik". Han var nok heller ikke syg, nej kun højreradikal

I får lige den her med http://www.b.dk/danmark/flertal-marxisme-center

ja netop, jo flere muslimer der laver ballade des flere med min holdning vil dukke op!
det skal den røde fløj tænke på, når de stemmer nej til et fornuftigt forslag udelukkende fordi det feks er foreslået af DF, så bliver folk som mig sure og dumme!
jeg er heller ikke så dum som jeg lader til, jeg kan bare godt lide at provokere lige til grænsen ( og ironi kan også forekomme hvis jeg skal være ærlig )
linket du gav er jo ren fornuft, rød fløj har mange flere drab på samvittigheden end de selv ( og deres støtter ) er klar over..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 100 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team